ik vindt het totale onzin om een topic als deze van programming naar software algemeen te schoppen.
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/489669/1?limit=100)
ik vindt dat een mod zich een beetje moet inleven in een topic voordat een topic ergens anders heen word geslingerd.
al is dit natuurlijk al een hele oude discussie.
voor diegene die mijn topic ook niet begrepen,
ik vroeg of het iemand al gelukt was om php als java servlet te laten draaien,
dit gaat inderdaad om software,
aangezien alles wat ooit geprogrameerd is automatisch software genoemd kan worden kan je dus net zo goed ieder topic hier maar meteen naar "Software algemeen" kicken.
het ging in mijn geval niet om een directe programmeer vraag maar om een configuratie vraag van een (in dit geval 2) programmeer talen.
aangezien mijn vraag iets betrof wat zeer specifiek is, en mischien tot nu toe ooit door een handje vol mensen is gedaan mag ik waarschijnlijk blij zijn als ik er al in /14 een paar zinnige reacties op krijg, laat staan software algemeen waar de algemene tendens is om vragen over buggy werkende kazaa software of leuke windows XP achtergrondjes te stellen is.
mijn vraag ging dus niet direct over een programmeer probleem maar wel over een side-aspect van programmeren,
kan het echt niet anders uitleggen.
als ik .ear file heb gemaakt die niet wil deployen omdat ik ergens een fout in application.xml heb gemaakt valt dat dan oppeens ook onder configuratie van software?
maargoed, mischien ben ik hier aan het verkeerde adres voor dit soort vragen.
(blijf toch altijd weer moed houden, dom he?)
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/489669/1?limit=100)
ik vindt dat een mod zich een beetje moet inleven in een topic voordat een topic ergens anders heen word geslingerd.
al is dit natuurlijk al een hele oude discussie.
voor diegene die mijn topic ook niet begrepen,
ik vroeg of het iemand al gelukt was om php als java servlet te laten draaien,
dit gaat inderdaad om software,
aangezien alles wat ooit geprogrameerd is automatisch software genoemd kan worden kan je dus net zo goed ieder topic hier maar meteen naar "Software algemeen" kicken.
het ging in mijn geval niet om een directe programmeer vraag maar om een configuratie vraag van een (in dit geval 2) programmeer talen.
aangezien mijn vraag iets betrof wat zeer specifiek is, en mischien tot nu toe ooit door een handje vol mensen is gedaan mag ik waarschijnlijk blij zijn als ik er al in /14 een paar zinnige reacties op krijg, laat staan software algemeen waar de algemene tendens is om vragen over buggy werkende kazaa software of leuke windows XP achtergrondjes te stellen is.
mijn vraag ging dus niet direct over een programmeer probleem maar wel over een side-aspect van programmeren,
kan het echt niet anders uitleggen.
als ik .ear file heb gemaakt die niet wil deployen omdat ik ergens een fout in application.xml heb gemaakt valt dat dan oppeens ook onder configuratie van software?
maargoed, mischien ben ik hier aan het verkeerde adres voor dit soort vragen.
(blijf toch altijd weer moed houden, dom he?)
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who