Toon posts:

Renegade 2 in de maak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik las dit op gamers.nl:(gewoon copy paste hoor)

In een chatlog van de Duitse fansite Renegade Planet is wat informatie te vinden over het vervolg op C&C Renegade dat momenteel in de maak is. Het vorige deel werd door vele spelers gemaakt vanwege zijn leuke gameplay met veel actie die de feeling van de RTS perfect naar de shooter vertaalde, maar viel vooral op grafisch gebied wat tegen. In dit nieuwe deel zal men dezelfde engine gebruiken maar men beweert dat de vooruitgang ongeloofelijk groot is. Zo zal een voertuig in het tweede deel net zoveel polygonen bevatten als de hele map in deel 1. Hoewel de maps in Renegade nu niet de meest gedetailleerde waren, is het toch een zeer straffe uitspraak.

<[Westwood]TeeLo> eine dramatische weiterentwicklung der renegade enginge. und bevor ihr jetzt hier alle anfangt mir die ohren vollzuheulen von wegen unreal warfare und doom 3 .... ich sage euch, die engine erkennt ihr nicht wieder. wir haben bereits 2 spielbare level und JEDER (ich schwoere JEDER) der die dinger bisjetzt gesehen hat hat nur gesagt "i cannot believe that this is the renegade engine".
als greg mir die erste demo vor 2 monaten gezeigt hat hat er gesagt, dass ein fahrzeug in der neuen engine soviel polygone hat wie vorher ne ganze karte.
Verder is er nog niet veel bekend over Renegade 2. Of het op de Tiberium of de Red Alert franchise wil baseren is ook nog niet bekend. Maar dat het eraan zit te komen is zeker, maar eerst zullen we C&C Generals te zien krijgen. Daarnaast is Westwood ook nog aan het werk aan een andere RTS waar men ook nog niets over kwijt wou. Misschien dat het komende E3 ons iets gaat brengen. Lees de hele chatlog, ganz ins Deutsch, hier.

http://www.gamers.nl/nieuws/12992

lijkt mij wel vet

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Die graphics boeien mij niet echt, ze kunnen beter een andere programmeur inhuren om hun netcodes te programmeren. Want tis ronduit belachelijk als je gaat spelen met een ping van 600 en die server staat bij je buurjongen ! :(
( nee heb breedband dus ligt niet aan verbinding )

dikzak

Verwijderd

zolang hij maar 100% leuker is dan deel 1...

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 19:19 schreef Chello200 het volgende:
Die graphics boeien mij niet echt, ze kunnen beter een andere programmeur inhuren om hun netcodes te programmeren. Want tis ronduit belachelijk als je gaat spelen met een ping van 600 en die server staat bij je buurjongen ! :(
Dat ie naast je woont wil niet meteen zeggen dat je ook snellere verbinding hebt tussen hem :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
ik las het ook zojuist op gamers.nl
nix speciaals imo

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 12:32
Lijkt mij wel tof :) Hopen dat deze wel goed en wat mooier is :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Verwijderd

Niet geheel onverwacht aangezien Renegade I toch redelijk succesvol is. Ik kijk al uit naar de eerste screens :Y)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op vrijdag 10 mei 2002 18:32 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Niet geheel onverwacht aangezien Renegade I toch redelijk succesvol is. Ik kijk al uit naar de eerste screens :Y)
is dit geen HOAX ?? ik bedoel, eerst die vliegtuig patch maar ff....

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 19:19 schreef Chello200 het volgende:
Ehmm.. als ik op een usa server zit.. dan is mijn ping meestal 200-225

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 21:19 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

Ehmm.. als ik op een usa server zit.. dan is mijn ping meestal 200-225
Volgens mij doet die 'buurjongen' dat expres. Als z'n tegenstanders geen lag hebben kan die het niet winnen :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01

Dennahz

Life feels like hell should.

ja precies de gameplay was ronduit saai.. de graphics waren ook niet geweldig.. :(

Twitter

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 00:35

Dax

Hopen dat ze nu een beetje betere 3d engine hebben geschreven/ gekocht.

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik vond aan Renegade 1 zelf al heel weinig aan...

Verwijderd

Renegade 1 was in multiplayer best vet, maar als je dat een uur speelde werd het saai omdat het steeds hetzelfde was wat je moest doen.

Als er nou meer variatie inzat was het best goed gelukt.

Singleplayer heb ik niet kunnen spelen want mijn videokaart is al 6 weken weg ipv garantie :( en nu zit ik hier met een voodoo banschee :(
Pagina: 1