Toon posts:

Test mijn site pleazzzzzzzzzz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal nou ff eerlijk vragen wat jullie van mijn site vinden

http://schutje.datablocks.net

en wat vinden jullie van deze site

www.ilikeu2.com

Verwijderd

Weet je wel zeker dat je dat van MIJ wilt weten?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 14:31 schreef ELANAZ het volgende:
Weet je wel zeker dat je dat van MIJ wilt weten?[/quote]dat 1 iemand je een eikel vind wil niet zeggen dat we dat allemaal vinden. Gewoon je mening neerpleuren, die topics sluiten we toch wel binnen een kwartiertje. :)

Verwijderd

Topicstarter
Als je niet eens eerlijk je mening durf te geven zeg dan niks

Verwijderd

ok, eerste vinnik niks, tweede heb je denk ik niet zelf gemaakt...Zo goed?>:)

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 11:11

DeFeCt

je wéét toch

eeeh mijn mening staat al in de andere topic
>:)

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
die tweede heb ik samen met een maat gemaakt

• OnAcid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 08:51

OnAcid

aka 303BASS

snap niet wat je site met design te maken heeft en je laat je vriendjes je guestbook tekenen...

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 14:36 schreef Just_A_Designer het volgende:
die tweede heb ik samen met een maat gemaakt[/quote]plaats dan de foto's es MET de achtergrond, of heb je die per ongeluk weggeflikkerd?

Verwijderd

Topicstarter
ok welke achtergrond????

• Tom
  • Niet online

Tom

Hiervan:

Afbeeldingslocatie: http://www.ilikeu2.com/images/1.jpg
nu isser een hoop weggegumt

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

nou ben ik toch eens benieuwd....,
een screenshot van je photoshop document metlayers mag ook >:)

Flickr

Verwijderd

wheeeeeeeee mag ik er een slotje op gooien
!!! :r

Verwijderd

Topicstarter
ik zit op m'n werk

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 14:48 schreef Just_A_Designer het volgende:
ik zit op m'n werk[/quote]en vanavond kom je er zeker achter dat je hd is gecrasht?

Verwijderd

wat voor werk? Webdesigner?:P

Tom, dit wou ik net ook al zeggen maar er zat een slotje op...Ik wist niet daje die er weer af kon halen?

Mag je wat mij betreft bij die andere van ELANAZZZ IS DE BESTE ook wel doen, want ik ben erg benieuwd naar de overall mening over mijzelf...

Ik vind het nl. wel belangrijk HOE men over mij denkt, zeker omdat ik denk dat ik wel gewaardeerd word (zonder dat ik mezelf de hemel wil inprijzen..:P)...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De eerste is minder dan mooi (dit is een mooi woord voor lelijk)

Lelijk in het woord dat met een naam als JAD je een kloeke pagina verwacht.

Als je de tweede hebt gemaakt dan weet je wat er lelijk is aan de eerste :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

muha
bah site

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kan niemand gewoon een mening geven en zeggen wat je er aan kan veranderen
EN DAN NIET BIJDEHAND ALLES OFZO ZEGGEN

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

18 reacties! in een half uur en nog niemand die heeft gereageerd op mijn overLIB probleem.... Ik dacht dat er gewoon weinig mensen hier rondliepen

Maar goed dat terzijde :)

Jij wil opbouwende kritiek.. komt ie!

a.
Je interface beslaat 1/3 van je site, terwijl dit helemaal niet nodig is. Daarnaast is het kleurgebruik lelijk en weinig creatief

b.
Je code is ranzig, je interface wordt niet eens afgesloten met een </body>, laat staan met een </html>

c.
Je links zijn slechts een verzameling banners

d.
Je guestbook is een popup en popups zijn irritant.

e.
Je natte dromen collectie verschijnt ook in een popup en .. zie d. Waarom maak je eigenlijk gebruik van frames als 80% toch in popups wordt gepleurd ??

f.
Je spamt.

g.
Ik heb eigenlijk geen zin meer om nog verder door te gaan....

Flickr

Verwijderd

ik geef geen feedback op spammers
die zoeken het zelf maar uit

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Och ik denk als ik hem nou help dan helpt hij mij misschien wel met mijn overLIB probleem...

Niet dus :(

Niet eens een bedankje voor mijn opbouwende kritiek...

>:)

Flickr

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Plaatje bovenaan sluit links niet lekker aan waardoor ik een grijs lijntje krijg. (in Netscape/Linux is de standaard achtergrondkleur grijs, oplossendoor: of achtergrond wit maken of links aan laten sluiten)
frame rechsboven is grijs (zelfde probleem) en heeft een scrollbalkje.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:34
WAT EEN WERELD VAN VERSCHIL

Qua interface, die eeste heb je zelf gemaakt das te zien. maar die tweede met een maat?
heeft hij het gemaakt en jij daarnaast de krant gelezen?

DAT IS MIJN MENING/GEDACHTE

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gadverdamme! wat vies, en wat duurt het laden lang :(:(:(

• Apache
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

djeezes, je moet hem toch credit geven dat hij zijn eigen site nomineert voor een doxa award :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 14:36 schreef Just_A_Designer het volgende:
die tweede heb ik samen met een maat gemaakt[/quote]Dat dacht ik dus niet!!
Goh.. wat zijn statistieken toch handig.. zag als referring link dit gebeuren staan... maar ff kijken dacht ik toen. En wat zie ik tot mijn verbazing? Dat een of ander, blijkbaar achterbaks, collegaatje beweert dat hij samen met mij www.ilikeu2.com gemaakt heeft!
Voor de duidelijkheid: Dat eerste geval is van hem inderdaad! Maar iLikeU2 is van mij en een andere jongen, maar absoluut niet van hem!!!!

Dat mensen zo diep kunnen zinken......

Verwijderd

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH

WHOEHOEHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA

:):)>:):P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:))):):::):):):):):)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>>:)>:)>:)>:)

Way 2 go!

Verwijderd

Toevallig ken ik em ook... (collega)

Hij mocht willen dat ie zo'n site in mekaar kan flansen...

Ik vind dat hij een ere-code verbreekt die er is onder designers...

Het respect voor een andermans site...

Ik vind dat corner en alley fantastisch werk hebben geleverd voor ilikeu2.com...

ik wou dat ik erop gekomen was...

deze site gaat echt lopen...

Maar dat je dan probeert de credits voor je te stelen... nee.. dat vind ik laag...

Denk dat je dit nog wel op je werk te horen krijgt....

Verwijderd

Wat is dit voor gelul
Dat is mijn site en die andere van corner
Klote Dave Dekker
Ik krijg je nog wel vieze flikker

-------------------------------------
Ik ben geen flikker
Ik ben een schut

--------------------------------------

Dus voor de duidelijkheid
http://schutje.datablocks.net is van mij
EN!!!!!!!!
www.ilikeu2.com is van corner en een maat van hem

---------------------------------------

IS DIT DUIDELIJK DAVE DEKKER (HoNdElUl)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mag je wat mij betreft bij die andere van ELANAZZZ IS DE BESTE ook wel doen, want ik ben erg benieuwd naar de overall mening over mijzelf...

Ik vind het nl. wel belangrijk HOE men over mij denkt, zeker omdat ik denk dat ik wel gewaardeerd word (zonder dat ik mezelf de hemel wil inprijzen..)...[/quote]Ik zeg het niet op een lullige manier zoals die andere gasten: maar ik vind je een klojo met eigendunk die van mij part op mag rotten.. Maar trek het je niet aan, niet iedereen kan vrienden zijn, we liggen elkaar niet zo. 'K ga er in elk geval niet over flamen, als je iedereen die je niet aardig vind gaat flamen ben je lang bezig >:)

Verwijderd

Blij dat je het tenminste eerlijk zegt:)
Maar vraag me wel af waarom? Heb ik je ooit geflamed ofzow?

Mij niet weten?!?!?!?

Verwijderd

wat is flamen?????

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 21:09 schreef JeffreySchut het volgende:
wat is flamen?????[/quote]dat er vlammen uit je kont komen.

Verwijderd

Nee, je hebt me nooit geflamed, maar je toon hier vind ik nogal eigendunkerig, niet om afkeuren van sites ofzo, maar alles hoe je het zegt, maar het zal wel aan mij vinden want dat vind ik van Sweet Pumpkin ook al

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mag je wat mij betreft bij die andere van ELANAZZZ IS DE BESTE ook wel doen, want ik ben erg benieuwd naar de overall mening over mijzelf...
Ik vind het nl. wel belangrijk HOE men over mij denkt, zeker omdat ik denk dat ik wel gewaardeerd word (zonder dat ik mezelf de hemel wil inprijzen..)...

--------------------------------------------------------------------------------[/quote]Hmz, misschien dat het hier mee heeft te maken? Nu ik het teruglees lijkt het idd een beetje egotripperig...Maar dat was uiteraard niet zo bedoeld!

Ik bedoelde meer dat het me wel degelijk kan schelen hoe iedereen hier over me denkt. Gewoon omdat ik ik me hier errug thuis voel, nergens anders om.

Eerlijk gezegd heb ik niks tegen je, nu ook niet...Alleen snap ik idd niet wat je opeens met/tegen Sweetie~ hebt, maar dat zijn jouw zaken...

Verwijderd

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Verwijderd

?

• Tom
  • Niet online

Tom

Ja nu hebben we weer genoeg mensen afgezeken >:)

Eh nee maar gaan zeuren over wie wel of niet een te groot ego heeft, heeft totaal geen nut, niet hier (doe maar via ICQ/mail als jullie dat zo graag willen uitvechten). Dus vanaf nu weer ontopic reageren :)

Verwijderd

moet je voor de grap eens bij die gast in zijn gastenboek kijken :)

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 19:54

klaaz

it's me!

Ik weet niet wat Just a Designer heeft gedaan (of niet gedaan ;) ) om deze reacties te verdienen, desondanks wil ik toch even een normale reactie geven:

Site 1 is inderdaad een leuk eerste of tweede initiatief van een beginnende webdesigner. Niet iedereen is in staat om direct fraaie en strakke sites in elkaar te zetten gebaseerd op originele ideeën.

Site 2 is een stuk beter, de kop met name is zeer origineel, ik zie hem nml voor het eerst. Idee is ook geinig al heb ik niet uitgezocht wat er precies mee te doen. Desondanks zeker geslaagd qua design. :)

Nu nog even over de kritiek van de anderen:

We hebben allemaal vast nog wel ons eerste HTML ontwerpje op de schijf staan. Ik stel voor dat we deze weer eens in de browser oproepen en eens gaan vergelijken met wat hier regelmatig voorbij komt in de site check's.

Ik denk dat we dan met zijn allen wel eens weer wat dieper gaan nadenken alvorens iemands leuke eerste ontwerpje met kritiek te begraven.

Groet'n!
Pagina: 1