Active Desktop - Hier is ie [Deel 3]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 5.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 04 juli 2002 13:32 schreef Device het volgende:

[..]

Die werkt goed. Heel erg bedankt! Nu nog een laatste vraag: Die eerste deed het ook bij enter, die tweede niet, daar moet je eerst de knop aanklikken. (of tab, enter) Is dat ook nog te fixen?
Ook met enter:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<html>
<head>
<title>AD Addressbar</title>
<script type="text/javascript">
function openURL() {
  var URL=document.getElementById('adres').value;
  window.open('http://'+URL, '', '');
}
</script>
</head>
<body>
<form onsubmit="openURL(); return false">
<input type="text" id="adres" value="" style="width:400px"></input>
<input type="submit" value="Go"></input>
</form>
</body>
</html>

:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Laatst online: 02-11-2023
tnet.html geeft errors en doet het niet meer...
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/i.bastiaan/extra/tnet.jpg
en ook in regel 16 zegt ie.

offtopic:
ik wil ook dit scherm weghebben, weet iemand waardoor het komt? ik had delphi 6 geinstalleerd staan, maar die is ondertussen verwijderd en ook alles het register ehaald wat ik op borland en op delphi kon vinden, maar krijg nog steeds dit soort schermpjes.
als ik op yes klik start ie ook niets op dus.

en ik vind het ook heel iritant dat de GoT Tracker bagger werkt, hij kan het niet hebben als ik de voorkeuren/preferences aanpas. dan blijft ie hangen op het parsen...

de fok headlines tracker werkt wel goed, en de fok forum tracker geeft hetzelfde probleem als ge got tracker, maar dat maakt me niet uit want de fok forum tracker gebruik ik toch niet.

het verschil: links is AD rechts is IE6 (beide tracker.html)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/i.bastiaan/extra/gots.jpg

en als je namelijk dat topics en forums opvolgen uitzet, kan je gewoon typen in je AD opties scherm, ipv dat je met je muis heel snel moet klikken en heel snel iets proberen te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 04 juli 2002 15:35 schreef SaiBork het volgende:
...
en ik vind het ook heel iritant dat de GoT Tracker bagger werkt, hij kan het niet hebben als ik de voorkeuren/preferences aanpas. dan blijft ie hangen op het parsen...

de fok headlines tracker werkt wel goed, en de fok forum tracker geeft hetzelfde probleem als ge got tracker, maar dat maakt me niet uit want de fok forum tracker gebruik ik toch niet.

en als je namelijk dat topics en forums opvolgen uitzet, kan je gewoon typen in je AD opties scherm, ipv dat je met je muis heel snel moet klikken en heel snel iets proberen te typen.
Er is een topic voor de GoT Tracker hoor, waar je problemen kan melden. Om het dan maar meteen bagger te noemen gaat me aan mijn hart; ik heb er misschien wel 200 uur werk inzitten tot nu toe... :'(
Wat betreft het blijven staan op 'Parsen...' zal ik even nakijken; is dat als je het pref-venster open laat staan?
Het 'stelen van de focus' heeft denk ik te maken met de klembord controle; het is al eerder gemeld dat dit samen met AD problemen kan geven; gewoon de klembord controle uitschakelen dus...

Oh ja, over welke versie praten we eigenlijk?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
nou ja ik vind het wel goed alleen nogal heeel erg irritant dat ie blijft hangen als je iets wilt veranderen

ik heb het tot nu toe met 2.48 en 2.62 gehad
ikzelf gebruik windows xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 04 juli 2002 16:02 schreef SaiBork het volgende:
nou ja ik vind het wel goed alleen nogal heeel erg irritant dat ie blijft hangen als je iets wilt veranderen

ik heb het tot nu toe met 2.48 en 2.62 gehad
ikzelf gebruik windows xp
Heb je 2.62 ook over 2.48 heengeknalt?
2.48 meen ik me te herinneren had inderdaad nog wel eens problemen bij het refreshen.
Een upgrade van 2.48 naar 2.62 zou nog wel eens problemen kunnen opleveren met je cookie (het formaat is door de tijd heen nogal veranderd); probeer je cookie eens te trashen en dan de tracker opnieuw te starten en kijk dan of het probleem zich nog voordoet...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
ik heb mijn cookies allemaal al geproberd te deleten, heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
oja, nog een ander vraagje, als ik met AD (1.2) op mijn rechter muisknop druk, dan krijg ik gewoon het rechtermuisknopmenu van een internet pagina, is dit te veranderen in het standaard desktoprechtermuisknopmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23992

Niet zo goed eik
Not Found

The requested URL /~djvanham/style.css was not found on this server.

Apache/1.3.26 Server at www.xs4all.nl Port 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu zou ie het moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 22:39
Weet iemand toevallig of er iets bestaat waarmee je trillian in je active desktop kan zetten? Zoiets als MSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59437

AD met 11 boxes downloaden op
http://www.xs4all.nl/~hanmir/

wel even je originele index.html en functions.js backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 12:17

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op donderdag 04 juli 2002 17:38 schreef fdamasta het volgende:
Hoe vinden jullie deze?
http://www.xs4all.nl/~djvanham/weer2.html
Kweenie, maar hij vloog bij mij in 3 seconde door 7 dagen ofzo, klopt dat?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56416

gaat inderdaad wel heel erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Zeg dan dat het meer is als een plaatje :P

Tis dus niet alleen een plaatje dat we zien, maar met een javascriptje worden er een aantal plaatjes achter elkaar geshowed met een filter ertussen...

