Ik zit vast in Spiderman

Pagina: 1
Acties:

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik speel al een paar dagen Spiderman voor de PC (ja ik wéét het, grote jongens, maar nu ff geen gezeur aub svp. danku ;) :)). Ik ben alleen vast komen te zitten. Ik ben net die fake spiderman tegengekomen, en nu moet ik tegen hem knokken in Spiderman vs Mysterio. Parker zegt in het begin nog heel slim "hey those light dingen zijn vast z'n power!". Dus ik schieten op die dingen (er is volgens mij in dat leven maar 1 mogelijkheid om te schieten, dat is dat ding waarmee je tegenstander ff vast komt). En schieten, en schieten. Het health balkje van die vent wijkt voor geen milimeter, en het lampje blijft mooi gloeien. Hij schiet wel raak, wan er zit zo'n rood driehoekje boven (auto-aim denk ik). Hoe krijg ik die vent nou down? Ik kan 'm niet slaan, ik spring gewoon dwars door 'm heen. bvd.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Verwijderd

is die heel groot die tegenstander?
en kan je op meerder verdiepingen springen?
...
Dan moet je es proberen om die blokjes van z'n lichaam te schieten met je web... als je ze allemaal hebt gehad dan gaat ie af!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024
Op woensdag 08 mei 2002 16:00 schreef Marv het volgende:

LOL! :D
Tsjac ach vrije vertaling he... ;)
Op woensdag 08 mei 2002 16:02 schreef Ruud2001 het volgende:
LOL :+ , sorry ;)
Zeg... :)
Op woensdag 08 mei 2002 16:19 schreef PhantomLord het volgende:
is die heel groot die tegenstander?
en kan je op meerder verdiepingen springen?
...
Dan moet je es proberen om die blokjes van z'n lichaam te schieten met je web... als je ze allemaal hebt gehad dan gaat ie af!
Ja die ja. Maar als ik op die blokjes schiet blijven ze lekker zitten... (of ze moeten echt 20 schoten achter elkaar nodig hebben ofso... lijkt me niet)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Verwijderd

jammer, ik heb het spel niet meer....

Maar het was in elk gavel iets met die blokjes!

Verwijderd

Je moet aardig wat er tegen aanschieten. Maar het is nogal een aardige tijd geleden dat ik het gespeeld heb dus zeker weten doe ik niet. :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je moet er niet 'gewoon' tegenaan schieten maar met een 'web-bal' ;) Ik moet zeggen dat ik niet meer weet hoe dat moet maar dat is gewoon even goed kijken.

Daarnaast heb je 3 verdiepingen. OP elke 'verdieping' moet je 2 'punten' raken. Heb je ze allemaal gehad is ie dood ;)
Als je het doorhebt is het vrij simpel.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
dacht dat we voor dit soort vragen dti topic hadden:
[topic=471265/1/25] :?

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:21 schreef IceStorm het volgende:
Je moet er niet 'gewoon' tegenaan schieten maar met een 'web-bal' ;)
Dat bedoel ik. :)

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:42

Eraser127

Nijkerk

idd, web-ball= ALT + pijltje vooruit :)

My Discogs

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 18:10
Op woensdag 08 mei 2002 18:14 schreef Crash-Override het volgende:
dacht dat we voor dit soort vragen dti topic hadden:
[topic=471265/1/25] :?
Dit gaat over de oude spiderman

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
Op donderdag 09 mei 2002 10:49 schreef jaaoie17 het volgende:

[..]

Dit gaat over de oude spiderman
aaaah, nu begrijp ik het :)
dacht al, kwam me niet bekend voor

Verwijderd

hallo

ook ik zit vast in spiderman.. ik moet de green goblin verslaan, maar heb echter geen idee hoe dat in zn werk gaat

ik zwiep er wel eens langs en schiet een lijntje af maar dat duurt een eeuwigheid en de webvloeistof raakt op :(

soms krijg ik hem zover dat hij landt maar als ik dan bovenop hem wil springen schiet hij raketten en bommen af..dus ik kom niet dichtbij 'em

verder heb ik geen idee hoe ik die speciale moves doe..ik d8 misschien helpt een webball? in de tips staat dat een cannonball kick erg goed is..maar hoe werkt die?

komen er btw nog wat levels?

Verwijderd

^^^ schopje ^^^

Verwijderd

onder je kont?
Pagina: 1