Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Moet niet in XP, je moet een bootflop maken en in DOS opstarten.
zo moeilijk engels is dit toch niet?The R1211 utility will make the LiteOn LTD-122 and LTD-163 region free. You will have to know on which IDE channel the drive is connected and if it's master or slave (how to find out?).
Download the R1211 utility here. Unzip it before applying. ***Acknowledgement***
The utility must be applied in real DOS mode, so restart Windows to DOS mode or reboot with a start-up diskette.-(no DOS?)
At the prompt (C:\> or A:\>) enter the directory where R1211.EXE is and Type: R1211 X OFF only instead of the X should be the following number: 1 if the drive is master on the primary IDE; 2 if it's a slave on the primary; 3 if it's master secondary; 4 is a slave on secondary (Don't forget the space before and after the number). Press the Enter and reboot.
To confim that the drive is indeed region free now, use either Drive Info or Cdvdinfo both are freeware, and very small.
Baas boven baasOp woensdag 08 mei 2002 16:14 schreef hjs het volgende:
Moet niet in XP, je moet een bootflop maken en in DOS opstarten.
[..]
zo moeilijk engels is dit toch niet?
Ik heb het zo gedaan:
Van bootdisk.com de 6.22 bootflop voor XP gedownload.
Het flashprogramma voor de GH5K BIOS voor de LTD163
en R1211.exe op de bootflop gezet (door eerst onnodige bestande weg te halen als edit.com/qbasic.com/qbasic.hlp en format.bat)
Geboot, eerst de nieuwe bios geflasht, reboot en dan R1211.
Nu is je DVD speler regiovrij!
In Windows moet je het programma DVD ragion Killer 2.5 gebruiken om de software te misleiden.
en R1211.exe op de bootflop gezet (door eerst onnodige bestande weg te halen als edit.com/qbasic.com/qbasic.hlp en format.bat)
In Windows moet je het programma DVD ragion Killer 2.5 gebruiken om de software te misleiden.
Kan het ook met de opstart disk van win 98? dat geeft toch ook een echt DOS scherm weer?Op woensdag 08 mei 2002 17:39 schreef Mad_Demon het volgende:
Ik heb het zo gedaan:
Ik kreeg toen problemen dat de DVD-speler niet aangesproken kon worden. (dus ook niet geflashed)
Jep... win98 disk mag ookOp woensdag 08 mei 2002 20:02 schreef Fireman het volgende:
[..]
Kan het ook met de opstart disk van win 98? dat geeft toch ook een echt DOS scherm weer?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Het is gelukt
* willem-alex schopt hem ff omhoog
Heel mooi, bij mij is het nu ook gelukt, maar moet je nu wel DVD Region killer de hele tijd aan laten staan voordat het werkt of niet?
Heel mooi, bij mij is het nu ook gelukt, maar moet je nu wel DVD Region killer de hele tijd aan laten staan voordat het werkt of niet?
Ik zou het niet weten, heb dadelijk een ander regio filmpje (regio 1) om te testen (taiwanees ofsow)Op donderdag 23 mei 2002 22:16 schreef willem-alex het volgende:
DVD region killer hoef je niet constant te laten draaien, heb 't even geprobeert en ik kon alleen kiezen uit kantonees en mandarijns of engels met engelse ondertiteling voor doven en slechthorende.Op donderdag 23 mei 2002 22:16 schreef willem-alex het volgende:
Het werkt zeker.
Heb die film gekregen van iemand die in het verre oosten aan het werk was. een regio 1 filmpje. Het staat alleen op de hoes kan je het ook nog op de dvd schijf zelf ergens herkennen?
is de site van lite-on (www.liteonit.com.tw) gehackt of zo??
ziet er wel naar uit ja!!Op zondag 26 mei 2002 22:57 schreef IvoB het volgende:
is de site van lite-on (www.liteonit.com.tw) gehackt of zo??
Pagina: 1