Voor de mensen die geinteresseerd zijn naar deze harddisk, en een nieuwe hd zoeken. Ieder heeft zijn voorkeur, IBM, Seagate, Maxtor, WD enz. Ik heb gister de Maxtor 60GB 7200 rpm ATA/133 Liquid Bearing besteld. Vandaag al in huis,
, gekocht bij Yorcom(enige aanbieder op het moment) voor 149,50. Hij hangt nu naast mijn IBM 60gxp 40GB 7200 rpm. Deze gaat hij dus vervangen. Nou, ik leg mijn oor praktisch in mijn kast, hoor de IBM ratelen als ik achter mijn bureau zit. Makkelijk, en die Maxtor hoor ik niet of heel klein beetje. Echt een stille schijf. Echt een aanrader voor de mensen die een stille schijf willen dus.
Nou was dit alleen een ervaring die ik wilde delen. Maar verder heb ik iets nodig om het aantal decibellen te meten... Ik wil wel eens iets verder kunnen vergelijken...Iemand iets voor me, prog zal moeilijk worden denk ik.
Nou was dit alleen een ervaring die ik wilde delen. Maar verder heb ik iets nodig om het aantal decibellen te meten... Ik wil wel eens iets verder kunnen vergelijken...Iemand iets voor me, prog zal moeilijk worden denk ik.