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 16:44

mr_fragle

Don't forget the guide

Woei, nieuwe weerkaart, en nieuwe ad. 11 boxen is superrilex :)
Tenminste, gebruik er nu 9 :)

And now the most interresting part of deze grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

Errug woet, die 11 box AD, er zit alleen een klein foutje in de functions.js, zodat box 6 en 10 gekoppeld zijn:
code:
1
BoxF.style.pixelHeight = Box10[4];

moet natuurlijk zijn
code:
1
BoxL.style.pixelHeight = Box10[4];

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Bedankt crisp! Works like a charm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2024

Fireman

We talk about luxury problems

Hoe is het mogelijk dat ik een 100% CPU gebruik heb met de NOS nieuwstracker :( het is toch slecht een klein stukje software wat in het geheugen kan? Of ligt dat ergens anders aan?

Zijn er ook andere scrollende trackers die 100% CPU gebruik hebben?

Vindt 'm wel 8-)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rzondervan/nosdesk.JPG

Thx Saibork, ik had gewoon copy past gedaan vanaf pagina 1 van hoe ziet jou.....

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Firemen, om je plaatje als link te gebruiken, moet je het achter elkaar zetten, geen enters ertussen doen.

dus (zonder al die spaties natuurlijk]:
[ url = " http://bla " ] [ img ] bla.jpg [ /img ] [ /url ]

en niet
[url=bla] Afbeeldingslocatie: http://bla.jpg [/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
goede avond allemaal.
Weet iemand hoe je een snel koppeling kunt maken naar je active desktop zo dat je hem snel kan aan zetten.
Ik bedoel dus dat je niet eerst naar beeld scherm eigenschappen hoeft en dan daar hoeft aan te vinken.
Ik zou het wel makelijk vinden als je gewoon een icoontje aan klikt dat je hem gelijk aan zet.

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49227

Bij Start --> instellingen heb je ook "als webpagina weergeven" als je dat aanklikt word AD aangezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 14:03
Ik ben opzoek naar die NOS nieuwstracker... waar kan ik hem vinden? Ik heb al op de site van de NOS gekeken maar daar kan ik niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42967

Vraagje... Ik heb AD nu draaien.
Zie www.kevertje.nl/adkever.jpg

Maar hoe krijg ik die grafiek (temp meting in huis) nu dat ie hem auto-update ?
Het is een PNG file van MRTG die ik op me freebsd blik heb staan. Ik heb dus in AD iets gezet van I:\mrtg\blabla.png

En de NOS nieuws-tracker zou ik ook graag willen :)

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 04 juli 2002 23:14 schreef Norther het volgende:
Errug woet, die 11 box AD, er zit alleen een klein foutje in de functions.js, zodat box 6 en 10 gekoppeld zijn:
code:
1
BoxF.style.pixelHeight = Box10[4];

moet natuurlijk zijn
code:
1
BoxL.style.pixelHeight = Box10[4];

:P
Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Is er nou al eens iets leuks voor winamp (controls dan) in de AD ?
en dan zonder dat ik een php/xml/(of wat dan ook) server moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Naar aanleiding van SiHiDa -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14353329#14353329

Is dit een bekend probleem? zoja is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga naar http://www.xteq.com
download xsetup.(een soort tweakui)
maak in c:\documents and settings\"eigen naam" een nieuwe map "Cookies IE" aan.
installeer en start Xsetup.
ga naar "Internet--->internet explorer--->system--->internet explorer folders.
daar zie je waar IE zijn cookies plaatst,verander Cookies in Cookies IE(dus de nieuwe map die je had aangemaakt)
Nu worden daar voortaan je cookies gezet terwijl die van AD gewoon in de map "Cookies" blijven zodat je de internet cookies gewoon kunt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Op zondag 07 juli 2002 21:25 schreef taspo het volgende:
Ga naar http://www.xteq.com
download xsetup.(een soort tweakui)
maak in c:\documents and settings\"eigen naam" een nieuwe map "Cookies IE" aan.
installeer en start Xsetup.
ga naar "Internet--->internet explorer--->system--->internet explorer folders.
daar zie je waar IE zijn cookies plaatst,verander Cookies in Cookies IE(dus de nieuwe map die je had aangemaakt)
Nu worden daar voortaan je cookies gezet terwijl die van AD gewoon in de map "Cookies" blijven zodat je de internet cookies gewoon kunt verwijderen.
Heeft dit betrekking op mijn vraag? Want ik zie de link niet zo daar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee,sorry
was meer bedoelt voor het probleem dat men de instellingen kwijt is als men de cookies verwijdert.
heb ook jouw vraag gelezen,maar ben daar nog niet uit.geen idee wat transtxt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Op zondag 07 juli 2002 21:31 schreef taspo het volgende:
nee,sorry
was meer bedoelt voor het probleem dat men de instellingen kwijt is als men de cookies verwijdert.
heb ook jouw vraag gelezen,maar ben daar nog niet uit.geen idee wat transtxt is
Ik dacht al ik snap er nix van.

Wat trans text is? Nou dat is een klein proggie dat de achtergrond van je text onder je icoontjes op je desktop transparant maakt zodat je alleen de letter hebt in plaats van zo'n balkje met text erin.

Kijk een aantal berichten hier boven met dat plaatje van mij. Daarin zie je een grijze balk met gele letters en het moeten dus alleen gele letters zijn zonder dat grijze.

Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duidelijk,had ook zo'n proggie in '98.
weet in dit geval echter geen oplossing buiten je iconen verbergen,maar die wil je juist houden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

ken ik op een of andere manier die msn on desktop zo changen dat hij een bg plaatje op achtergrond daarvan doet (of dat ie doorzichtig is (dat zou nog beter zijn)) ??

want anders ziet het er niet uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 07 juli 2002 21:09 schreef Fireman het volgende:
Naar aanleiding van SiHiDa -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14353329#14353329

Is dit een bekend probleem? zoja is dit op te lossen?
Ja, TransText werkt inderdaad niet met AD; Window FX (bijvoorbeeld) wel.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 07 juli 2002 22:09 schreef Trommeldaris het volgende:
ken ik op een of andere manier die msn on desktop zo changen dat hij een bg plaatje op achtergrond daarvan doet (of dat ie doorzichtig is (dat zou nog beter zijn)) ??

want anders ziet het er niet uit :'(
Zal vast wel kunnen, heb ik met de GoT Tracker ook gedaan. Echt transparant gaat je niet lukken; het werkt in theorie wel (iframes kan je transparant maken), maar op het moment dat je dan zo'n ding als AD item neerzet werkt het weer niet (heel vaag).
Wat ik gedaan heb is heel simpel hetzelfde background plaatje gebruiken als de dekstop zet, en die dusdanig relatief positioneren dat het naadloos aansluit. In code (javascript) zoiets:
code:
1
2
3
4
document.body.style.backgroundImage = 'url(plaatje.jpg)';
var X = window.screenX? window.screenX:window.screenLeft;
var Y = window.screenY? window.screenY:window.screenTop;
document.body.style.backgroundPosition = (-X)+'px '+(-Y)+'px';

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Ah, danx..ik zal morgen kijken, ben nu beetje moe en moet morgen vroeg up dus het zal niet echt lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51923

:'( eindelijk werkt mn active desktoppie :) maar ik kan echt nergens die Corner Amp vinden, ook niet op defiant art :o

Iemand een directe url?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

corneramp:
http://www.deskmod.com/core.mod?show=showskin&skin_id=2962
daar is ook winamp3,heb je daarvoor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51923

ik heb beide geinstalleerd en nu doe ik rechtermuisknop op Winamp 3.0 en dan zie ik daar een dingetje van Skins staan, ik ga daar overheen dan zie ik Corner Amp staan, ik klik erop maar dan komt er dit::

The skin you are trying to load doesn't seem to be a supported skin for Winamp 3.0

:?
iemand zelfde probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Op maandag 08 juli 2002 12:37 schreef TweAkur het volgende:
ik heb beide geinstalleerd en nu doe ik rechtermuisknop op Winamp 3.0 en dan zie ik daar een dingetje van Skins staan, ik ga daar overheen dan zie ik Corner Amp staan, ik klik erop maar dan komt er dit::

The skin you are trying to load doesn't seem to be a supported skin for Winamp 3.0
Volgens mij is jou versie van winamp3 dan te nieuwe. Ik had namelijk hetzelfde probleem nadat ik de nieuwste winamp3 had geinstalleerd. Probeer eens een oudere versie te vinden, mischien dat dat wel werkt?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Allereerst mijn complimenten aan de mensen die een bijdrage hebben geleverd aan het active desktop gebeuren, het ziet er op dit moment erg koel uit :)

Ik heb een heleboel vraagjes/problemen, en misschien zijn ze al eerder aan bod gekomen, maar om nou 50 pagina's te gaan doorlezen, dat ging me net iets te ver.

1. De RTL nieuws tracker werkt bij mij niet, weet iemand hoe dit kan?
2. Is er een soort van voetbal nieuws tracker beschikbaar? Ik denk aan voetbalonline.nl, soccernet.com, o.i.d.
3. Kun je de vensters 'vastzetten' op je desktop? Na het refreshen zijn ze weer allemaal verschoven.
4. In een andere thread zag ik dat iemand een andere weer tracker had dan dat plaatje, waar kan ik die halen? Ik heb het over die weer tracker met % kans op zon, regen, e.d.
5. Is het mogelijk om de configuratie balken weg te halen? Ik vind ze niet echt meer nodig, ik heb alles nu toch geconfigureerd. < tekentje mag van mij ook wel weg.
6. Een paar van mijn icoontjes zien er na het installeren anders uit, weet iemand hoe ik ze weer normaal kan krijgen?
7. Kun je ergens de refresh rate van je trackers instellen? Zou het wel leuk vinden als ze automatisch om de 15 minuten updaten.
8. Ik gebruik Mozilla als standaardbrowser, maar die trackers geven bij mij de voorkeur aan IE6, hoe kan ik er voor zorgen dat ze vriendjes worden met Mozilla?

