Toon posts:

ASUS P4T533-C Mobo kan geen zware videokaarten aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag binnenkort bij MyCom het ASUS P4T533-C bordje aan gaan schaffen in combinatie met een ASUS V8460Ultra/TD Geforce 4 Ti 4600 videokaart.

Op de site van ASUS:
http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4t533-c/specification.htm staat dat dit bordje geen AGP-Pro heeft. Hij heeft wel AGP-4X.

Gisteren las ik in een computerblad dat zware videokaarten zoals bovengenoemde geforce 4 een AGP-Pro slot nodig hebben om optimaal te kunnen presteren. Is dat echt zo?? Of kan ik gewoon deze videokaart met mobo goed gebruiken zodat ik uit beide onderdelen de maximale prestaties haal??

Overigens stond ook nog op de asus site dat hij alleen 1,5 volt geeft... Is dat voldoende????

Alvast bedankt voor je/jullie antwoorden :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
werkt zeker wel, Ti4600 = AGP4X.
Alleen wel een goede voeding gebruiken, bv. een antec, of enermax :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef MGSNK het volgende:
werkt zeker wel, Ti4600 = AGP4X.
Alleen wel een goede voeding gebruiken, bv. een antec, of enermax :)
Is de Standaard Voeding van MyCom Miditower voldoende? :?

En zoals ik boven al schreef, geeft het mobo maar 1,5 volt aan de videokaart?
:?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 12:42 schreef Thomas1985 het volgende:

[..]

Is de Standaard Voeding van MyCom Miditower voldoende? :?

En zoals ik boven al schreef, geeft het mobo maar 1,5 volt aan de videokaart?
:?
Ligt eraan wat het vermogen van die voeding is. 300W is in de meeste configuraties voldoende, mocht je veel harde schijven hebben, of iets anders wat veel vermogen vraagt, dat is een stapje boven de 300W aan te bevelen. :)

In de AGP4 specificaties is vastgelegd dat deze kaarten 1,5v gebruiken, dit klopt dus, en is ook voor je GF4 geldig. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 13:36 schreef Tele het volgende:

[..]

Ligt eraan wat het vermogen van die voeding is. 300W is in de meeste configuraties voldoende, mocht je veel harde schijven hebben, of iets anders wat veel vermogen vraagt, dat is een stapje boven de 300W aan te bevelen. :)

In de AGP4 specificaties is vastgelegd dat deze kaarten 1,5v gebruiken, dit klopt dus, en is ook voor je GF4 geldig. :)
De standaard Miditower van MyCom is idd 300 Watt
Er komt ook nog 1 Maxtor 80 GB 7200 RPM bij en een Audigy player, netwerkkaartje natuurlijk :) Intel pentium 2.0 Ghz.
Pioneer DVD 116
Plextor writer 40x12x40 geloof ik
Dan is 300 Watt toch voldoende? :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Wat betreft AGP pro, dat is een extra slotje, waar de GF4 nog niet eens een uitsparing heeft, dus die wordt niet gebruikt.

Wel vreemd, de P4TE die ik nu heb, heeft wel een AGP Pro.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 15:19 schreef edward2 het volgende:
Wat betreft AGP pro, dat is een extra slotje, waar de GF4 nog niet eens een uitsparing heeft, dus die wordt niet gebruikt.

Wel vreemd, de P4TE die ik nu heb, heeft wel een AGP Pro.
precies, dat vond ik ook vreemd, maar ja, schijnbaar heeft de geforce 4 dat niet nodig, dus dan denk ik dat ik toch maar het nieuwste mobo van Asus koop (P4T533-C)
Thanks for the reply's people *D
Pagina: 1