Toon posts:

[W&G] ben benieuwd naar antwoord gaat ie opslot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben benieuwd naar antwoord gaat ie opslot :?

[topic=165958/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> [forum=15]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:19
Omdat het topic bijna meer dan een jaar oud is.

(Quote uit een ander topic, uit [forum=15] ) :

Q
Hoe moet je een slotje opvatten?

A
Of hij gaat off topic, of er wordt geflamed, of hij wordt na 1 jaar stilgelegen te hebben geschopt.
Dat zijn ook zaken waardoor er een slotje kan vallen.

duidelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mjah, maar als een kick niet zinloos is dan hoeft ie niet op slot.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:29

Pelle

🚴‍♂️

Eens. Maar als iets ook in de handleiding van Photoshop is te vinden, of door even te zoeken, vind ik het ook een beetje onzinnig om daarvoor een topic te gaan kicken.

Als bokkel die image nog wil hebben, lijkt het me slim om even degene te contacten die die image geplaatst heeft, in dit geval Shadow3333.

Vind het niet iets om zo'n oud topic voor te schoppen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Merely:
Mjah, maar als een kick niet zinloos is dan hoeft ie niet op slot.
Open dan een nieuw topic met de vraag waar je dan quablijkelijk nog steeds mee zit, en het antwoord niet hebt kunnen vinden in de search / google / etc... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op woensdag 08 mei 2002 13:53 schreef willem169 het volgende:

[..]

Open dan een nieuw topic met de vraag waar je dan quablijkelijk nog steeds mee zit, en het antwoord niet hebt kunnen vinden in de search / google / etc... :)
Hij heeft toch een topic gevonden via de search? Als hij een nieuwe had geopent was ie verwezen naar eerdere topics, zoals naar die waar hij net in reageerde. Hij zou idd even diegene van het plaatje kunnen contacten, da's waar. Maar om nou te zeggen dat ie een nieuwe moet openen terwijl het al eerder is behandeld? Nee, dan vind ik dit een betere oplossing. Niet elke kick is onnodig, helemaal niet als je hem dan ook nog adviseerd om een nieuwe te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Merely:
Hij heeft toch een topic gevonden via de search? Als hij een nieuwe had geopent was ie verwezen naar eerdere topics, zoals naar die waar hij net in reageerde. Hij zou idd even diegene van het plaatje kunnen contacten, da's waar. Maar om nou te zeggen dat ie een nieuwe moet openen terwijl het al eerder is behandeld? Nee, dan vind ik dit een betere oplossing. Niet elke kick is onnodig, helemaal niet als je hem dan ook nog adviseerd om een nieuwe te openen.
Dat is wel waar, maar een "voorwaarde" daarvoor is dus wel dat je niet hebt gevonden wat je zocht. Anders word je doorverwezen naar eerdere topics/google enzovoorts. Maar goed, ik hoop dat de topicstarter zijn antwoord heeft inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 13:47 schreef willem169 het volgende:
Omdat het topic bijna meer dan een jaar oud is.

(Quote uit een ander topic, uit [forum=15] ) :

Q
Hoe moet je een slotje opvatten?

A
Of hij gaat off topic, of er wordt geflamed, of hij wordt na 1 jaar stilgelegen te hebben geschopt.
Dat zijn ook zaken waardoor er een slotje kan vallen.

duidelijk ?
Ik snap hoe jij het hebt opgevat, mijn bedoeling was echter niet om te kicken, maar om antwoord te krijgen op de vraag die ontstaat het plaatje op dit moment offline is.

Ik zal degene van het plaatje contacten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Heb je al gezocht op resample image in de help van photoshop :?

Als je resized (image -- image size) krijg je die optie gewoon 'resample image' en die kun je uitzetten: had je eerder kunnen vinden hoor.

Misschien had je die user even kunnen mailen in plaats van schoppen. (bij weze van spreke dan)

Bij een topic van een jaar oud is het logisch dat sommige imgs verdwenen zijn. Open dan liever een nieuw topic dan het oude te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 15:21 schreef cutter het volgende:
....

Bij een topic van een jaar oud is het logisch dat sommige imgs verdwenen zijn. Open dan liever een nieuw topic dan het oude te schoppen.
Hier schijnt de mening nogal over te verschillen...

Maar ik zal de user voortaan mailen en anders een nieuwe post
Pagina: 1