Ik moest voor een vriend van mij een systeem in elkaar zetten. Toen had ik daarvoor als koeler deze koeler besteld: Spire fride rock (heel moeilijk te bevestigen vondt ik zelf
)
Nu had ik mijn moederbord verneukt door de Swiftech MC462-A (don't ask
) dus ik wilde mijn cpu even in zijn moederbord testen met zijn koeler, wat overigens niet makkelijk was om die koeler te monteren dat beugeltje was niet erg fijn en de heatsink was net iets te groot voor dat beugeltje, en ja hoor mijn cpu was dood (afgebrokkelde core
volgens eynstein
) ik niet in de gaten dat het misschien door die spire koeler kwam.
Ik dus vrolijk systeem van vriend in elkaar gezet (met die spire koeler) bleek dat het moederbord kaduuk was naja ff opsturen. Zat ik net die CPU eens te bestuderen zag ik ineens dat die core ook afgebrokkeld was WTF!!
Nu denken jullie wat een n00b hij kan nog niet eens een koeler er goed opzetten, nee ik ben geen n00b daarin want ik heb al 25x een koeler op een AMD CPU gezet en nog nooit was het fout gegaan.
Nu ben ik bang dat die CPU van die vriend van mij ook naar de klote is en ben ik bang dat eynstein zegt ja eigen schuld dikke bult
. En ik heb GVD bij hun die koeler gekocht 
Wat moet ik nu doen

Nu had ik mijn moederbord verneukt door de Swiftech MC462-A (don't ask
Ik dus vrolijk systeem van vriend in elkaar gezet (met die spire koeler) bleek dat het moederbord kaduuk was naja ff opsturen. Zat ik net die CPU eens te bestuderen zag ik ineens dat die core ook afgebrokkeld was WTF!!
Nu denken jullie wat een n00b hij kan nog niet eens een koeler er goed opzetten, nee ik ben geen n00b daarin want ik heb al 25x een koeler op een AMD CPU gezet en nog nooit was het fout gegaan.
Nu ben ik bang dat die CPU van die vriend van mij ook naar de klote is en ben ik bang dat eynstein zegt ja eigen schuld dikke bult
Wat moet ik nu doen