[inkoopacties] nieuw subforum?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
wat me opvalt is dat er de laatste tijd een aantal inkoop akties worden gehouden, niets mis mee natuurlijk, maar soms niet echt duidelijk.

is het niet mogelijk om voor inkoop acties een apart subforum te maken, om het een beetje overzichtelijk te houden.

Want het zijn natuurlijk niet echt vragen die hardware/software gerelateerd zijn.
(zou ook mooi het grote "wie kan deze hardware nog gebruiken" topic inkunnen)..
en mods heb je er niet echt voor nodig, omdat er alleen een slotje hoeft te komen op dingen die voorbij zijn. (of verkijk ik me hierop?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik denk dat een heel fora voor relatief weinig topics overdone is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 18:50 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat een heel fora voor relatief weinig topics overdone is :)
Ooit van het HID forum gehoord? :X :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
al vaker voorgesteld, en al vaker afgewezen :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13087769#13087769 is de laatste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 08 mei 2002 18:49 schreef Terw_Dan het volgende:
wat me opvalt is dat er de laatste tijd een aantal inkoop akties worden gehouden, niets mis mee natuurlijk, maar soms niet echt duidelijk.

is het niet mogelijk om voor inkoop acties een apart subforum te maken, om het een beetje overzichtelijk te houden.

Want het zijn natuurlijk niet echt vragen die hardware/software gerelateerd zijn.
(zou ook mooi het grote "wie kan deze hardware nog gebruiken" topic inkunnen)..
en mods heb je er niet echt voor nodig, omdat er alleen een slotje hoeft te komen op dingen die voorbij zijn. (of verkijk ik me hierop?)
Op zig is het een goed idee, alleen ik denk dat het dan dubbelop is.
Als ik een inkoopactie houd van blauwe ledjes dan zullen de meeste 'klanten' in het forum OC&E zitten, dus heb je al snel de neiging om daar een topic te openen in de trend van 'Kijk ik heb een ledjes inkoopding gestart'

Aan de andere kant zou het wel handig zijn om alle lopende inkoopacties bij elkaar in 1 forum te hebben. Dan kun je in 1 oogopslag zien wat er in te kopen valt.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 08 mei 2002 18:49 schreef Terw_Dan het volgende:
zo viel het ook iemand op dat er veel virus meldingen waren... dat heeft helaas ook niet gewerkt in een apart forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:24
Het heeft weinig nut voor die hooguit 5 inkoopactie's. Er was toen een forum : "Virus & Veiligheid". Deze is later ook opgedoekt naar software algemeen. Dus, ik verwacht niet dat er zo veel vraag naar is :).

Anders zat ik te denken aan een referendum :P, iedere GoT'er, mag dan voten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Ik dacht gelezen te hebben dat er momenteel tweakers bezig zijn met een site voor in/verkoop acties van tweakers!

Even afwachten dus nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 20:45 schreef rolandketel het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat er momenteel tweakers bezig zijn met een site voor in/verkoop acties van tweakers!

Even afwachten dus nog :D
Dat zou mooi zijn

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 08 mei 2002 20:45 schreef rolandketel het volgende:
Wat leuk!

Hoe weet je dat man, vertel!! :D
(oftewel; joh? Daar wist _ik_ niks van)
(Het is hooguit een van de ideeen geweest voor de abbo's...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk niet dat er een inkoopsite van t.net gaat komen, om de doodsimpele reden dat we sponsors niet voor de kop willen stoten. Daarbij lijkt het ons niet handig als er een stuk of 50 users bij een leverancier aankloppen met de vraag of ze "namens t.net" even 50 GF4Ti4600's mogen kopen.

Als jullie dat regelen als "gebruikers van t.net" is er niks aan de hand. Maar een speciale site gaat er niet komen, vrees ik.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 09:34 schreef ACM het volgende:

[..]

Wat leuk!

Hoe weet je dat man, vertel!! :D
(oftewel; joh? Daar wist _ik_ niks van)
(Het is hooguit een van de ideeen geweest voor de abbo's...)
Als je gewoon leest dan staat er dat er TWEAKERS bezig zijn met een site voor inkoopakties...

Even vertalen voor je naar makkelijker nederlands...

Er zijn gebruikers van het forum (wij noemen ons graag tweakers) bezig met het maken van een website (dat is dus ongeveer zoiets als http://www.tweakers.net) voor inkoopakties. Wat dat inhoud is dus dat die aktie losstaat van www.tweakers.net en de tweakers.net BV en van JOU, dus HOEF jij er ook nog helemaal NIX van te weten, net als dat de rest van de wereld dat niet hoeft te weten. Misschien is het wel een projectje van 3 tweakers ofzo.

Nofi natuurlijk, maar zo is het wel het duidelijkst enzo :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:55
Hmmz wij maken op onze site un inkoopactie systeem. bedoeling is dat mensen daar dmv de database alles kunnen bijhouden organizeren en mensen zo ook kunnen reageren en joinen.. Site is wel OCE only..

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Pagina: 1