Ik heb van m'n werk een oud 13" kleurenmonitortje meegenomen, de reden waarom ik dat ded was omdat dit beestje een SCART en A/V ingang en ingebouwde stereo speakers had. DE aan/uit knop was kapot waardoor je deze de hele tijd ingedrukt moest houden (en een enorme opdonder kreeg als je dat te lang deed) als je wat wilde zien. Ik had het snoer al doorgelust waardoor je alleen de steker in het stopcontact moest steken om hem aan te houden (maar je kon hem dus niet uitzetten).
Gisteren heb ik een leuk transparant snoer met schakelaar gekocht om het oude snoer te vervangen. Nu gisteren de monitor toch uit elkaar lag besloot ik hem maar te wassen en een nachtje te laten drogen om hem vandaag een mooi zilverblauw kleurtje te geven.
Dit is het resultaat:

De achterkap met daarin de twee speakers en links een hoofdtelefoon uitgang.

De voorkant met daarachter de beeldbuis en en electronica.

Na een hoop geschuif, geschroef en gepruts zat de beeldbuis weer vast. Ik teste even de TV-out van m'n digicam om te kijken of ie het nog deed, hij deed het. Ik kon er geen foto van maken omdat iedere keer als ik het knopje indrukte het beeld zwart werd (duh).

De achterkant zit er ook weer op. Hier kun je het nieuwe snoer met de schakelaar ook goed zien.

Wave Race Blue Storm (GC) draait er haarscherp in stereo op
(wazigheid komt door lange sluitertijd)
Gisteren heb ik een leuk transparant snoer met schakelaar gekocht om het oude snoer te vervangen. Nu gisteren de monitor toch uit elkaar lag besloot ik hem maar te wassen en een nachtje te laten drogen om hem vandaag een mooi zilverblauw kleurtje te geven.
Dit is het resultaat:

De achterkap met daarin de twee speakers en links een hoofdtelefoon uitgang.

De voorkant met daarachter de beeldbuis en en electronica.

Na een hoop geschuif, geschroef en gepruts zat de beeldbuis weer vast. Ik teste even de TV-out van m'n digicam om te kijken of ie het nog deed, hij deed het. Ik kon er geen foto van maken omdat iedere keer als ik het knopje indrukte het beeld zwart werd (duh).

De achterkant zit er ook weer op. Hier kun je het nieuwe snoer met de schakelaar ook goed zien.

Wave Race Blue Storm (GC) draait er haarscherp in stereo op
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.