[CPU] Tualatin CPU in zoetermeer testen

Pagina: 1
Acties:

• _Evert_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 09:18
Zijn er toevallig mensen in zoetermeer of tenminste in de buurt daarvan, met een Tualatin compatible mobo?
Ik heb een paar weekjes geleden mijn mobo gemold (altijd checken of je WC slangen goed zitten, een TEC kan niet zonder koeling!!), en nu wil ik toch eens kijken of mijn celeron 1200 nog leeft.
Dus is er iemand waarbij ik even mijn celeron mag uitproberen? Ik neem wel een kratje bier voor je mee als je dat wilt >:).

Verwijderd

Ik woon in zoetermeer en heb zelf een Tualatin 1000Mhz@ 1500Mhz op mijn Asus TUSL2-C (815EP) Series

Je kunt um wel even komen testen mijn 2e PC ligt toch uit elkaar... Stuur ff een mailtje naar voor 17:30 F.overtoom@biasc.nl en erna F.overtoom@hccnet.nl...

• _Evert_
Mooi. That's what GoT is for! *D

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ey zoetermeerders :D
Maybe kun je 'm bij powerline laten testen

iStockphoto

Verwijderd

Ik woon trouwens in Noordhove-2 op de Gonzagaruimte.
Misschien dat het in de buurt is ?
Trouwens Kratje Bier ?? GRAAG :9
ik heb namelijk 4 dagen vrij vanaf vandaag...!

• _Evert_
Toveroom: you have mail :)

En bij powerline testen kost 50gld (ummm, 22 euro) of zo). Tenminste, iets te veel voor de kleine moeite.

En er zitten hier inderdaad meer zoetermeerders. Zie een topic over een elektrozaak gezocht oid. Alleen zag ik in geen van hun sigs een goed mobo staan. Dus ja, ik heb de search ge-used ;)

Verwijderd

Ik werk zelf bij Biasc Computer Systems
(zit vlakbij het bruggetje bij van Wijk motoren)
Maar ik heb hier op me werk alleen moederborden waar PIII en normale celerons in kunnen. (Compaq machines)

We bouwen hier namelijk geen PC's zelf. alleen van die kant en klare Compaq dingen dus.
Anders had je ff langskunnen komen nu ik nog aan het werk ben. jeej nog maar 1,5 uur....8-)

• _Evert_
Gelukkig zit ik nu in het mooie Nieuwegein (stage), dus even langskomen zit er niet in.
Maar ik woon in de Ponyweide, dus redelijk dichtbij. Lekker stukkie fietsen met krat op stuur........ :+
Pagina: 1