Toon posts:

Geen muis met p120

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn muis werkte eerst wel maar nun niet meer com1 9 pin naar ps2 deed die nooit maar com2 van 15 naar 9 naar ps2 wel.

waar kan dat aan liggen :?

Verwijderd

Kun je misschien iets beter uitleggen wat je probleem is? Ik snap er eerlijk gezegd vrij weinig van.

Verwijderd

Topicstarter
ja af en toe doe de muis het niet aan de muis zelf ligt hewt niet die werkt gewoon op een andere pc maar het mobo zie hem niet of zo had ik eerst ook toen zat ik ff met 2 muizen te klooien en toen deed die het op eens!!
en het is een mobo met 2 com en usb geen ps2 en de usb connctor heb ik niet :(

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 19:06 schreef Me het volgende:
ja af en toe doe de muis het niet aan de muis zelf ligt hewt niet die werkt gewoon op een andere pc maar het mobo zie hem niet of zo had ik eerst ook toen zat ik ff met 2 muizen te klooien en toen deed die het op eens!!
en het is een mobo met 2 com en usb geen ps2 en de usb connctor heb ik niet :(
Wat schijf jij onduidelijk zeg....
Even een Me > Nederlands woordenboek erbij pakken.

=====
Mijn muis werkte vroeger wel, maar sinds een tijdje werkt de muis niet meer. Een 9-pins com > ps/2 convertor heeft bij mij nooit goed gewerkt, maar een 9-pins com > ps/2 convertor aangesloten op een 25 pins com poort werkt wel.
Heeft iemand een idee hoe dat komt?
=====

=====
De muis werkt af en toe wel, en af en toe niet. Aan de muis zelf ligt het niet, want op een andere pc werkt deze zonder problemen.
Echter toen ik een beetje aan het klooien was met 2 muizen deden deze het opeens wel !

Het moederbord van mij heeft 2 com poorten en USB. Het heeft helaas geen ps/2 aansluitingen.
Ik heb ook geen USB > ps/2 convertor.
=====

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Op woensdag 08 mei 2002 19:18 schreef Toverstaf het volgende:

[..]

=====
Mijn muis werkte vroeger wel, maar sinds een tijdje werkt de muis niet meer. Een 9-pins com > ps/2 convertor heeft bij mij nooit goed gewerkt, maar een 9-pins com > ps/2 convertor aangesloten op een 25 pins com poort werkt wel.
=====

=====
De muis werkt af en toe wel, en af en toe niet. Aan de muis zelf ligt het niet, want op een andere pc werkt deze zonder problemen.
Echter toen ik een beetje aan het klooien was met 2 muizen deden deze het opeens wel !

Het moederbord van mij heeft 2 com poorten en USB. Het heeft helaas geen ps/2 aansluitingen.
=====
je bent genomineerd. voor beste GOT-vriend die je maar kan hebben :D thx, nu kan kan ik het ook lezen :7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 19:18 schreef Toverstaf het volgende:

[..]

=====
=====

=====

=====
sorry had een beetje te veel haast :(

het probleem zei je bijna goed
Ik heb hem altijd gehad op een 15 naar 9 naar ps2 convertje (2 stuks)
deed het altijd tot dat ik alles in een kast zette:(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 20:40 schreef Me het volgende:

[..]

Eeuh, dit is ook weer zo'n vage zin :X

Draaide je eerst altijd zonder kast oid. :?

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:40 schreef Me het volgende:

[..]

Even weer het woordenboek Me > Nederlands pakken.

=====
Sorry, maar ik had een beetje haast toen ik dit topic opende. Daardoor heb ik het misschien een beetje onduidelijk beschreven.

Het probleem dat jij beschreef was bijna goed verwoord, alleen was de muis aangeloten op een ps/2 naar 9-pins com convertor. De 9-pins convertor had ik vervolgens weer aangesloten op een 25 pins com convertor.

Dit werkte altijd, tot op het moment dat ik het moederbord in de kast bevestigde.
=====

Jongen jongen jongen... iets duidelijker uitleggen mag wel hoor :)
Geef eens specificaties. Wat ik namelijk vreemd vind is het feit dat je pc USB heeft. Naar mijn weten is dit pas vanaf de PI-166 ingevoerd. Of heb je misschien een losse insteekkaart?

Waarschijnlijk is je eerste compoort niet aangezet in de bios. De tweede zal nu wel niet werken omdat óf het moederbord sluiting maakt met de kast, óf de bracket waarop de compoorten zitten geen goed contact maakt met je moederbord.

Maar kom nu eerst eens met specificaties, want hier kunnen we weinig mee.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je geen PS/2 connector op je mobo dan?
Pagina: 1