"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ik heb ook heel even een Iiyama VMP 454 gehad (nu ingeruild voor een CTX PR960F vanwege beeldkwaliteit). Dat probleem van een erg lage weerstand bij het verstellen had ik ook, hij is dus niet stuk. Maar hij bleef wél in elke stand staan. Echter een klein tikje was voldoende om hem naar beneden te laten klappen. Lijkt wel alsof ze bij het ontwerpen van de voet geen voldoende rekening hadden gehouden met het gewicht van het glas.
bij mijn gloednieuwe vm 452 gaat het wel goed, dus ik denk dat het voetje lam is end at hoort NIET.
gewoon andere voet eisen of compleet nieuwe monitor.
gewoon andere voet eisen of compleet nieuwe monitor.
...
De winkel (had ze ge-emaild) heeft terug ge-emaild en vroeg om een duidelijker beschrijving van de klacht.
.
Raar als het meerdere mensen overkomt (twie).
Ik wil uiteraard zonder transportkosten een nieuwe krijgen.
Ik heb nog eens zitten kijken; ik zie echt geen stelschroefjes ofzo.
Raar als het meerdere mensen overkomt (twie).
Ik wil uiteraard zonder transportkosten een nieuwe krijgen.
Ik heb nog eens zitten kijken; ik zie echt geen stelschroefjes ofzo.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Toevallig was ik bij MyCom Eindhoven en daar tikte ik ook tegen de monitor aan. Om te kijken hoe je hem kan verstellen. Deze voet was toch redelijk stevig, klapte niet snel om, toch maar terugbrengen die monitor, want is zeer irritant als hij spontaan voorover valt
Monitor verstel je idd veel makkelijker dan andere monitoren.
Het lijkt mij dat er nix aan de hand is met je monitor.
Het lijkt mij dat er nix aan de hand is met je monitor.
ik heb ook de pro 454
deze blijft ook gewoon staan in alle standen, ik moet stevig er aan duwen, wil hij van stand veranderen
met stevig bedoel ik dus dat er wel wat weerstand zit en niet super soepel gaat
deze blijft ook gewoon staan in alle standen, ik moet stevig er aan duwen, wil hij van stand veranderen
met stevig bedoel ik dus dat er wel wat weerstand zit en niet super soepel gaat
Verwijderd
ik heb zelf ook de vpro454. echt toppie trouwens.
die van mij is ook wat slap afgesteld maar het beeld blijft wel op zijn plek staan.
aangezien je er niet zo heel makkelijk onder kunt kijken vanwege zijn gewicht zou ik gewoon fv een mailtje aan iiyama sturen of er onderop een verstelknop zit, aangezien hij bij de ene wat vaster zit dan de andere. ik zou hem zeker niet weg doen. hoogstwaarschijnlijk een kleinigheidje.
die van mij is ook wat slap afgesteld maar het beeld blijft wel op zijn plek staan.
aangezien je er niet zo heel makkelijk onder kunt kijken vanwege zijn gewicht zou ik gewoon fv een mailtje aan iiyama sturen of er onderop een verstelknop zit, aangezien hij bij de ene wat vaster zit dan de andere. ik zou hem zeker niet weg doen. hoogstwaarschijnlijk een kleinigheidje.
Mijn VMP 454 is ook heel soepel afgesteld in die zin dat je de monitor t.o.v. de voet heel makkelijk kunt bewegen, maar hij blijft wel in alle standen staan zonder dat hij uit zichzelf een bepaalde kant op duikelt.
Sluit ik mij volledig bij aan. Je hoeft maar weinig kracht te gebruiken om hem te verstellen, maar het gaat zeker niet vanzelf..Hij is dus niet stuk.
K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding
Verwijderd
Sinds vanmiddag heb ik er ook één
, nadat mijn oude 8617 na ruim 8 jaar trouwe dienst de geest heeft gegeven.
Geweldige monitor, goed voor je spierballen ook
en inderdaad een wat 'wazige' beeldverstelling op de voet, maar werkt wel.
Geweldige monitor, goed voor je spierballen ook
Verwijderd
Negen dagen later:
Het is een keigoed scherm !
Echter ik weet niet, bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal, of deze monitor (veel) beter/slechter is dan andere 19inch monitoren en of de prijs dat rechtvaardigt.
Ook positief: 4 poorts usb hub in voet; Wellicht overbodig: 2 speakers in voet.
Conclusie: duur maar geld waard :-)
Het is een keigoed scherm !
Echter ik weet niet, bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal, of deze monitor (veel) beter/slechter is dan andere 19inch monitoren en of de prijs dat rechtvaardigt.
Ook positief: 4 poorts usb hub in voet; Wellicht overbodig: 2 speakers in voet.
Conclusie: duur maar geld waard :-)
Pagina: 1