Toon posts:

Maximale multiplier XP 1800+

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt is mijn vraag wat de maximale multiplier is na het unlocken van een Athlon XP 1800+. En weet ook iemand wat ik maximaal bij de fsb kan invullen?

Verwijderd

Hoi,

volgens mij kun je gewoon de multipliers van de 2100+ of 2200+ instellen. De vraag is alleen of de proc het haalt.

Succes!!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, daar heb ik niet veel aan. Ik wil namelijk ff weten of het wel de moeite waard is om dat ding te laten unlocken. Moet er een eindje voor rijden en als het maximum 12x is vind ik het niet de moeite waard, standaard is 11,5.

Verwijderd

Ik denk dat een multiplier van 13 of 13,5 mogelijk moet zijn bij een FSB van 133... mits goede koeling van je systeem.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

kijk eerst eens hoever je komt met fsb overclocken dan kan je dan zien tot hoever je iig komt. Je kunt ook kijken hoever je komt zonder voltageverhogingen. Als je bijvoorbeeld voor 2000+ snelheid (1.66Ghz) al 2,1v nodig hebt is het niet waarschijnlijk dat je proc nog veel hoger wil, maar als je het met 1,7v al haalt zou je de 1,8Ghz (2200+) wel kunnen halen, zover kom ik ook met mijn 1900+ op 2,1v zonder problemen, haal de 1,66ghz dus op 1,7v. Suc6

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
Hij loopt nu op 1,5755 Ghz, 1,80 VCore met een stresstemp van 60 graden C. Er moeten nog een paar casefans komen, maar denk je dat het haalbaar is om hem op 2000+ te laten lopen op 1,7 VCore?

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 19:50 schreef MeisterHim het volgende:
Hij loopt nu op 1,5755 Ghz, 1,80 VCore met een stresstemp van 60 graden C. Er moeten nog een paar casefans komen, maar denk je dat het haalbaar is om hem op 2000+ te laten lopen op 1,7 VCore?
wat voor koeling heb je erop zitten, dus wat voor heatsink+fan? als je er een alpha 8025 opzet met een flinke fan zul je best een eind kunnen komen. maar het blijft altijd afwachten, je kunt mazzel hebben of niet :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

vcore moet wel naar 1.8, ik heb hem een tijdje op 2100 gehad, en hij moets wel naar 1.8 anders liep ie niet lekker.
zomer komt er weer aan.. ik wil geen herrie, dus de cpu maar weer op 1800 gezet (1533).

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Een beetje rondzoeken op GoT en Google had je geleerd dat de maximale multiplier van een XP 1800+ 12.5x is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.