CPU Schoonmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Beste medetweakers,

Ik heb m'n cpu tot nu toe altijd schoongemaakt met wasbezine, maar is deodorant geen goed id? Het bestaat (grotendeels) uit alcohol en daarmee is de cpu tenslotte goed schoon te krijgen. Doordat je spuit met de deo kom je niet met iets hards of zo aan je core en loop je dus minder kans op beschadigingen. Door dicterbij en verderaf te gaan bepaal je zelf de kracht waarmee je schoonmaakt en het is dan ook ineens easier voor mensen die laatst hebben van trillende handen etc. :) Goed id? :?

T.net gallery | V&A ads

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Nej!!!!!!! Waarom niet :?

Deo(dorant) bestaat niet alleen maar uit alcohol :? Of wou je je Cpu een luchtje geven. Straxz zit er een of andere vage stof in, die voor geleiding zorgt, en vooral met een spuitbus is dat lekker zeg :P...

Verwijderd

Lijkt mij iderdaad niet slim, omdat je niet weet welke eventueele toevingen er in zitten. Die mischien wel je cpu aantasten

Verwijderd

als ik jou was zal ik het niet probeeren dat is echt zonde van je cpu dan als ie stuk gaat ;(

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

nee want in deo zitten ook nog andere stoffen (butane, isobutane, propane, parfum, isopropyl myristate) die de delen van een processor aantasten.
dus nooit maar dan ook NOOOOOIT doen!!! anders sta je erna zo |:(

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Wattenstaafje met nagellakremover over de core om schoon te maken. bijt gigantisch in vuil maar niet in de core of het steen. Vooral die kauwgomplakken die standaard onder de koelers zitten bruis je er mee weg >:)

Gebruik het al jaren, het werkt perfect en verdampt heel snel en laat dus nix achter.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Nagellak is wat anders dan Deo...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
[topic=423091/1/50] Wat dacht je, laat ik er maar een geheel nieuw topic aan wijden :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.