There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Je kunt waarschijnlijk het makkelijkst even handmatig je /etc/apt/sources.list wijzigen, daarin zal wel staan dat hij nog naar /cdrom moet kijken. Als je er niet uitkomt moet je even de inhoud van dat bestand hier neerzetten.
* odysseus is weer even online...ik kan uit ervaring melden dat volle dagen tulpen koppen ervoor zorgt dat je allerlei spieren voelt die je niet hoort te voelen
...
* odysseus is weer even online...ik kan uit ervaring melden dat volle dagen tulpen koppen ervoor zorgt dat je allerlei spieren voelt die je niet hoort te voelen
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
in je sources.lisrt staan waarschijnlijk nog verwijzingen naar /cdrom , die moet je er even uitslopen.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
ik heb ff in mijn sources.list gekeken maar er staat geen verwijzing in naar /cdrom alleen maar hoe de cd's heten. dus: debian-woody-2.2-r6-i386-disk1 blablabla
Dat klopt, zet daar maar een # voor, dat houdt ie ermee opOp donderdag 09 mei 2002 13:31 schreef Zym0tiC het volgende:
ik heb ff in mijn sources.list gekeken maar er staat geen verwijzing in naar /cdrom alleen maar hoe de cd's heten. dus: debian-woody-2.2-r6-i386-disk1 blablabla
k thnx ga ik gelijk proberen
ik heb geprobeerd om "#" voor die 3 regels te zetten maar bij het opnieuw laten scannen naar cd roms zet hij dezelfde regels weer terug. en in die regel staat nergens een verwijzing naar /cdrom , dus moet hij wel ergens anders staanDat klopt, zet daar maar een # voor, dat houdt ie ermee op
jip maar werkte nietapt-setup al geprobeerd?
Daarna eerst ff 'apt-get update' draaien, daarna zou hij het in het vervolg moeten laten..Op vrijdag 10 mei 2002 14:52 schreef Zym0tiC het volgende:
ik heb geprobeerd om "#" voor die 3 regels te zetten maar bij het opnieuw laten scannen naar cd roms zet hij dezelfde regels weer terug. en in die regel staat nergens een verwijzing naar /cdrom , dus moet hij wel ergens anders staan
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1