Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Verklaring gezocht] Vaag telefoongesprek....

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik belde eerder vanmiddag mijn vriendin op, dus ik drukte op haar naam (waaronder haar nummer staat geprogrammeerd). Vanaf hier begint het rare dus.......ik krijg vervolgens een wat oudere man aan de lijn die ik niet goed kan verstaan omdat de verbinding erg slecht is. Ik hang op omdat ik 'em toch niet kan verstaan en hoogstwaarschijnlijk hij mij ook niet en verbaas me meteen waarom ik hem nou weer aan de lijn kreeg. Voor de zekerheid tik ik vervolgens handmatig mijn vriendin's nummer in, waardoor netjes op mijn scherm 'Chantalle' komt te staan. Dus ik denk, mooi; nu kan het niet misgaan. En alweer krijg ik die man eraan. Alleen deze keer is de verbinding goed en is hij dus fatsoenlijk te verstaan. Hij neemt op met Koos, ik verontschuldig me; zeg dat ik verkeerd verbonden ben en ik hang dus op voor de 2e keer. Maar ik weet dus echt wel 100% procent zeker dat ik die 2 malen de juiste telefoon benaderd heb......alleen waarom ik hem eraan kreeg, kan ik dus niet verklaren :?

De derde keer lukt het wel en ik krijg mijn lieverd aan de lijn ;) Ik vond het allemaal een beetje erg vaag maar maakte me er niet erg druk om; totdat zij mij vertelde dat ze vlak voordat ik belde, zij zelf 2 keer gebeld werd door een oudere man. De eerste keer kon zij 'em niet verstaan en de 2e keer was de verbinding dus van een betere kwaliteit en vroeg de man naar Koos :? Vervolgens hing die man op toen 'ie erachter kwam dat hij naar de verkeerde telefoon had gebeld.

Wat mij dus gebeurd was, had mijn vriendin dus ook, maar dan omgedraaid. Zij werd dus gebeld. Maar in allebei de gevallen gaat het om een wat oudere man, de naam 'Koos' en de 2 malen dat er gebeld is/werd. Nu vind ik het geheel toch wel heel erg merkwaardig en wil ik toch wel graag een verklaring hebben. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik misschien afgeluisterd word :? Ik weet het zelf ook niet hoor, maar misschien ging er iets fout bij het afluisteren en d.m.v. verkeerde frequenties :? gebeurde dus dit incident. Maar goed.....verklaring klinkt erg raar, maar ik gis ook maar wat. Ik heb zelf niet zo veel kennis van telecommunicatie, dus vroeg me af of iemand dit kan verklaren.

Verwijderd

Vraag koos z'n nummer gewoon es als je 'm weer es spreekt, wie weet lijkt 't erg op die van je vriendin?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 22:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

GSM kan niet afgeluisterd worden, alles verloopt geencrypteerd. Het kan wel ergens een storing zijn in de centrale, maar het is wel een vreemd verhaal iig.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mja met presets kan zoiets in principe echt niet misgaan hoor

misschien was de telefooncentrale ff van slag ofzo :?
erg vaag iig

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 17:41 schreef Yarvieh het volgende:
Vraag koos z'n nummer gewoon es als je 'm weer es spreekt, wie weet lijkt 't erg op die van je vriendin?
Het nummer wat ik de eerste 2 keer gebeld heb, was dus echt wel het goede nummer. Daar ben ik van overtuigd. De eerste keer belde ik zelfs vanuit een sneltoets die ik al maanden gebruik, dus....dat is het dus niet.

Verwijderd

vriendin zit je te dollen?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
:D :?

Mulder en Scully erbij.. en snel een beetje.. en jullie 2 snel in een cel :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 17:45 schreef Moondance het volgende:
vriendin zit je te dollen?
Neej hoor, dat was het zeker niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 17:42 schreef Flat© het volgende:
mja met presets kan zoiets in principe echt niet misgaan hoor

misschien was de telefooncentrale ff van slag ofzo :?
erg vaag iig
Jah, daar dacht ik dus ook al aan...... iets met de telefooncentrale. Heb het toch ff voor de zekerheid gepost, misschien dat iemand nog wat anders weet. Ik heb zoiets trouwens wel nog nooit gehad.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoiets heb ik ook wel eens gehad.
Of dat je de telefoon opneemt (gewoon een analoge dus geen draadloze) en dat je een heel telefoongesprek hoort, maar zij kunnen jou niet horen.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:05

GaMbiNo

1337

Gebeurd wel vaker.
Ik heb ook wel meegemaakt dat er nog iemand door ons gesprek zat te lullen die ook iemand anders had gebeld en zomaar in ons gesprek werd gezet. :?
Het komt gewoon wel vaker voor dat er ff iets niet goed gaat in de centrale ofzo. :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:51 schreef Clyde het volgende:

[..]

