voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
Ik heb in mijn systeem een hdd, dvd en diskettestation zitten, maar er kan niets anders bij. Geen 2e cdrom speler,geen 2e hdd of hdd koeler. Kan het zijn dat de voeding het niet trekt. Het is een 4 jaar oude kast. Ik geloof dat er een oude voeding zit niet een van 350... Ik weet niet wat voor een voeding ik heb.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk even wat er op de voeding staat zou ik zeggen, meestal staat er wel iets van "MAX 250 WATT" of "MAX 300 WATT" oid. op.

Of je voeding het niet meer trekt of niet kan je beter in het grote voeding topic vragen, gewoon daar je specs posten en kijken hoeveel watt er minimaal aanbevolen wordt. ([topic=312323])

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Is het het systeem uit je sig?

Je kan kijken hoeveel Watt je voeding is door de zijkant van de kast eraf te halen en ff lezen op de voeding hoeveel Watt het is. ;)

Juist

• SPOXER
max 200watt output, misschien een nieuwe kast met 350watt??

• Laurent
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 20:58 schreef SPOXER het volgende:
max 200watt output, misschien een nieuwe kast met 350watt??
Nieuwe kast is niet nodig, alleen een voeding is al voldoende. Hoeveel je precies minimaal nodig hebt weet ik niet, maar ik zou evt. een 350 of 300 WATT Enermax/Antec aanraden, dit merk voedingen levert goede kwaliteit en zijn zeer stil.

• SPOXER
Op woensdag 08 mei 2002 20:59 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Nieuwe kast is niet nodig, alleen een voeding is al voldoende. Hoeveel je precies minimaal nodig hebt weet ik niet, maar ik zou evt. een 350 of 300 WATT Enermax/Antec aanraden, dit merk voedingen levert goede kwaliteit en zijn zeer stil.
Je bedoelt de voeding van best buy guide II.

• Laurent
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 21:09 schreef SPOXER het volgende:

[..]

Je bedoelt de voeding van best buy guide II.
Het kan goed dat hij daar ook bij staat. Ik ken de Best Buy Guide II niet uit m'n hoofd, ik heb hem zelfs maar heel even doorgekeken, maar bijvoorbeeld dit bewijst ook weer dat de voedingen van Enermax van goede kwaliteit zijn en erg bekend onder de Tweakers.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Voedings vragen komen vaak genoeg langs
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.