Als iemand een zooi van deze problemen/vragen kan beantwoorden zou ik dat zeer relaxed vinden. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Heel mooi die AD, alleen loop ik bij de readme tegen een probleempje aan. Er staat daar namelijk:

6. After clicking OK, a small box appears. When you move your mouse to the top of the box, a bar will show up. Click one of the maximize buttons to see the whole desktop.
7. Right-click your desktop, go to 'Arrange icons by' and check 'Lock web items'

Als ik op de maximize klik en daarna een right-click doe krijg ik nergens het 'Arrange icons by' te zien maar alleen het menuutje met "Save Background As" en dergelijke. Als ik de box NIET maximaliseer en ik klik op de desktop dan kan het wel maar dan kan ik daarna het windowtje niet maximaliseren. Kortom: wat doe ik fout :?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Ok ik heb dus de rb-338 Active Desktop (v1.2)
ik draai windows xp

het werkt nu lekker, bijna goed en ik gebruik 3 boxjes, maar wil er 4 gebruiken, namelijk ook degene die er standaard bij zit, die van tnet.html, voor de Tweakers.net headlines.
Het probleem is alleen dat deze het niet juist werkt.
Ik moet eerst zelf de tnet.html opstarten, voordat de headlines op mijn AD te zien zijn, anders zie ik alleen het gewone tekst deel.
maar nou het grootste probleem, wanneer er een nieuw topic is is bij mij het boxje leeg en refreshen helpt niet.

gaarne een oplossing/fix voor het tnet.html bestand.

en ik wil ook maar 10 headlines
(maar daarvoor heb ik gewoon de laatste regel (headlines (15)) weggehaald,
en dit zorgt niet voor het probleem, want dat heb ik sowieso al)
ook heb ik alle cookies al verwijderd, dus daar kan het ook niet aan liggen.

zie eventueel hier om te zien waar ik hem namelijk wil hebben (dat zwarte gat tussen de beide andere trackers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaiBork, wat werkt er bij jou dan niet aan die tweakers tracker? Bij doet die het wel gewoon, heb alleen last van de RTL nieuws tracker.

En heeft er al iemand wat oplossingen/antwoorden op mijn vorige reactie?

EDIT:

Ik heb jouw desktop net even bekeken, en ik moet zeggen dat jij volgens mij een andere versie hebt. Ik gebruik de laatste versie (v1.2) en mijn tweakers tracker heeft niet van die knopjes. Misschien zorgde dat in eerdere versies voor problemen, en is dat eruit gehaald. BTW, hoe kom je aan die tracker waar HD space, uptime, e.d. in staat? Zat die ook bij jouw versie? Zoja, welke versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Die knopjes waar jij het over hebt is van de GoT tracker, de Tweakers.net tracker staat er daar niet tussen, omdat ie niet goed werkt (zoals hierboven beschreven).

en die HD info enzo (en als je toevallig motherboard monitor hebt geinstalleerd kan je er nog meer mee) doe ik in een lege box met coolmon

ff een 'klein' plaatje voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/i.bastiaan/extra/fouten.jpg

zoals jullie kunnen zien heb ik ineens ook een vaag probleempje met de Fok headlines (ik heb er niet eens aangezeten, was ineens zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmmm...strange, ik heb er nu ook ineens last van. Mijn fokzine tracker heeft precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07-2022
Fok! is nog steeds kut wat dat betreft, hoort een & te escapen in de XML naar &, maar doet dat niet, waardoor je die whitespace fout krijgt.

Die Weer-dinges met percentuele dingen enzo zit in mijn pakketje, dat je kunt aanvragen door me te melen. Het is een PHP script.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manuzhai, dat van die Fokzine tracker, gaat dat vanzelf weer weg? En is er echt geen manier om het te fixen? Als Fokzine de fout maakt, dan zou dat script daar toch eens aangepast moeten worden? Het staat hier.

En nog wat. Is dat weer script van jou ook aan te passen zodat het met de Active Desktop 1.2 werkt? Ik bedoel dus als een html bestandje. En weet jij of het programma nog in ontwikkeling is, ik heb er al een tijd niets meer over gehoord.

Het zou kunnen dat ik hierboven de grootst mogelijke onzin loop te lullen, want ik heb totaal geen verstand van scripts. Ik kan hooguit een batch bestandje maken, maar dan houdt het ook op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
ok dat tnet.html lprobleem is nou opgelost heb via een nieuw topic een oplossing gehad, gewoon een andere file.

staat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet nu misschien hoe de links uit de trackers in een andere browser kunnen worden geopend. Als ik in IE6 dit intyp: 'file:\\E:\Program Files\mozilla.org\Mozilla\mozilla.exe' dan wordt Mozilla geopend. Zet ik nou dit neer: 'file:\\E:\Program Files\mozilla.org\Mozilla\mozilla.exe www.tweakers.net' dan werkt het niet. Weet iemand hoe ik in IE6 een webpage kan laten opstarten in Mozilla? Als dit lukt dan moeten de links uit de trackers ook in Mozilla kunnen worden geopend.

Als ik in de run box 'mozilla.exe www.tweakers.net' intyp dan werkt het overigens wel, maar volgens mij kan je daar weinig mee. Weet iemand nog meer 'mogelijkheden'?

EDIT:

Klote zooi, als ik bovenstaande in een html zet, dan wil IE mozilla.exe gaan downloaden. Hoe kan ik dit omzeilen? Zou het zeer beter vinden als het lukt, want IE gebruikte ik voorheen nooit, en nu wordt ik door die trackers 'gedwongen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44
Ik heb een beetje een vaag probleem als ik iets wil instellen in dat schermpje, ik heb namelijk maar een halve seconde de tijd om iets weg te halen of in te typen, daarna kan ik niks meer veranderen voordat ik op apply druk. Dat geeft me weer een halve seconde om wat te veranderen. :?

Uiteindelijk kom ik er wel maar het is wel heel vaag...
Enig idee hoe dat op te lossen is?

