Toon posts:

Packet Radio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik apparatuur voor packet radio kan krijgen, en misschien wat linx hierover???

Verwijderd

mijn vader had een klein modempje en bakkie kan je mischien van me overnemen

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit soort apparatuur (ik neem aan dat je 27mc packet radio bedoelt, anders zou je het wel weten) kan je bij veel elektronica-boeren kopen.. zie ook http://packetradio.pagina.nl/ :)

Ik kan wel allerlei winkels gaan opnoemen, maar de vraag is of ze een beetje in de buurt zitten, weetikveel of jij in maastricht, den helder of dokkum zit ;)

Mocht je nog meer willen weten (inhoudelijk..) vraag maar raak.! :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Move PMG -> OH :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik heb zo'n pOcket radio gehad voor sinterklaas. Beetje slecht ontvangst. Niet echt een aanraden. Kan maybe aan de prijs/kwaliteit liggen maar dat weet ik niet. Beetje lullig om te vragen hoe duur het was! Maar ik kan wel vragen waar ze (mn nichtje) hem heeft gekocht als je wil..kweet alleen dat ze hem in Roosendaal heeft gekocht.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 19:06 schreef Digital-X het volgende:
Ik heb zo'n pOcket radio gehad voor sinterklaas. Beetje slecht ontvangst. Niet echt een aanraden. Kan maybe aan de prijs/kwaliteit liggen maar dat weet ik niet. Beetje lullig om te vragen hoe duur het was! Maar ik kan wel vragen waar ze (mn nichtje) hem heeft gekocht als je wil..kweet alleen dat ze hem in Roosendaal heeft gekocht.
Bedoel jij pocket radio of packet radio?

Daar zit zeker verschil tussen, alhoewel ik niet helemaal zeker weet wat je met pocket radio bedoelt..

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik zit al sinds 1996 op Packet Radio, meestal kom je via via aan onderdelen zoals TNC's etc.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1