A7V333 probleem :(, pc hangt

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• gykm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-04 14:07
Ik heb hetzelfde probleem ;(
Mijn monitor valt uit als er randaparatuur aan mobo hangt zoals muis of enkele andere kabel. En als ik als de pc aanstaat een van de kabels eruit haal of erin stop dan slaat ie totaal vast:(.
In het begin had ik hier geen erg in en was gewoon in de windows installatie gekomen. Ik was in windows gekomen maar ik merkte opeens dat het geluid heel raar deed (onbord sound |:()en ik d8 heej dat ligt vast aan het stekkertje van de boxen. Ik trok het stekkertje eruit en deed hem er opnieuw in en de pc was vast gelopen. Ik boos maja ik reset.
Ik wilde toen weer naar windows maar toen gaf xp al een error voordat ik in windows was :? ik van heh?? ik de hele tijd meej bezig geweest en alles geprobeert, maja nix hielp. Ik toen de pc uitgezet en na een tijd weer aan gezet en toen ging ie weer aan :). Ik blij maar ik wist toen niet dat mijn pc een probleem had met de randaparatuur. Het geluid deed nog steeds vaag en ik trok weer stekkertje eruit en deed hem er weer in en weer liep de pc vast. ik weer boos en pc uitgezet, weer aangezet maar ik kwam maar niet meer in windows. Ik een oude win98 bootdisk gepakt en format c: gedaan en alle partities eruit gegooid. Ik windows weer installeren maar telkens deed ie het niet. Ik weer kast opengemaakt en bios reset. maar er zit op dit mobo weer eens geen bios reset jumper maar je moet je batterij eruit halen en dan ff kortsluiting maken tussen 2 connecters :?. maja allemaal gedaan, maar hielp niets:'(
Naja ik had weer eens 3x windows installatie gedraait maar telkens liep ie op de vreemste plekken vast:?
toen ik weer eens resette kreeg ik geen beeld meer, ik heeleemaaaal boos en ik vond het maar vaag en toen pakte ik een videokaart van een andere pc en ik had toen helemaal nix anders op de pc zitte (geen kabels van muis enzo) en toen kreeg ik weer beeld, ik d8 yes het ligt niet aan mobo, ik zette de ouwe er weer in (gf3 ti-200) en hij deed het ook weer:). vervolgens stopte ik alle kabels er weer in, en hij deed weer nix, geen beeld ofzo, ik snapte er toen helemaal nix meer van.
Ik had alle kabels er weer uitgehaald en toen kreeg ik weer beeld, toen ik de netwerkkabel er weer in wilde doen liep heel de pc vast (op dat moment was ik in m'n bios).
Ik snapte er nix meer van, want ik kan duz geen randkabels op m'n mobo aansluiten:'(.
Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen, ik heb alles geprobeerd:( plz need help, anders gaat ik gewoon vrijdag terug naar de winkel (pc 1 daagie oud).
thx

• gykm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-04 14:07
damn sorry:) ik drukte verkeerde knop:) maja het gaat om de asus a7v333

Verwijderd

Volgens mij moet je nog wel een beetje uitkijken met kabels in de computer stoppen en eruit trekken als de computer aan staat.

Verwijderd

Jah daar mag je inderdaad mee oppassen, vaak gaat het wel goed als je KB of ps/2 stekkertjes loshaalt maar helaas ook al paar keer mensen meegemaakt die het poortje opgeblazen hebben... :'(

Verwijderd

Dit valt over het algemeen wel mee. Het is alleen wel zo, dat als je al een rpobleem hebt en enkelen spoelen of condensatoren op je moederbord zijn opgeladen, dat je dan spanningspieken kan veroorzaken als je de boel lostrekt.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.