Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
voor alle diensten van UPC heb je de basis kabel-tv nodig.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Vraag: mijn huisgenoot betaalt de kabeltelevisie en gaat verhuizen. Ik betaal een chello-abonnement. Moet ik nu een nieuwe kabeltelevisie-aansluiting betalen en kom ik in aanmerking voor verhuiskosten?
Antwoord: Geen van beide. Na verhuizing van uw huisgenoot ontvangt u schriftelijk bericht waarin wordt gevraagd of u gebruik wilt blijven maken van (actieve) kabeltelevisie. Indien u dit wenst vult u het formulier volledig in en retourneert u het naar chello. De kosten van het kabeltelevisie-abonnement zullen dan voortaan automatisch van uw rekening worden afgeschreven.
hieruit maak ik op dat er kabel-tv nodig is! anders had er wel gestaan dat het geen effect zou hebben op de chello aansluiting...
Antwoord: Geen van beide. Na verhuizing van uw huisgenoot ontvangt u schriftelijk bericht waarin wordt gevraagd of u gebruik wilt blijven maken van (actieve) kabeltelevisie. Indien u dit wenst vult u het formulier volledig in en retourneert u het naar chello. De kosten van het kabeltelevisie-abonnement zullen dan voortaan automatisch van uw rekening worden afgeschreven.
hieruit maak ik op dat er kabel-tv nodig is! anders had er wel gestaan dat het geen effect zou hebben op de chello aansluiting...
Bedankt, heb ik eindelijk de mogelijkheid tot het nemen van Chello...... dan weer dit.Op woensdag 08 mei 2002 19:12 schreef Duur het volgende:
voor alle diensten van UPC heb je de basis kabel-tv nodig.
*zucht*
Ik heb gewoon een antenne voor NL 123 en de Belg. Dat is voldoende. Ik kijk toch weinig tv en vindt het zonde van het geld om een tv abbo te nemen.Op woensdag 08 mei 2002 19:29 schreef Enforcer het volgende:
Kijk je geen tv dan ? Of heb je ut illegaal afgetakt van je buurman ofzo ?
Jawel, maar dat kost je nog wel 13 euro per maand. is wel ff 156 euro oftewel 345 gulden per jaar. Voor iets dat ik nu ook heb met m'n antenne.Op woensdag 08 mei 2002 20:32 schreef Termi het volgende:
Heeft Upc dan geen basis pakket meer![]()
Nld 1,2,3 en Duitsland 1,2,3
Pagina: 1