Toon posts:

LIDL nieuwe laptop actie P4-1800Mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik was even op onderzoek voor een vriend van mij en toen stuitte ik perongeluk op de volgende aanbieding:

http://www.lidl.de/lde/app/www/lidl_de.nsf/childa?ReadForm&id=BCEB5E7AABCA6250C1256BB20046CBD7

Het gaat hier om een Gericom laptop (ook het merk van vorige lidl acties) met de volgende specs:

-Intel Pentium 4 1,8 GHz mit 512 kB 2nd Level Cache
-Neuester Intel Prozessor mit 0,13µ-Technologie
Mit Hyper Pipelined Technologie, der Rapid Execution Engine 400 MHz System Bus gibt Ihnen Leistung, wo Sie sie am meisten benötigen
-256 MB DDR-RAM, 266 MHz Front Side Bus
-15" XGA Aktiv Matrix
-Hitachi 30 GB Festplatte
-Panasonic Slot Loading Combo-Laufwerk: 8-fach DVD-Player mit TV-Ausgang, CD-RW Brenner, 8 x 8 x 24 fach CD-ROM
-Chipsatz VIA NB VT 8703 + SB VT 8233 (P4 N266)
-S3 Savage 4 Grafikkarte, 4 x AGP bis zu 32 MB Grafikspeicher on demand. Unterstützt DVD Hardware Dekodierung für perfekte DVD-Wiedergabe, Dualdisplayfähig
-16 Bit Sound Blaster pro kompatibel fullduplex, AC Ž97 integriert, S/PDIF-Unterstützung
-56 k Daten-/Faxmodem, V.90, k56 Flex
-Interne 10/100 Fast Ethernet Netzwerkkarte, DSL fähig
-Samsung Smart Li-Ion Akku mit 8.000 mAh
-PCMCIA Steckplatz 1 x Typ II oder 1 x Typ III
-Fast Infrarot Schnittstelle (4 MBit), Firewire, VGA, 3 x USB, Smart Card Reader
-3,5" Disketten-Laufwerk
-Integriertes Mikrofon und 4 Lautsprecher
-2 Jahre Herstellergarantie
-Service-Hotline 365 Tage im Jahr, 24 Stunden, inklusive Abholservice

Inklusive Microsoft Software-Paket OEM *:

Microsoft Windows XP Home Edition **
Works Suite 2002

Zusätzliche Software:

Cyberlink PowerDVD
Nero Burning 5.5 Brennsoftware
AOL Zugangssoftware

PRIJS: €1899,--

Best nette specs dacht ik zo en dat voor een prijs van 1900,-- + 30 benzine kosten omdat je naar Duitsland moet rijden. Er staat namelijk bij: "Der Artikel ist nur in den schwarz gekennzeichneten Regionen erhältlich." en dat is West Duitsland. Ik heb ff onderzoek gedaan en de dichtsbijzijnde lidl in Duitsland is in Kleve:
------------------------
Lidl
Van-den-Bergh-Str. 60-62
47533 Kleve
------------------------
Lidl
Borselslege
47533 Kleve
------------------------
Kleve ligt ongeveer naast Nijmegen, dus ik zou zo zeggen doe er je voordeel mee en hop even een half dagje naar Duitsland.

groeten,

DV

PS waarschijnlijk is het geen Mobile P4, maar gewoon een Northwood, but who cares? 2 jaar garantie dus ;)

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 17:42 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
en je hebt een duits toetsenbord erop.. :)

Verwijderd

Topicstarter
De prijs is netjes alleen lijkt het me dat je zoiets niet in de supermarkt koopt...
waarom niet? Het is goedkoop. Service gewoon in Nederland. Goede specs! en voor problemen heb je dit forum en anders laat je hem ophalen 365 dagen onsite service. Dus ik zie geen bezwaren.

greetz,

DV

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:41
Vreet nogal veel stroom helaas

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
dat wordt mijns inziens heel goed door de prijs gecompenseerd en je kunt er waarschijnlijk nog wel een uurtje of 2 solitair mee werken en dat valt alleszins mee.

Verwijderd

Zelfde ding als de Athlon 1,2GHz...alleen die had 512MB sdram ..

geinig apparaat..oke de video stelt weinig voor...maar dat kan ook niet voor die prijs..

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:10

YellowCube

Wait...what?

Op woensdag 08 mei 2002 18:20 schreef G-PHREAK het volgende:
en je hebt een duits toetsenbord erop.. :)
sorry maar dat is onzin...Zit gewoon een normaal keyboard op. Als je een toshiba koopt zit er toch ook niet per defenitie een japans bord op ?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zit er wel een mobiele processor in? Ander vreettie een beetje stroom en is je batterij zo leeg...

