ben benieuwd naar antwoord gaat ie opslot 
[topic=165958/1/25]
[topic=165958/1/25]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Open dan een nieuw topic met de vraag waar je dan quablijkelijk nog steeds mee zit, en het antwoord niet hebt kunnen vinden in de search / google / etc...Merely:
Mjah, maar als een kick niet zinloos is dan hoeft ie niet op slot.
Hij heeft toch een topic gevonden via de search? Als hij een nieuwe had geopent was ie verwezen naar eerdere topics, zoals naar die waar hij net in reageerde. Hij zou idd even diegene van het plaatje kunnen contacten, da's waar. Maar om nou te zeggen dat ie een nieuwe moet openen terwijl het al eerder is behandeld? Nee, dan vind ik dit een betere oplossing. Niet elke kick is onnodig, helemaal niet als je hem dan ook nog adviseerd om een nieuwe te openen.Op woensdag 08 mei 2002 13:53 schreef willem169 het volgende:
[..]
Open dan een nieuw topic met de vraag waar je dan quablijkelijk nog steeds mee zit, en het antwoord niet hebt kunnen vinden in de search / google / etc...
Dat is wel waar, maar een "voorwaarde" daarvoor is dus wel dat je niet hebt gevonden wat je zocht. Anders word je doorverwezen naar eerdere topics/google enzovoorts. Maar goed, ik hoop dat de topicstarter zijn antwoord heeft inmiddels.Merely:
Hij heeft toch een topic gevonden via de search? Als hij een nieuwe had geopent was ie verwezen naar eerdere topics, zoals naar die waar hij net in reageerde. Hij zou idd even diegene van het plaatje kunnen contacten, da's waar. Maar om nou te zeggen dat ie een nieuwe moet openen terwijl het al eerder is behandeld? Nee, dan vind ik dit een betere oplossing. Niet elke kick is onnodig, helemaal niet als je hem dan ook nog adviseerd om een nieuwe te openen.
Ik snap hoe jij het hebt opgevat, mijn bedoeling was echter niet om te kicken, maar om antwoord te krijgen op de vraag die ontstaat het plaatje op dit moment offline is.Op woensdag 08 mei 2002 13:47 schreef willem169 het volgende:
Omdat het topic bijna meer dan een jaar oud is.
(Quote uit een ander topic, uit [forum=15] ) :
Q
Hoe moet je een slotje opvatten?
A
Of hij gaat off topic, of er wordt geflamed, of hij wordt na 1 jaar stilgelegen te hebben geschopt.
Dat zijn ook zaken waardoor er een slotje kan vallen.
duidelijk ?
Hier schijnt de mening nogal over te verschillen...Op woensdag 08 mei 2002 15:21 schreef cutter het volgende:
....
Bij een topic van een jaar oud is het logisch dat sommige imgs verdwenen zijn. Open dan liever een nieuw topic dan het oude te schoppen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq