Toon posts:

Ik krijg een Digicam niet aan de praat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een digicam niet aan de praat, het is een panasonic nv-dcf1 op de serieele poort.
ik heb heb al in een andere serieele poort geprobeert en de twain drivers opnieuw geinstalleerd maar als ik het programma dat er bij hoort open en dan twain acquire maar dan zegt hij dat hij mijn camera niet kan vinden. Alles is goed aan gesloten, kabel , adapter hij moet aan staan en dat staat hij ook.. maar hij doet het gewoon niet..kan iemand me met dit probleem helpen want ik heb de foto's die op de camera staan hard nodig. Bvd

Alsjeblieft help me!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 23:29
digicam? Gadgettalk!

av>gt

Verwijderd

Topicstarter
Ohwkee..hijs dus al verplaatst. Maar niemand weet dus wat ut is..2 bad

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 15:04

joep_k

......

misschien moet ie al aan staan als je je pc opstart ?

hmmm

Verwijderd

Topicstarter
Nee..hij kan gewoon aangezet worden als de computer al aanstaat , hij zat eerst op mijn moeders computer maar daar weigerde hij ineens , ik heb hem nu op mijn computer aangesloten en alle drivers/software geinstalleerd maar ik kan gewoon de foto's niet op me computer zetten, niet met software van Microschoft maar ook niet met de software van panasonic zelf. Kan het zijn dat me serieele poortinstellingen verkeerd zijn>? Ik denk het niet.

Verwijderd

mischien dat in je bios je computer niet goed geinstaleerd staan. Of kijk op welk poort je com poort staat. deinstaleer desnoods je compoorten. deinstaleer ook de software daarna.
Pagina: 1