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Op dinsdag 09 juli 2002 22:12 schreef BlackSash het volgende:
Ik heb een beetje een vaag probleem als ik iets wil instellen in dat schermpje, ik heb namelijk maar een halve seconde de tijd om iets weg te halen of in te typen, daarna kan ik niks meer veranderen voordat ik op apply druk. Dat geeft me weer een halve seconde om wat te veranderen. :?

Uiteindelijk kom ik er wel maar het is wel heel vaag...
Enig idee hoe dat op te lossen is?
Waarschijnlijk gebruik je GoTtracker of Foktracker ook ? Dan moet je daar de Clipboard monitor uitzetten in de instellingen, dan gaat alles goed. Probleem had ik namelijk ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Op dinsdag 09 juli 2002 22:16 schreef Magma het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gebruik je GoTtracker of Foktracker ook ? Dan moet je daar de Clipboard monitor uitzetten in de instellingen, dan gaat alles goed. Probleem had ik namelijk ook...
Beterrz :) thx... werkt perfect nu.
nu moet ik alleen nog wat vinden om al die boxjes mee te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42244

misschien ook wel interessant:

op www.headliner.nl kun je je aanmelden voor een MSN messenger service. soort GoTtracker of Foktracker alleen dan geen apart proggie om te installeren.

gewoon het e-mail adres info@headliner.nl toevoegen aan je MSN personenlijst en je krijgt vanzelf instructie's om de laatste headlines van meer dan 140 (inter)nationale sites te ontvangen per msn bericht.

fok en tweakers staan er natuurlijk ook tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Op dinsdag 09 juli 2002 22:41 schreef BlackSash het volgende:
Beterrz :) thx... werkt perfect nu.
nu moet ik alleen nog wat vinden om al die boxjes mee te vullen :)
Prima, zelf heb ik er 6 gevuld en vind het wel best zo (tweakers, got, fok, weer, zoek en openurl). Zie anders screenshotje in deze thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu gelukkig al iets verder. Ik heb nu een html waarmee links vanuit de tracker door Mozilla kunnen worden geopend. D.m.v. deze html kun je exe's openen zonder dat je die IE plugin nodig hebt. Zie hier:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Mozilla Webpage Opener</TITLE>
<SCRIPT LANGUAGE="VBScript">
<!--
Sub cmdMozilla_OnClick
Dim WSHShell
Set WSHShell = CreateObject("WScript.Shell")
WSHShell.Run("mozilla.exe www.tweakers.net")
End Sub
-->
</SCRIPT>
</HEAD>
<BODY>
<FORM NAME="frmMozilla">
<INPUT TYPE="Button" NAME="cmdMozilla" VALUE="Mozilla">
</FORM>
</BODY>
</HTML>

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat links automatisch achter mozilla.exe worden gegooid? Dit is het enige wat nog opgelost moet worden, als dat is gelukt kun je de Active Desktop met iedere browser gebruiken die je wil.

Ik hoop dat iemand met verstand van zaken dit kan oplossen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Op dinsdag 09 juli 2002 11:21 schreef Vertex het volgende:
Manuzhai, dat van die Fokzine tracker, gaat dat vanzelf weer weg? En is er echt geen manier om het te fixen? Als Fokzine de fout maakt, dan zou dat script daar toch eens aangepast moeten worden? Het staat hier.

En nog wat. Is dat weer script van jou ook aan te passen zodat het met de Active Desktop 1.2 werkt? Ik bedoel dus als een html bestandje. En weet jij of het programma nog in ontwikkeling is, ik heb er al een tijd niets meer over gehoord.

Het zou kunnen dat ik hierboven de grootst mogelijke onzin loop te lullen, want ik heb totaal geen verstand van scripts. Ik kan hooguit een batch bestandje maken, maar dan houdt het ook op :P
Mijn scripts zouden in principe prima moeten werken in conjunctie met de AD, omdat die boxjes daar IFRAMEs zijn, dus je kan ook een van mijn trackers daar in een framepje laten zien.

Dat probleem met Fok! heb ik volgens mij al een paar keer over ge-emaild, maar nooit wat teruggekregen. Het gaat inderdaad vanzelf wel weg, maar dat duurt zeg maar een dagje (je moet wachten tot de headline met & erin weer uit de lijst valt).

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op woensdag 10 juli 2002 02:08 schreef Vertex het volgende:
Ik ben nu gelukkig al iets verder. Ik heb nu een html waarmee links vanuit de tracker door Mozilla kunnen worden geopend. D.m.v. deze html kun je exe's openen zonder dat je die IE plugin nodig hebt. Zie hier:
...
* crisp is geen VBScript-held, maar 1 waarschuwing is misschien wel op z'n plaatst: gebruik dit niet om de sub-windows van de GoT/FOK! Tracker te openen in Mozilla (de links naar het forum kan wel). Alle windows van de Tracker communiceren met elkaar; als het hoofdwindow onder IE geopend is (op de AD), en je opent bijvoorbeeld het forum window met zo'n truukje onder Mozilla, dan gaat dat dus niet werken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

crisp, ik gebruik jouw GoT Tracker niet, dus ik heb daar gelukkig geen last van. Misschien kan je de volgende GoT Tracker zo aanpassen dat het ook onder Mozilla werkt, d.m.v. hetgeen wat je hierboven hebt gezien.

