Toon posts:

vraag mbt politieke icons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in dit topic in politieke forum wordt gevraagt of we politieke icons willen verwijderen.

nou wou ik graag duidelijkheid over het wel of niet mogen van deze icons of laten jullie dat aan de wijsheid van de gebruikers over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Predator

Suffers from split brain

Move to [forum=15]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een verzoek. Wat(/of) men daarmee (iets) doet is mag de persoon zelf beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je kan iemand toch moeilijk dwingen om een icon te verwijderen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mijn icon is me op dit moment heilig. Vrijheid van meningsuiting toch?

/edit.. humz.. het gaat meer om andere partijen... nou ja... blijft bovenstaand nog gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:30 schreef Fritzz het volgende:
in dit topic in politieke forum wordt gevraagt of we politieke icons willen verwijderen.

nou wou ik graag duidelijkheid over het wel of niet mogen van deze icons of laten jullie dat aan de wijsheid van de gebruikers over.
Ik vind dat er een vacuum ontstaat nu de politieke partijen zich niet meer profileren maar er wel zeer belangrijke verkiezingen aankomen. De enige partij met airtime, hoe luguber de oorzaak ook, is de LPF.

Een aantal mensen vond het niet gepast om politieke strijdkreten in sigs en icons te voeren op de dag van de aanslag en de dag erna. Nu prijken er een aantal rip icons zoals die jij voert, en waar je geen politiek signaal afgeeft maar wel je woede/andere gevoelens. Perfect. Andere icons drukken voor sommige mensen echter WEL een politiek statement uit. In dat licht, tezamen met het vacuum waar de LPF, onbedoeld, voordeel van krijgt, heb ik besloten toch mn politieke icon weer te gaan voeren. De moord is en was verschrikkelijk, maar laten we ook zorgen dat de gevolgen niet nog desastreuzer worden.
Pagina: 1