Toon posts:

[Hansol] Beeld vervorming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een heel vreemd probleem met een Hansol 710D. Wanneer ik een venster over het beeld ga verplaatsen gaat mijn beeld helemaal vervormen. Dit is goed te zien aan de zijkanten waar het beeld bol trekt enzo. Ik draai windows2000 PRO met SP2 en heb een Geforce2 MX400 (ASUS) videokaart.

Waar kan het aan liggen??

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Ik heb idd ook een beetje probleem met de 710D.... Ik weet niet of het de zelfde is.

Maar als ik een venster verplaats ontstaat er bij de verticaale lijnen hele lichte horizontaale lijnen (:?)

Ook in games....als ik het beeld beweeg bij verticaale lijnen..

snappen jullie het nog ?

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Goedkope monitoren hebben minder sterke circuit. Waar veel contrast in zit, daar gaat het snel vervormen. Sterke monitoren zoals Iiyama's hebben circuits die ruime vermogen levert waardoor vervormen bij hoge contrast verschillen beperkt blijft.

Dus heb je goedkoop model gekocht, dan kan je hiermee niet helpen.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:59 schreef MrDummy het volgende:
Goedkope monitoren hebben minder sterke circuit. Waar veel contrast in zit, daar gaat het snel vervormen. Sterke monitoren zoals Iiyama's hebben circuits die ruime vermogen levert waardoor vervormen bij hoge contrast verschillen beperkt blijft.

Oke jij hebt er dus geen verstand van...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 12:59 schreef MrDummy het volgende:

Hoe bedoel je dit?

Dit is het duurste model van Hansol. Of bedoel je dat het merk gewoon zuigt?

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb ook zoiets, type is 710P. Probleem gratis gekregen bij de aankoop van deze monitor ;)
Pagina: 1