Weet jij (of iemand anders) misschien hoe ik ervoor kan zorgen dat de links die opgehaald worden vanaf internet, automatisch voor dat mozilla.exe kunnen worden gezet?
Mijn scripts zouden in principe prima moeten werken in conjunctie met de AD, omdat die boxjes daar IFRAMEs zijn, dus je kan ook een van mijn trackers daar in een framepje laten zien.
Zou jij misschien, of iemand anders, een html willen maken, zodat het ook mogelijk is om die weer tracker te gebruiken onder AD? Ik ben niet lui, ik kan het simpelweg niet zelf, anders zou ik het wel doen.

En nog een vraagje aan jou, mijn RTL tracker stopt heel erg vaak, heb jij er ook last van? Als ik geen nieuws meer krijg, en ik kijk dan in die XML van jou, dan zie ik dit: Error connecting to datafile. RTLTracker 1.0 http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/vaste_componenten/laatste_nieuws.xml 10262878790.0001060962677002 Manuzhai (manuzhai@xavamedia.nl) 2002. Misschien zou je dit op kunnen lossen, of is dit niet op te lossen?

Toch jammer, op dit moment is de tweakers headline tracker de enige waar totaal geen problemen mee zijn.

EDIT:

Even een toevoeging. In mijn fokzine tracker staat achter ieder nieuws bericht ook het aantal reacties wat daarop is gegeven. Mijn vraag: is dat op een of andere manier weg te halen, of zit het er zo ingebakken dat dat niet te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
hmmmm nou heb ik weer iets vaags met die GoT-tracker, na die hint van hierboven (of vorige pagina bij sommigen, maar ik heb 333 posts op een pagina vandaar ;) ) heb ik dat vage refresh probleem eruit kunnen krijgen... even.

Maar zodra de GoT-tracker refresht zet ie die instelling weer terug en kan ik het weer gaan veranderen.

Is die instelling in de source terug te vinden en zo ja, hoe pas ik die dan aan?

[edit] Lamaar zitten... ff de readme doorlezen kan natuurlijk ook :9 [/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 11 juli 2002 00:30 schreef BlackSash het volgende:
hmmmm nou heb ik weer iets vaags met die GoT-tracker, na die hint van hierboven (of vorige pagina bij sommigen, maar ik heb 333 posts op een pagina vandaar ;) ) heb ik dat vage refresh probleem eruit kunnen krijgen... even.

Maar zodra de GoT-tracker refresht zet ie die instelling weer terug en kan ik het weer gaan veranderen.

Is die instelling in de source terug te vinden en zo ja, hoe pas ik die dan aan?

[edit] Lamaar zitten... ff de readme doorlezen kan natuurlijk ook :9 [/edit
Lijkt me een cookie probleem. Welke hint bedoelde je, die van de klembord controle uitzetten?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor de volledigheid hier ook maar even melden :)

ok, ik heb de headline tracker een beetje verbouwd :)

Veranderingen:

• Werkt ook in Mozilla (crossbrowser xmlparser.js)
• XML parsing op de GoT Tracker manier: asynchroon, time-out detectie, threaded verwerking waardoor de tracker niet 'locked'
• wat in te stellen parameters o.a.:
-refreshInterval (in seconden)
-refreshTimeout (in seconden)
-numHeadlines (aantal headlines)
-useMozilla (links openen in Mozilla of niet)

Voor de volledigheid heb ik op dezelfde basis ook een FOK! headline tracker bijgevoegd :)

hier te downloaden :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atahualpa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56
thnx Crisp *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Op donderdag 11 juli 2002 08:37 schreef crisp het volgende:

[..]

Lijkt me een cookie probleem. Welke hint bedoelde je, die van de klembord controle uitzetten?
Ja, die (zie mijn 1e post in dit topic)
Dat hield ie niet vast, en dus kwam na elke refresh die instelling weer terug.
Nu doet ie het wel goed, ik heb het in de source aangepast :)

edit:
Hoe kan ik die plaatjes (littlegamers of fokke & sukke)in zo'n boxje krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 13 juli 2002 13:06 schreef BlackSash het volgende:

[..]

Ja, die (zie mijn 1e post in dit topic)
Dat hield ie niet vast, en dus kwam na elke refresh die instelling weer terug.
Nu doet ie het wel goed, ik heb het in de source aangepast :)

edit:
Hoe kan ik die plaatjes (littlegamers of fokke & sukke)in zo'n boxje krijgen?
Mzzz, dat zou dan wel eens een bugje kunnen zijn; zal er eens naar kijken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Voor Fokke & Sukke kan je gewoon de URL van het plaatje op http://fs.nrc.nl/ gebruiken.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Op zaterdag 13 juli 2002 18:45 schreef Manuzhai het volgende:
Voor Fokke & Sukke kan je gewoon de URL van het plaatje op http://fs.nrc.nl/ gebruiken.
Weet je ook een url waar dat plaatje wat kleiner staat. Ik heb namelijk maar een 17" monitor. Of misschien weet iemand hoe ik zelf het plaatje automatisch kan resizen?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 13 juli 2002 20:32 schreef JedaiNait het volgende:

[..]

