Verwijderd

Topicstarter
Ja,

Ik heb dus vorig jaar contractje afgesloten bij GSMWEB, van Telfort. Dat was op 13/6-2001 dus. Dus op 13/6-2002 is dat een jaar. Wat gebeurd er nou als ik nix doe ? Loopt dat dan gewoon door ? Of loopt het gewoon af zodat ik niet meer kan bellen ? Of moet ik het opzeggen en wat zegt dan een opzegtermijn van 1 maand ? Ben daar niet zo in thuis :D

En ik wil namelijk een ander abbo, maar kan ik dan toch me nummer meenemen ?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bel:
code:
1
444

En je komt erachter. :)

🌞🍃

Verwijderd

Telfort loopt gewoon door, maar je kunt wel ieder moment opzeggen, want je hebt niet meer getekend voor een nieuw jaarcontract.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, dan zeg ik hem gewoon 10/6 ofzo op, dan ben ik er dus 14/6 vanaf.

MAarre, als ik nu eerder al ander abbo aanvraag, want wil eik nie zonder 'gsm' zitten zeg maar :D kan ik dan nog me nummer behouden ?

Verwijderd

Je zult vast wel een aanbieding krijgen van O2

Verwijderd

als je tevreden bent over het abonnement kan je weer eens op het internet gaan zoeken naar een aanbieding. Momenteel is het heel interessant om O2 te nemen, vanwege de hoge bonussen.

Als je geen interesse hebt kan je het inderdaad gewoon opzeggen.

Als je het contract verlengt, moet je helaas wel opnieuw aansluitkosten betalen bij O2. Dat is stom geregeld, maar helaas wel zo.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57
gewoon abbo direct opzeggen, en nieuw abbo nemen met een mooie nieuwe telefoon Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar als ik het dus 13/6 opzeg, ben ik er meteen 14/6 vanaf, toch ?

En Als ik dan 1 week vantevoren al een nieuw abbonement neem bij een andere provider kan ik dan al mijn nummer behouden ?

Verwijderd

Kan je niet beter ff naar een belcompany of zo een soort zaak langs gaan en daar deze vragen stellen ?

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Let op: opzegtermijn is vaak meer dan een maand!! Dus wees snel.

Verder geeft O2 (=telfort) tegenwoordig idioot hoge bonussen (25euro voor een jaar lang 120 min bellen enzo), dus gewoon weer zo'n o2 abo afsluiten

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 09:00 schreef Sarge het volgende:
Ja, maar als ik het dus 13/6 opzeg, ben ik er meteen 14/6 vanaf, toch ?

En Als ik dan 1 week vantevoren al een nieuw abbonement neem bij een andere provider kan ik dan al mijn nummer behouden ?
Als je je nummer wilt behouden moet je je abonnement niet zelf opzeggen, maar een nieuwe abonnement afsluiten bij een andere provider en dan via je nieuwe provider je nummer laten porteren en je oude abonnement laten opzeggen.
Ik geloof dat dat bij een hoop van die gratis internet abonnementen niet (zomaar) kan, tenminste, ik zag het staan op de site van zo'n aanbiedertje.
Pagina: 1