Ik heb hier een rol transparante slang (50 mtr)liggen, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen. Hij heeft een inwendige diameter van 6 mm en een buiten maat van 9,5 mm. Verder staat er op het etiket alleen maar: CRISTAL NON TOXIQUE 6x9.5 Hij word ook voor aircos en zo gebruikt (maybe condens afvoer). Het lijkt mij een soort zachte PVC en hij laat zich vrij goed buigen zonder te knikken.
Nou is mijn vraag is deze te gebruiken voor watercooling? En wat is een redelijke prijs voor die rol.
Ohja en aangezien ik maar enkele meters nodig heb, ken ik straks misschien enkele andere tweakers plezieren met deze slang. Interresse, zet dat dan hier in het topic en vermeld je email. Hoor je volgende week wel hoe en wat.
Nou is mijn vraag is deze te gebruiken voor watercooling? En wat is een redelijke prijs voor die rol.
Ohja en aangezien ik maar enkele meters nodig heb, ken ik straks misschien enkele andere tweakers plezieren met deze slang. Interresse, zet dat dan hier in het topic en vermeld je email. Hoor je volgende week wel hoe en wat.