Weet je ook een url waar dat plaatje wat kleiner staat. Ik heb namelijk maar een 17" monitor. Of misschien weet iemand hoe ik zelf het plaatje automatisch kan resizen?
code:
1
[img]"http://fs.nrc.nl/card_images/vandaag.gif"[/img]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the12be
  • Laatst online: 16:12
iemand hier ervaring met "snowcrash"

als ik deze toevoeg aan de active desktop (v1.2) dan krijg ik dit :
code:
1
2
3
4
5
6
501 XML/XSL Error
The XML translation failed:
The system cannot locate the resource specified. HTTP/1.0 200 OK Date: Sat, 13 Jul 2002
 22:25:40 W. Europe Standard Time Server: VykTor XML WinAmp Server/1.0 MIME-version: 1.0 
Content-type: text/html Content-length: 756l Pragma: no-cache Connection: close 1000 playing 
338 10 0 0 0 31 31 31 31 31 31 31 31 31 31 31 44 128 2 213 226 94 03:33100010

als ik hem gewoon toevoeg als pagina dan werkt ie wel, maar dan heb ik niet zo'n randje eromheen, en is ie niet doorzichtig.

is er een manier om dit toch werkend te krijgen dmv de active desktop van }RB-338{ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the12be
  • Laatst online: 16:12
kickerdekick. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu deze toch weer bovenaan staat, herhaal ik mijn vraag even. Manuzai, zou jij misschien, of iemand anders, een html willen maken, zodat het ook mogelijk is om die weer tracker te gebruiken onder AD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41996

Ik heb hier op of het forum wat liggen zoeken over Active Desktop en heb RB-338 z'n AD gedownload... Heb wat liggen testen ermee, maar nu heb ik het volgende probleem:
Door gebruik van een iframe is het me gelukt om programma's te starten zonder dat er een IE venster geopend wordt.

Dit lukt ENKEL als ik de HTML pagina gewoon in IE bekijk. Als ik de de HTML pagina instel als AD, lukt dit echter niet.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52866

Main website lijkt niet te werken (http://ad.rb-338.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen probleem hier hoor, die site doet het gewoon. Trouwens al een tijdje niks meer over de Active Desktop gehoord, staat de ontwikkeling stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doet het gewoon..

lag aan mijn verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Op maandag 15 juli 2002 13:24 schreef camelt0sis het volgende:
Ik heb hier op of het forum wat liggen zoeken over Active Desktop en heb RB-338 z'n AD gedownload... Heb wat liggen testen ermee, maar nu heb ik het volgende probleem:
Door gebruik van een iframe is het me gelukt om programma's te starten zonder dat er een IE venster geopend wordt.

Dit lukt ENKEL als ik de HTML pagina gewoon in IE bekijk. Als ik de de HTML pagina instel als AD, lukt dit echter niet.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Het kan helpen om target="_self" toe te voegen aan de link.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manuzai, je zei vorige keer dat ik je kon mailen als ik die weer tracker wou hebben, maar kan het niet gewoon via GoT? Vind ik persoonlijk wat makkelijker.

Ik heb het je al een paar keer gevraagd, maar zou je die weer tracker van jou (die met % kans op) om willen zetten naar een AD tracker? Ik denk dat je daar heel wat mensen blij mee maakt :)

en nu niet weer mijn vraag negeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/devian/rood.JPG

hoe stel ik deze kleur rood in :?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit invullen bij 'fill color': #B6000C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

@Vertex (om niet al te offtopic te gaan in die andere thread ;)) Ik wil wel effe neuzelen voor een voetbal tracker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er nog steeds geen oplossing voor het rtl probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeTeraarist, deze site lijkt mij het makkelijkst: voetbalonline.nl. Op deze pagina kun je zien dat ze de nieuwsberichten id nummers geven, en die volgen elkaar logisch op. Nog een vraagje: zou je die tracker, vooropgesteld dat je er zin in hebt en dat het lukt, Mozilla compatible willen maken? Ik heb hier een voorbeeld voor je van een Mozilla compatible tweakers.net tracker. I.i.g. bedankt dat je het wilt proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Heej, die pagina ziet er inderdaad beter uit als waar ik al mee was begonnen. Ik zat viplanet te slopen, maar die doen alles met javascript en dat zag er niet al te florisant uit.
Ik zal m'n best doen om hem Mozilla compatible te maken. Ik zie net dat m'n andere trackers dat niet zijn, dus ik zal Crisps tracker even ondersteboven halen om te zien hoe hij dat doet (waarschijnlijk op een hele andere manier als dat ik dat doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraagje:

Is er nog geen ICQ voor deze Active Desktop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik weet niet, maar zoals je ongetwijfeld weet kun je wel MSN gebruiken i.c.m. de Active Desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06
Op dinsdag 16 juli 2002 18:54 schreef Vertex het volgende:
Dit invullen bij 'fill color': #B6000C
dat is de gode kleur :) hulde

maar als ik nu bij strook of fill of beide die kleur doe.. dan wordt alleen de buitenste rand die kleur (cm aan rechterkant + onderkant).. rest blijft blauw... help?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Op dinsdag 16 juli 2002 16:39 schreef Vertex het volgende:
Manuzai, je zei vorige keer dat ik je kon mailen als ik die weer tracker wou hebben, maar kan het niet gewoon via GoT? Vind ik persoonlijk wat makkelijker.

Ik heb het je al een paar keer gevraagd, maar zou je die weer tracker van jou (die met % kans op) om willen zetten naar een AD tracker? Ik denk dat je daar heel wat mensen blij mee maakt
Wat is er moeilijk aan om me even te mailen? Ik wil graag een beetje bijhouden wie die troep allemaal gebruikt, en dat gaat een stuk makkelijker als ik de aanvragen via email krijg.

En wat is er niet-AD-tracker aan mijn weertracker? Dat het een PHP script is? Als je een JavaScript ervoor wil hebben moet je DeTeraarist even lief aankijken, of een van de bestaande JavaScripts reverse engineeren voor http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/weer.php .

