Zonnet email plat ?

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb hier meerdere accounts bij zonnet en kan al 2 dagen geen mail meer ophalen... Zijn er meer tweakers die hier last van hebben of ben ik de enige ?

Op zonnet kan ik er niks over vinden en kep mijn instellingen etc ook niet veranderd.

Verwijderd

Ik heb er geen last van gehad, op de zonnet info site staat ook niets bijzonders :{

Verwijderd

werkt gewoon hier ! @ stage dan :P dubbel isdn en email via zonnet

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 09:28

Crusader

Arc Nature

Kennis van mij heeft er ook al sinds maandag last van.
Ik kan overigens net als mijn kennis smtp.zonnet.nl en pop3.zonnet.nl niet pingen, krijg timeouts.
Ik zit dan vanaf mijn XS4ALL ADSL account, maar het zegt genoeg over de service van dat gratis internetgedoe (tenminste, mijn kennis heeft zo'n gratis account).

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:03

St@m

@ Your Service

Op woensdag 08 mei 2002 15:05 schreef jhead22 het volgende:
Ik heb hier meerdere accounts bij zonnet en kan al 2 dagen geen mail meer ophalen... Zijn er meer tweakers die hier last van hebben of ben ik de enige ?

Op zonnet kan ik er niks over vinden en kep mijn instellingen etc ook niet veranderd.
Al onze klanten hier hebben zonnet, ik heb nog geen klachten ontvagen dus het zal wel aan jou liggen :P
Nee, hier iig geen problemen (nieuwleusen en omgeving)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 15:13 schreef St@m het volgende:

[..]

Al onze klanten hier hebben zonnet, ik heb nog geen klachten ontvagen dus het zal wel aan jou liggen :P
Nee, hier iig geen problemen (nieuwleusen en omgeving)
nieuwleusen ? ik zit @ gebo verdorie :D stage ;)

Verwijderd

Dymlos verveel je je weer >:)

ps Zonnet werkt nog steeds.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 15:19 schreef Iznogoud het volgende:
Dymlos verveel je je weer >:)

ps Zonnet werkt nog steeds.
moet wat iznogoud..jij zit tenminste in d'vaart :'(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De Zonnet mailservers zijn toch ALTIJD brak?
Tenminste, iemand die ik ken kan geen mail met bijlage fatsoenljik ontvangen/verzenden. :r

🌞🍃

Verwijderd

Werkt webmail wel dan? Want die ligt er ook om de haverklap uit hier :(

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ga anders gewoon naar mail2.zonnet.nl of mail3.zonnet.nl afhankelijk van op welke server je mail staat, werkt een stuk sneller dan via de 'officiele' zonnet persoonlijke pagina's !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 15:05 schreef jhead22 het volgende:
Alweer of nog steeds, heb zelf dat pleuris zonnet al maanden geleden in de ban gedaan...... :r

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Pingen van smtp.zonnet.nl etx werkt hier ook niet. Het zal dus wel aan hun liggen.

• Sike
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 12:55

Sike

Simply$ike | Nachtvlinder

Op woensdag 08 mei 2002 17:23 schreef jhead22 het volgende:
Pingen van smtp.zonnet.nl etx werkt hier ook niet. Het zal dus wel aan hun liggen.
Nee de SMTP en POP3 van ZON reageren gewoon niet dat hebben ze kennelijk uitgezet.
Ook als ze het wel doen reageren ze niet op ping.
Zelfs www.zonnet.nl reageert daar niet op.

En wat betreft die mailservers die zijn idd wel eens onbereikbaar maar meer dan een uur komt zelden voor.

snachts werkt alles beter .....

Pagina: 1