Ik moet binnenkort iemand adviseren bij de aanschaf van een stuk of tien Dell Dimensions. Helaas is Dell niet heel erg duidelijk in het aangeven welke processor er in bepaalde types zit. Soms staat er 512Kb cache en kun je dus afleiden dat het een Northwood moet zijn maar vaak staat er helemaal niets.
Nou weet ik dat alle 2.2 en 2.4 Ghz varianten Northwood's moeten zijn (toch?) maar hoe zit het met 2.0 Ghz? Is dat ook altijd Northwood?
Ik heb verder begrepen dat zelfs sommige 1,6Ghz al wel eens Northwood zijn omdat ze goedkoper te maken zijn voor Intel maar ik denk dat Intel de grote OEM's juist gebruikt om van haar 'oude' voorraden af te komen.
Heeft er iemand de laatste tijd een Dell Dimension gekocht en welke P4-core zat daar dan in?
Zijn er tips om zeker te weten dat er een Northwood geleverd wordt?
Nou weet ik dat alle 2.2 en 2.4 Ghz varianten Northwood's moeten zijn (toch?) maar hoe zit het met 2.0 Ghz? Is dat ook altijd Northwood?
Ik heb verder begrepen dat zelfs sommige 1,6Ghz al wel eens Northwood zijn omdat ze goedkoper te maken zijn voor Intel maar ik denk dat Intel de grote OEM's juist gebruikt om van haar 'oude' voorraden af te komen.
Heeft er iemand de laatste tijd een Dell Dimension gekocht en welke P4-core zat daar dan in?
Zijn er tips om zeker te weten dat er een Northwood geleverd wordt?
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic