probleem met s3 trio en quadro2mxr

Pagina: 1
Acties:

• Eleison667
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 10:30

Eleison667

from other space

Topicstarter
ikheb een amd tbird 1ghz met een quadro 2 mxr, en nu wilde ik graag 2 monitoren op mijn pc aansluiten, dus ik jat een s3 trio 64 v2 uit mijn broer zijn pc, en steek hem in mijn eigen pc.

hij word automatisch door windows herkend, maar ik krijg de op mijn 2e monitor komt geen beeld, kijk ik in apparaat beheer, zie ik dat het apparaat niet start (code 10)

als ik de quadro eruit haal krijg ik gewoon beeld met de trio en geeft windows geen fout, en als ik in het bios instel dat pci videokaarten voorang krijgen, krijg ik ook beeld via mijn trio, maar niet via mijn quadro

heeft iemand een oplossing

btw ik draai onder windows xp

am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

JWO

wat d8 je van je 2e kaart de quadro ff enablen?

• Eleison667

Eleison667

from other space

Topicstarter
werkt niet

• Eleison667

Eleison667

from other space

Topicstarter
ok, het werkt al, ik mist steeds een aantal tabbladen, omdat op de 1 of andere manier die detonator drivers geen videokaart detecteerden, moest ik met de hand de drivers installen, en miste een tabblad, nu heb ik van de 22.** detonator de drivers uitgepakt en gebruikt, en nu doet ie het

• Eleison667

Eleison667

from other space

Topicstarter
nog ff 1 vraagje over twinview,
als ik een spel start, hoe krijg ik dat dan op de 2e monitor, in windows 98 kon je dacht ik altijd op alt enter drukken, en dat verscheen het spel in een windows venster, in plaats van volledig scherm, is dit met xp ook mogelijk, en zo ja hoe