Toon posts:

CodeName Eagle -> TRAAAAAG In Netwerkplay.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zit met een probleem, iedereen kent wel 't stoere spel Codename Eagle? Nou, in singleplayer mode werkt die perfect, maar zodra ik hier op 't netwerk met een man of 4 ga spelen, begint ie enorm te schokken en te haperen (grafisch). Beetje maf.

Kheb een dual 500mhz met een Geforce2Ti.

En neem Unreal for instance, dat is een paar keer zo zwaar, en daar "spelen" al gauw een man of 20 en daar heb ik ook nooit problemen mee..

ik vraag me af waarom CodeName Eagle zo sloom wordt in netwerkplay... iemand enig idee?

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Dit probleem hadden wij dus ook op PZZ lan het werkte voor geen meter terwijl op Drome alles perfect werkte :? Netwerk was allebei 100mbit van Lanparty.de Dus ik vraag me eigenlijk ook af waar het aan ligt want tis een super gaaf spel :9

Verwijderd

Je zegt nou wel dat unreal zoveel zwaarder is maar moet in de unreal engine rekening worden gehouden met vehicles?
Juist... de netcode zuigt inderdaad zwaar maar als je kijkt naar MoH vind ik het reuze meevallen.

Battlefield 1942 wordt stukken beter. Soepelere netcode, nieuwe engine (refractor2)... oh man kan niet wachten :D

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 10:07

Metzie

Nyaano !

De server moet dedicated zijn. Zodra iemand op de server speelt, wordt er heel veel cpu kracht weggetrokken voor het grafische/gamplay gedoe, waardoor de netwerkperformance flink naar beneden gaat.

Dit heeft niet zozeer met je CPU power te maken, maar meer omdat het spel nogal een buggy code heeft.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op woensdag 08 mei 2002 19:29 schreef Metzie het volgende:
De server moet dedicated zijn. Zodra iemand op de server speelt, wordt er heel veel cpu kracht weggetrokken voor het grafische/gamplay gedoe, waardoor de netwerkperformance flink naar beneden gaat.

Dit heeft niet zozeer met je CPU power te maken, maar meer omdat het spel nogal een buggy code heeft.
bij mijn 1337 weten (;)) kun je CE helemaal niet dedicated draaien?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op woensdag 08 mei 2002 21:34 schreef CU2morO het volgende:

[..]

bij mijn 1337 weten (;)) kun je CE helemaal niet dedicated draaien?
zekerz wel, als je met meer als 2 mensen wilt spelen moet het zelfs wel, als je geen dedicated server start kan je maar met 2 mensen tegelijk (dus nog 1 ander naast jezelf)

Als je wilt weten hoe moet je even in een .txt tje kijken wat erbij zit, daar staan de commands (Dos style)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Download en installeer alle updates die je kunt vinden.. scheelt echt heel veel :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Om een dedi te starten moet je deze even uitvoeren.

X:\XXXXX\game.exe +host +hostname "whatever" +dedicated +maxplayers 11 +map "no mans land" +game "ctf"
Pagina: 1