Ik heb al anderhalf jaar een Vision Master 22", naar volle tevredenheid. Er is echter een probleempje sinds ik de monitor heb. Bij elke type videokaart dat ik heb gehad (GeForce 256, GeForce 2 GTS Pro, GeForce 3 en sinds kort een GeForce 4 Ti 4400
) geeft hij in de rechter en linker onderhoek van het beeld wazig beeld. Niet altijd, alleen bij een resolutie vanaf 1280*960. Ik heb onlangs de "gewone" VGA kabel verwisselt voor BNC, maar het probeem bleef bestaan.
Het gekke is dat als ik de refresh rate op 120 Hz zet, het probleem is verholpen. Ik heb zo eens rondgevraagd en iemand zei me dat het waarschijnlijk zo was dat er teveel apparaten op dezelfde stroomgroep zaten aangesloten, maar kan dit het geval zijn en heeft iemand hier ervaringen mee?
<edit>
Dit is niet hetzelfde probleem als een paar posts terug, het is alleen op 100 Hz.
</edit>
Het gekke is dat als ik de refresh rate op 120 Hz zet, het probleem is verholpen. Ik heb zo eens rondgevraagd en iemand zei me dat het waarschijnlijk zo was dat er teveel apparaten op dezelfde stroomgroep zaten aangesloten, maar kan dit het geval zijn en heeft iemand hier ervaringen mee?
<edit>
Dit is niet hetzelfde probleem als een paar posts terug, het is alleen op 100 Hz.
</edit>