Is er een progje dat dit kan doen. Ik denk namelijk dat mijn processor niet helemaal 100% meer functioneert en dat wil ik even controleren.
zware zaken draaien zoals een koe of een flinke benchmark (3dmark?)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
dat vastlopen kan aan een heleboel dingen liggen natuurlijk, geheugen, bios settings, drivers, windows, en ga zo maar door... komt niet vaak voor dat de processor de schuldige is (tenzij je em overklokt of het voltage verhoogd natuurlijk)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Gewoon "Hot CPU Tester Pro 3 (Lite Edition)" ff dowloaden. helaas weet ik de url niet meer dus ff opzoeken met goooooooooogle.:9
Als je problems met je comp hebt... check dan eerst je memory. DocMem is een goed progje om dat te testen... zie Google.com
Forget your fears...
...and want to know more...
Tja, ik heb mijn processor inderdaad overklokt. En bedankt voor de link naar Hot CPU Tester Pro 3, maar in de lite versie kan ik dus niet het cache geheugen testen. En dat wil ik juist wel kunnen omdat ik nogal vage memory errors krijg en ik mijn gewone geheugen al gechecked heb.
Pagina: 1