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 17:32
Op woensdag 08 mei 2002 19:49 schreef YellowCube het volgende:

[..]

sorry maar dat is onzin...Zit gewoon een normaal keyboard op. Als je een toshiba koopt zit er toch ook niet per defenitie een japans bord op ?
Als je een notebook haald in duitsland, dan zit er dus een duits toetsenbord op.

Hij heeft dus gelijk! dat is een AZERTY bord nl.
Je kan wel een Nederlands (amerikaans ) toetsenbord er op laten zetten, maar dat kost weer extra.

American Express vraagbaak

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 20:25 schreef Stinger_Ventura het volgende:

[..]

Als je een notebook haald in duitsland, dan zit er dus een duits toetsenbord op.

Je kan wel een Nederlands (amerikaans ) toetsenbord er op laten zetten, maar dat kost weer extra.
Och, voor de meeste tweakers zal het wel geen probleem zijn. Je kan namenlijk altijd nog de keyboard settings in windows gewoon op US zetten, je moet wel blind kunnen typen, dan kan je namenlijk gewoon typen zoals je dat op elk toetsenbord doet. De meeste mensen kunnen tegenwoordig wel blind typen, tegenwoordig geven ze zelfs op de basisschool een typecursus :+.

Ik vraag me trouwens af of als hij in Nederland is ook met een AZERTY toetsenbord is.

Ik vind het trouwens wel een leuk dingetje, alleen volgens mij zit er geen mobile processor op, dat is wel sonde aangezien dan best wel snel de batterij leeg is.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:10

YellowCube

Wait...what?

[..]

ok...mijn fout, dacht dat ie het ding bij een Lidl filiaal in NL wilde kopen.
Ben niet helemaal wakker...al 27 jaar niet :)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 06:34
[..]
nope, een "AZERTY klavier" gebruiken ze in Belgie, een "QWERTZ Tastatur" in Duitsland :) De Z en de Y zijn dus omgedraaid, en zo rechts van de L zitten een paar van die Ö en Ë toetsen enzo.

ff ontopic: is zo'n s3 savage 4 niet een beetje oud voor in zo'n laptop?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op donderdag 09 mei 2002 13:19 schreef 0siris het volgende:

[..]

nope, een "AZERTY klavier" gebruiken ze in Belgie, een "QWERTZ Tastatur" in Duitsland :) De Z en de Y zijn dus omgedraaid, en zo rechts van de L zitten een paar van die Ö en Ë toetsen enzo.

ff ontopic: is zo'n s3 savage 4 niet een beetje oud voor in zo'n laptop?
Ik heb de Gericom 1.2 GHz van de vorige aanbieding van de LidL, en ik kan daar 't volgende over zeggen:

idd, die s3 savage 4 is niet supersnel... maar ik kan er RTCW @ 800x600 nog goed vloeiend op spelen (kleine haperingen @ 1024x768), dus wat mij betreft geen probleem... verder ben ik heel blij met die 512 ram, ik denk dat je met die snellere processor van deze nieuwe aanbieding minder blij kan zijn dan met wat meer ram...

k ken wel iemand die een "medion" laptop heeft (huismerk van de Aldi) en die heeft in duitsland zo'n soort ding gekocht, voor exact dezelfde prijs als de mijne (1699,-).

Beide 1.2 ghz, verder ook goed vergelijkbaar (30GB, 14.1"), maar twéé grote verschillen: ik heb die savage 4 graphics twister (onboard!!!), en die medion laptop heeft een Ati mobile radeon videokaart (niet onboard)... daarentegen heeft hij 256 en ik 512...

Dus het kán wel, voor die prijs een goeie videokaart is dus wel degelijk mogelijk!

Nog een echt groot verschil tussen die videokaarten:
de Ati kan meerdere outputs tegelijk aan, en 't beeld ook i.p.v. kopiëren, splitsen (en je scherm dus vergroten).
de s3 kan OF de tv-out, OF de andere... dan kan je dus kiezen voor alleen je tft, of je monitor-out die het scherm kopiëert. Bureaublad uitbreiden naar secundaire monitor is er voor mij dus niet bij...

Op de videokaart na, ben ik wel heel erg tevreden met mijn laptop, en is er niets te klagen :) Heb het minpunt alleen zó uitgebreid omschreven dat het nu misschien wel een onoverkomelijk groot probleem lijkt... dat is dus niet het geval, goed mee te leven :)
Pagina: 1