Ik heb nog een extra SBlive 1024 liggen, en ik heb uitgangen te weinig voor mijn speakers. Nou dacht ik laat ik die tweede SBlive nou ook in mijn pc'tje douwen, om zo meer uitgangen te creeren. Er zit nu een SBlive5.1 in mijn computer.
Maar als ik nou die tweede SBlive erbij doe, dan krijg ik tijdens het booten een blauw scherm. Nou heb ik de search al gebruikt (jaja
) en daar vond ik dat het met verschillende drivers voor de twee kaarten misschien wel zou moeten lukken.
Heeft iemand anders het voor elkaar gekregen om 2 sblive's in 1 systeem te hangen? Zo ja, met welke drivers, en hoe moet ik deze dan installeren ?(windows installeerd volgens mij automatisch dezelfde drivers)
Maar als ik nou die tweede SBlive erbij doe, dan krijg ik tijdens het booten een blauw scherm. Nou heb ik de search al gebruikt (jaja
Heeft iemand anders het voor elkaar gekregen om 2 sblive's in 1 systeem te hangen? Zo ja, met welke drivers, en hoe moet ik deze dan installeren ?(windows installeerd volgens mij automatisch dezelfde drivers)