[PI]Omnummerpagina werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Hoi, ik zit hier nu bij iemand die de computer gefixed moet hebbe, maar hij mot ook z'n planet internet account "omnummeren". Normaal moet dit via http://www.planet.nl/omnummeren, maar die doet het hier niet, krijg dat er geen verbinding gemaakt ken worden met de server.

Mijn eigen account invoeren en internetten werkt perfect, maar op het oude planet internet nummer met hun gebruikersnaam en wachtwoord werkt niet.

Was de problem?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Ik heb toevallig precies hetzelfde probleem: ik moet bij mijn ouders de boel omnummeren en krijg die omnummer-pagina niet te pakken. Ook via kabelinternet lukt het niet. Weet iemand meer? Heeft iemand het nieuwe nummer misschien zo bij de hand?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Hier hetzelfde probleem. Is er iemand die een overzicht heeft van de inbelnummers?
Met behulp van de omnummerpagina schijn ook de icoontjes e.d. verdwenen te zijn? Iemand anders die dit heeft meegemaakt?

[update]
Het nieuwe inbelnummer van Planet Internet
Om te kunnen inbellen op het nieuwe netwerk van Planet Internet (na de migratie) moet u een nieuw inbelnummer instellen in uw PC. Dit is:

voor Plus-abonnees; 06760 02505
voor EBO-abonnees (Plus & Basic); 06760 03505
Zodra andere abonnementsvormen migreren worden die inbelnummers hier toegevoegd. De inbelnummers van het oude netwerk staan hier.

[/update]

blijft het probleem dat met de omnummerpagina de instellingen van mijn pc verkloot werden.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@