Nieuwe woorden aan T9 werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 22:04

Gertjan

mmmm, beer...

Topicstarter
Ik heb een Siemens C35i. Met mijn vorige abo (op deze telefoon) van KPN werden woorden die T9 niet goed 'maakte' en ik dus normaal in moest typen automatisch toegevoegd aan de woordenlijst, zodat T9 ze de volgende keer wel pakte. Nu heb ik een nieuwe abo van Telfort, en op de een of andere manier worden woorden die hij niet kent niet meer toegevoegd aan de woordenlijst. Betekent dat dat die dingen op de sim-kaart geplaatst worden en niet in de telefoon zelf, en dat de sim-kaart van Telfort dat dus niet ondersteunt? Of kan ik het misschien ergens aanzetten ofzo?
Hopelijk weet iemand hier iets meer van, want dit is erg irritant.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij worden ze gewoon in de telefoon zelf opgeslagen, dit was ook zo bij me M35, ik heb diverse sim kaartjes gehad (niet van telfort btw) en woorden die ik zelf ingevoerd heb en die die onthouden heeft deden het ook gewoon. Misschien dat Telfort het inderdaad niet ondersteunt, maar dat weet ik niet, en je kunt het d8 ook niet aan zetten ergens. suc6! :)

• BreadFan
  • Niet online
He, ik heb ook een C35i met Ben, en bij mij worden die woorden ook niet opgeslagen. Woorden krijgen ook geen hogere prioriteit als ik ze vaker gebruik dan een ander, volgens mij zou dat wel moeten. Snap dr niks van.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
ik heb laatst dat T9 gedoe uitgezet, maar kan nergens meer vinden hoe die aan moet |:(

klotetelefoon ook :{

• BreadFan
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 19:37 schreef Cutebritney het volgende:
ik heb laatst dat T9 gedoe uitgezet, maar kan nergens meer vinden hoe die aan moet |:(

klotetelefoon ook :{
Als je nou ff zegt welke telefoon je hebt, dan weet vast wel iemand hoe het weer aan moet :P :)

• Xandrios
  • Laatst online: 23:13
Op vrijdag 10 mei 2002 01:18 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Als je nou ff zegt welke telefoon je hebt, dan weet vast wel iemand hoe het weer aan moet :P :)
ja, oke, zit wat in ;)

maar we hadden het over een Siemens M35I...die heb ik dus ook :)

• Expander
  • Niet online
Kijk in de handleiding?

Is deze niet te vinden op internet op de Siemens site ofzo?

Expanding the inexpandable

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* ingedrukt houden ;) als je een bericht typt :)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:40
zou het niet gewoon kunnen dat het geheugen waar hij nieuwe T9 woorden opslaat vol zit?

Leeg - Sinds 20180907

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Op vrijdag 10 mei 2002 15:50 schreef Chillz het volgende:
zou het niet gewoon kunnen dat het geheugen waar hij nieuwe T9 woorden opslaat vol zit?
Ik zit met hetzelfde probleem, en in de tel winkel zeiden ze het bovenstaande.
Er was verder niks aan te doen volgens hun.
Dat met die prioriteit zou wel moeten werken IMHO, maar dat is dus ook niet zo :(

[EDIT]
Ik was even wat aan het prutsen, en nu ineens heb ik hem het woord mzzls geleerd.... :) dus 6,9,9,5,7
Vaag eigenlijk. Misschien dat sommige woorden te moeilijk zijn ofzo...
Pagina: 1