Toon posts:

Tribes 2 Server Hosten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn kamer 2 pc's, waarvan op een pc(server) kabel internet binnenkomt en nog een netwerkkaart zit, zodat de 2e pc ook internet heeft.
Nu wil ik graag op de server een Tribes 2 server hosten, maar als ik dit doe pakt ie het IP van het lokale netwerk. Weet iemand hoe ik dit kan omzetten, zodat de server wordt gemaakt met het IP van @home ?

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Geen idee. Maareh zou de server niet desondanks op de master server (lijst) gedisplayed worden?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij niet, want als ik op de andere pc servers zoek via internet, vind ie mijne, maar op het interne netwerk IP, dus 192.168.0.1

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Als je de server alleen draait voor bekenden dan kan je ze laten connecten via IPX tunneling. Met winXP is dat heel easy met win2000 kan het geloof ik ook.

Het is voor de mensee die op jouw server gaan spelen dan alsof ze connecten op een local network.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik wil dus echt dat ie gewoon zichtbaar wordt op de lijst en dat er voor mij part Jappanners ofzo op kunnen komen.
Ik heb laatst bij een spel gelezen, dat je kon installen welke netwerkkaart ie moest pakken, misschien dat er ook zoiets is bij T2?

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

voor hoeveel man wil je eigenlijk een server draaien?
(@5-6kb/s per persoon)

Sorry dat ik geen antwoord weet. Misschien kan je het vragen op het forum van www.tribes2.nl

Verwijderd

Topicstarter
Die site werkt niet echt :(

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
*kick*

ik zit met t zelfde probleem

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1