er veranderd hier ook nooit wat

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11-2022
ik vindt het totale onzin om een topic als deze van programming naar software algemeen te schoppen.
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/489669/1?limit=100)

ik vindt dat een mod zich een beetje moet inleven in een topic voordat een topic ergens anders heen word geslingerd.

al is dit natuurlijk al een hele oude discussie.

voor diegene die mijn topic ook niet begrepen,
ik vroeg of het iemand al gelukt was om php als java servlet te laten draaien,
dit gaat inderdaad om software,
aangezien alles wat ooit geprogrameerd is automatisch software genoemd kan worden kan je dus net zo goed ieder topic hier maar meteen naar "Software algemeen" kicken.

het ging in mijn geval niet om een directe programmeer vraag maar om een configuratie vraag van een (in dit geval 2) programmeer talen.

aangezien mijn vraag iets betrof wat zeer specifiek is, en mischien tot nu toe ooit door een handje vol mensen is gedaan mag ik waarschijnlijk blij zijn als ik er al in /14 een paar zinnige reacties op krijg, laat staan software algemeen waar de algemene tendens is om vragen over buggy werkende kazaa software of leuke windows XP achtergrondjes te stellen is.

mijn vraag ging dus niet direct over een programmeer probleem maar wel over een side-aspect van programmeren,
kan het echt niet anders uitleggen.

als ik .ear file heb gemaakt die niet wil deployen omdat ik ergens een fout in application.xml heb gemaakt valt dat dan oppeens ook onder configuratie van software?

maargoed, mischien ben ik hier aan het verkeerde adres voor dit soort vragen.
(blijf toch altijd weer moed houden, dom he?)

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 08 mei 2002 17:18 schreef GiLuX het volgende:
wie is het nou al eens gelukt om php als java servlet te draaien?

volgens de readme in ext/sapi (van de linux versie notabene) staat dat je phpsrvlt.jar naar je lib van je sdk moet copieeren, echter die wordt niet meegeleverd in de (win32) binary package van bv php4.2.0

ik weet dat als je onder linux php compileerd met --servlet dat er dan een jar voor je wordt gebakken, kan je deze ook vooor win32 gebruiken?

de phpsrvlt.dll is overigens wel netjes mee geleverd.

iemand?
waar zie jij hier een programmeer vraag dan?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat een fantastisch vriendelijke ondertoon ook in je startpost hier...

Het 'leuke' aan jouw probleem is dat jullie (GiLuX en D2k) beide gelijk hebben.
Het is _geen_ programmeervraag, heel simpel.
En inderdaad de meeste SA mensen zullen niet met tomcat werken, toch denk ik dat je vergeet dat de P&W mensen ook nog wel es in SA lurken.

Maar door die grandioze ondertoon ben ik nog sterker geneigd D2k zonder meer gelijk te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
das nou juist het punt,
het is geen directe programmeer vraag maar als iemand er al ervaring mee heeft dan looptie in /14 rond in niet SA.
nogmaals,
als je het in het advanced server forum had neergezet had ik het een beetje kunnen begrijpen maar SA?
dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
technisch gezien heb je gelijk maar niemand word daar ene steek wijzer van.
waarom alles zo zwart wit.

prima als iemand een vraag over zijn nieuwe video kaart heeft en dat in software plaatst dat je het naar videoplanken schopt maar dit is zo super flauw!

het lijkt wel of je eerst een advocaat moet raadplegen voordat je iets post.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 08 mei 2002 18:40 schreef GiLuX het volgende:
prima als iemand een vraag over zijn nieuwe video kaart heeft en dat in software plaatst dat je het naar videoplanken schopt maar dit is zo super flauw!
We zijn heus niet bezig het de users zo zuur mogelijk te maken ;)

Ik zet je topic trouwens terug in P&W na twijfelen tussen PNS en P&W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
Op woensdag 08 mei 2002 18:39 schreef ACM het volgende:
Wat een fantastisch vriendelijke ondertoon ook in je startpost hier...

Het 'leuke' aan jouw probleem is dat jullie (GiLuX en D2k) beide gelijk hebben.
Het is _geen_ programmeervraag, heel simpel.
En inderdaad de meeste SA mensen zullen niet met tomcat werken, toch denk ik dat je vergeet dat de P&W mensen ook nog wel es in SA lurken.

Maar door die grandioze ondertoon ben ik nog sterker geneigd D2k zonder meer gelijk te geven...
ik neem aan dat je nu refereert aan mijn reactie op de move en niet aan de initieele vraag?

d2k had al eerder op de dag een post naar SA verwezen en ik was daarom al een beetje geiriteerd.

was idd een configuratie vraag maar mischien dat ik er van uit ga dat als je (web) programmeerd dus ook verstand hebt van dit soort issues, maar mischien dat ik er nu naast zit.
in mijn 'omgeving' is het vrij normaal dat als iemand php of java doet dattie dus ook veel verstand van php/apache of tomcat/jboss/orion of whatever gets it up for you heeft.

maar mischien is dit niet voor iedereen zo.

het is nl nogal onlosmakelijk met elkaar verbonden lijkt mij.

mischien zit ik er enorm naast.

hoedan ook ik kan me niet voorstellen dat iemand er ook over zal klagen als dit soort dingen in /14 blijven staan waar dit een stuk beter tot zijn recht komt.

mischien zit ik er weer enorm naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
Op woensdag 08 mei 2002 18:43 schreef ACM het volgende:

[..]

We zijn heus niet bezig het de users zo zuur mogelijk te maken ;)

Ik zet je topic trouwens terug in P&W na twijfelen tussen PNS en P&W.
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geregeld dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.