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er moeilijk aan om me even te mailen?
Ik kan me niet herrineren dat ik heb gezegd dat mailen moeilijk is, ik zei slechts dat het vanaf mijn kant uit iets makkelijker is om dit via GoT te doen.
Ik wil graag een beetje bijhouden wie die troep allemaal gebruikt, en dat gaat een stuk makkelijker als ik de aanvragen via email krijg.
Daar kan ik inkomen, maar via GoT kun je dat toch ook makkelijk bijhouden? Ik zie het probleem niet :)
En wat is er niet-AD-tracker aan mijn weertracker?
Ik heb ook nooit gezegd dat jouw weer tracker niet compatible is met de AD, ik vroeg alleen of je er even een html van wou maken.

Als je er geen zin in hebt, of als je niet wil dat allemaal mensen dat ding gaan gebruiken, dan is dat prima, alleen zeg dat dan even. Je moet goed begrijpen dat ik totaal geen verstand van scripts e.d. heb, dus daarom vraag ik het aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Op dinsdag 16 juli 2002 20:56 schreef Vertex het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat mailen moeilijk is, ik zei slechts dat het vanaf mijn kant uit iets makkelijker is om dit via GoT te doen.
Hmjah, misschien niet moeilijk dan, maar toch moeilijker. :P Nu heb ik alle mensen die de troep gebruiken in een mapje in mijn mailprogramma staan. Bovendien is het voor mij een stukje lastiger om zelf mensen te gaan emailen dan op reply te hakken en een file te attachen. Je moet begrijpen dat ik die scripts alleen maar ter beschikking stel, ik biedt ze niet echt aan. Ik heb ze voor mezelf gemaakt, en als anderen ze willen hebben kan dat, maar het moet mij niet te veel moeite gaan kosten. Snap je?
Op dinsdag 16 juli 2002 20:56 schreef Vertex het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat jouw weer tracker niet compatible is met de AD, ik vroeg alleen of je er even een html van wou maken.

Als je er geen zin in hebt, of als je niet wil dat allemaal mensen dat ding gaan gebruiken, dan is dat prima, alleen zeg dat dan even. Je moet goed begrijpen dat ik totaal geen verstand van scripts e.d. heb, dus daarom vraag ik het aan jou.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, en voor mezelf is het niet nodig. Vandaar zeg ik dat je het beter aan DeTeraarist kan vragen, of het zelf doen (als je HTML kan en je begrijpt een heel klein beetje JavaScript zou dat moeten lukken).

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje:
Is het mogelijk om irc in de Active Desktop te stoppen??

zou wel heel :) zij nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeTeraarist, zijn er al vorderingen? Of lukt het niet? Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:33
Op dinsdag 16 juli 2002 23:59 schreef Eyeopener het volgende:
Vraagje:
Is het mogelijk om irc in de Active Desktop te stoppen??

zou wel heel :) zij nl.
zal vast wel met die webbased irc clients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 17 juli 2002 13:39 schreef bolleh het volgende:

[..]

zal vast wel met die webbased irc clients
Hmmm... dan zijn er vast wel mensjes die zin hebben om dit te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op woensdag 17 juli 2002 13:12 schreef Vertex het volgende:
DeTeraarist, zijn er al vorderingen? Of lukt het niet? Ik ben benieuwd :)
Ja, die zijn er al ;)
Ik ben net thuis en zag dat m'n XML script al ergens op een host staat, dus nu kan ik beginnen aan een tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En denk je dat het is gelukt? Zou het zeer koel vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Voetbal Online Tracker

Hij is in zoverre Mozilla compatible dat je in het bestandje een variabele op True of False moet zetten om de links in Mozilla te openen... ik hoop dat dat genoeg is, want meer kan ik er toch niet van bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem eventjes getest en hij doet het prima, op één ding na; de 'Voetbal Online Headlines' link wordt niet geopend in Mozilla, terwijl ik hem wel op 'true' heb staan. Niet zo'n groot probleem hoor, bedankt dat je deze tracker heb gemaakt ik ben er blij mee :)

En nog een vraagje. In mijn andere trackers heb ik i.p.v. die kleine pijltjes, gewoon scroll balken. Kan ik die pijltjes op een of andere manier vervangen door scroll balken, dat zou bij mij iets beter staan. Zie hier mijn huidige desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Oops, die link was ik vergeten. Ik heb hem geupdate en geupload dus als je hem nog een keer download, dan zou het moeten werken.

Die scrollbars kun je normaal krijgen door in elk bestand het volgende weg te halen (of in ieder geval dat wat er op lijkt:
code:
1
2
3
<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+
'; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+
'; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles doet het nu goed, en ik heb ook die scrollbalk aan kunnen passen. Ik heb nu al het nieuws dat ik een beetje interessant vind op mijn desktop, behalve het weer. Bedankt voor deze tracker, ik ben er echt blij mee :)

Ik durf het bijna niet te vragen, maar zoals je ziet heb ik nog wat ruimte over, en ik zou daar wel die weer tracker van Manuzhai willen zetten. Probleem is alleen dat er nog geen AD html voor is gemaakt, en ik kan het zelf niet. Zou jij voor mij (en anderen) die weer tracker kunnen maken als je een keer tijd hebt? Die tracker van Manuzhai is veeeeel koeler dan de huidige weer tracker, omdat 'ie ook % kans op zon, neerslag e.d. weergeeft.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.