Missing units

Pagina: 1
Acties:

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:35
Heeft iemand anders dit ook?
Nu al bijna 2 weken lang hebben we elke dag, na de flush, zo'n 3 à 4.000 units minder toegewezen gekregen. Wij werken zelf met een Personal Proxy waar we alle units kunnen zien per dag, en we weten dat er geen random units doorgestuurd worden. Het gekke is dus dat het ELKE dag echt tussen de 3 en 4k ligt, niet meer en niet minder.
Iemand??

-=The LawnMooh'er Men=-

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik weet niet hoeveel jullie dagelijks flushen, maar het is 'normaal' dat max 10 a 15% van je blokjes verloren gaan doordat die door andere mensen al eens zijn gedaan als random..

• Soeski
  • Laatst online: 19:35
We flushen ongeveer 23 - 30k per dag.
Echter is dit pas sinds de laatste 2 weken...nadat d.net steeds meer statsproblemen heeft gehad. Vandaar dat we het ons af gingen vragen.

Verwijderd

Er wordt door IVO aan dit probleem gewerkt.

Het zijn geen random blokjes die de boel verziekken en ook geen dubbele maar naar alle waarschijnlijkheid is het gewoon een overbelasting van de dnetc keyserver netwerk waardoor sommige verminkt raken.

Tijdelijke oplossing:
Spaar alle blokjes per dag en dump ze 2 dagen na elkaar, grote kans dat de ontbrekende blokjes tevoorschijn komen.
Doe dat nou niet allemaal tegelijk wandt dan gaat de boel daar nog sneller plat.
Alleen voor die gene die op dnet zelf flushen is dit een tijdenlijke oplossing

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Wat dat betreft hoop ik dat we de key snel vinden; dan kan Dnet voor het geld dat ze winnen een nieuwe statsbox bouwen... Wordt wel tijd...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Weet iemand hoe je het backuppen en een dag later flushen kan automatiseren onder redhat 6.2 ?
Als je het handmatig moet doen is het veel werk en ik ben ook niet altijd thuis om dat te doen.

-=The LawnMooh'er Men=-

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik heb hier ook last van. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt want als ik van de 1000 maar 150 of 75 soms toegewezen krijg dan is dit niet echt leuk :(
Pagina: 1