Ik belde eerder vanmiddag mijn vriendin op, dus ik drukte op haar naam (waaronder haar nummer staat geprogrammeerd). Vanaf hier begint het rare dus.......ik krijg vervolgens een wat oudere man aan de lijn die ik niet goed kan verstaan omdat de verbinding erg slecht is. Ik hang op omdat ik 'em toch niet kan verstaan en hoogstwaarschijnlijk hij mij ook niet en verbaas me meteen waarom ik hem nou weer aan de lijn kreeg. Voor de zekerheid tik ik vervolgens handmatig mijn vriendin's nummer in, waardoor netjes op mijn scherm 'Chantalle' komt te staan. Dus ik denk, mooi; nu kan het niet misgaan. En alweer krijg ik die man eraan. Alleen deze keer is de verbinding goed en is hij dus fatsoenlijk te verstaan. Hij neemt op met Koos, ik verontschuldig me; zeg dat ik verkeerd verbonden ben en ik hang dus op voor de 2e keer. Maar ik weet dus echt wel 100% procent zeker dat ik die 2 malen de juiste telefoon benaderd heb......alleen waarom ik hem eraan kreeg, kan ik dus niet verklaren 
De derde keer lukt het wel en ik krijg mijn lieverd aan de lijn
Ik vond het allemaal een beetje erg vaag maar maakte me er niet erg druk om; totdat zij mij vertelde dat ze vlak voordat ik belde, zij zelf 2 keer gebeld werd door een oudere man. De eerste keer kon zij 'em niet verstaan en de 2e keer was de verbinding dus van een betere kwaliteit en vroeg de man naar Koos
Vervolgens hing die man op toen 'ie erachter kwam dat hij naar de verkeerde telefoon had gebeld.
Wat mij dus gebeurd was, had mijn vriendin dus ook, maar dan omgedraaid. Zij werd dus gebeld. Maar in allebei de gevallen gaat het om een wat oudere man, de naam 'Koos' en de 2 malen dat er gebeld is/werd. Nu vind ik het geheel toch wel heel erg merkwaardig en wil ik toch wel graag een verklaring hebben. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik misschien afgeluisterd word
Ik weet het zelf ook niet hoor, maar misschien ging er iets fout bij het afluisteren en d.m.v. verkeerde frequenties
gebeurde dus dit incident. Maar goed.....verklaring klinkt erg raar, maar ik gis ook maar wat. Ik heb zelf niet zo veel kennis van telecommunicatie, dus vroeg me af of iemand dit kan verklaren.
De derde keer lukt het wel en ik krijg mijn lieverd aan de lijn
Wat mij dus gebeurd was, had mijn vriendin dus ook, maar dan omgedraaid. Zij werd dus gebeld. Maar in allebei de gevallen gaat het om een wat oudere man, de naam 'Koos' en de 2 malen dat er gebeld is/werd. Nu vind ik het geheel toch wel heel erg merkwaardig en wil ik toch wel graag een verklaring hebben. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik misschien afgeluisterd word