Jah, daar dacht ik dus ook al aan...... iets met de telefooncentrale. Heb het toch ff voor de zekerheid gepost, misschien dat iemand nog wat anders weet. Ik heb zoiets trouwens wel nog nooit gehad.
Het moest dus zo gaan:
code:
1
2
Jij    -----> Vriendin
Meneer -----> Koos

Maar het ging zo:
code:
1
2
Jij    --\/-> Vriendin
Meneer --/\-> Koos

De lijnen 'kruisden' dus om een of andere vage reden waardoor Meneer naar Koos vroeg aan je vriendin en jij Koos aan de lijn kreeg :)

Verwijderd

afgeluisterd |:( , je hebt zeker heel wat te verbergen >:)
1) Koos heeft er niks mee te maken
2) tel.nrs zijn gewoon goed
3) meneer overkomt hetzelfde als jou :?
4) vriendin gaat vreemd met Koos >:)
5) jij gaat vreemd met meneer
6) Feyenoord wint natuurlijk vanavond
7) dan gaan we allemaal vreemd met elkaar >:)
8) Jomanda stuurt jou een boodschap dat je bij Koos uit de weg moet blijven
9) Pim is Koos
10)It wasn't me >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 18:02 schreef DraiC het volgende:
afgeluisterd |:( , je hebt zeker heel wat te verbergen >:)
Jah, ik dacht dat de BSA mijn lijnen aan het afluisteren waren op Warez Requests :P Maar nu ik toch een redelijke verklaring heb, kan ik vannacht weer rustig slapen en hoef ik al die Warez toch niet te vernietigen ;) Eind goed.....al goed :P

Verwijderd

Ik heb het ook vroeger gehad toen ik bij Dutchtone zat... heb zelfs vaak buitelandse mensen aan de telefoon gekregen...

OA dit rede dat ik niet meer bij DT zit ;)

• TA2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09-2022

TA2

:? Gebeurt wel vaker hoor, dat er verbindingen verkeerd verbonden worden. Heb ik ook al een paar keer gehad met mijn oom, die belde mij maar kreeg iemand anders en ik kreeg telefoon van iemand die degene aan de lijn moest hebben die m'n oom op dat moment aan de lijn had.

Verwijderd

Volgens mij gebeurt dat verkeerd doorverbinden alleen maar bij Dutchtone

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 08:02
Op woensdag 08 mei 2002 18:36 schreef Delete het volgende:
Ik heb het ook vroeger gehad toen ik bij Dutchtone zat... heb zelfs vaak buitelandse mensen aan de telefoon gekregen...

OA dit rede dat ik niet meer bij DT zit ;)
heb ik nu 3 x gehad toen ik mijn broertje probeerde te bellen. Krijg ik één of andere vage zakenman aan de lijn die me toch ff begon te flippen omdat ik stoorde in een belangrijk gesprek (zet dat kreng dan uit |:( )Dat was trouwens ook een duftone telefoon.

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 00:28 schreef Delete het volgende:
Volgens mij gebeurt dat verkeerd doorverbinden alleen maar bij Dutchtone
Is die klantenservice van ze ook nog steeds zo :r als 3 jaar terug ?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:09
Volgens mij zijn gewoon de telefoonnummers van koos en je vriendin ff tijdelijk verwisseld geweest.
KPN zit wel vaker in hun centraletje te kloten :P

Verwijderd

<offtopic>
Waaaah dit wil ik ook eens mee maken :P ( Kheb mobiel met opneem functie..)
</offtopic>
Toch wel apart..
Als je na gaat hoevaak dit ook gebeurt..
Zelfs nu in 2005 (bijna 2006) nog steeds.. (GoT search, Google.)
en het lijkt mij dat ze die Centrales nu wel goed moeten hebben..
Maar altijd heel leuk om te lezen hoe mensen zich hier druk om maken !
Ik zou juist Dikke lol hebben :9

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:02

Korakal

Up up up!

Uhm, je kickt een topic uit 2002. Ik vind je reactie nou niet echt veel toevoegen, wil je dat ajb achterwege laten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.