DUNE 2 geluidsproblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
ik heb net me ouwe game dune 2 geinstalled maar nu ik in winxp het op start wil het geluid niet mee werken,

er zit een setup file bij en als ik die opstart kan ik kiezen uit de soundblaster , soundblaster pro, adlib, tandy 3 voice, en nog wat ,
ik heb ze allemaal geprobeerd bij soundblaster laat hij wel de stemmen horen maar niet de musiek die echt goed was!!!

als iemand die muziek op ze HD heeft staan (is dit warez? dan mag je het weghalen ik heb het spel zelf gekocht dus dan mag ik de muziek toch draaien voor eigen gebruik?)
of iemand weet oplossing voor me probleem laat het ff weten dan :) ik heb trouwes zelf een sounblaster 128 voor iedereen wel bekent. ik had al gezocht en vond inderdaad wat oplossingen ik heb ze allemaal geporbeerd zoals allen himem opstarten enz, niks werkte :(

wat mij betreft zie ik het al , ik moet de dos drivers installeren .. mmm niet echt zin in , nou ja, laat het geluidsprobleem dan maar zitten misschien dat iemand die muziek op hd heeft staan?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Denk niet dat in windows Xp nog dos geluid ondersteuning in de vorm van een 'sounblaster emulatie' ofzo zit. M'n audigy (drivers) kan/heeft de functie ook niet meer!

• Sir Vega
zo0 zonde van de game

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:24 schreef Sir Vega het volgende:
zo0 zonde van de game
Het blijft idd altijd wel kewl, maar gelukkig heb ik nog een win98 bakkie met een sb 16. denk dat ik het vanavond ook maar weer eens ga spelen :)

• Sir Vega
Op woensdag 08 mei 2002 12:25 schreef Flipke het volgende:

[..]

Het blijft idd altijd wel kewl, maar gelukkig heb ik nog een win98 bakkie met een sb 16. denk dat ik het vanavond ook maar weer eens ga spelen :)
wh00t!!!! ik heb hier 3 files gevonden met musiek
http://arrakis.dune2k.com/files/music/attk.exe
http://arrakis.dune2k.com/files/music/mask2.exe
http://arrakis.dune2k.com/files/music/building.exe

dat attack muziekje is zooo rossee!!

Verwijderd

bekend probleem hier..heb hem een tijdje terug al proberen te installeren maar ja zelfde probleem en ik had ook noges wazig beeld :P die game moet je op een 486 draaien met dos 6 en een 14 inch monitor mocht het fatsoenlijk werken en eruit zien :)

Verwijderd

had ik ook last van maar bij mij was het geval dat me geluidkaart te nieuw was.

• Sir Vega
probleem is dat ik hem helemaal draaiend heb maar ik moet kiezeb tussen musiek en geen stemmen of andersom! en dat er uitzien boeit niet , dit deuntje is een van de beste ever for een pcgamep, misschien dat iemand de creator van de muziek weet ofzo? zodat ik het kan leeche ergens of een cd kopen :D

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:28 schreef Sir Vega het volgende:
probleem is dat ik hem helemaal draaiend heb maar ik moet kiezeb tussen musiek en geen stemmen of andersom! en dat er uitzien boeit niet man, dit deuntje is een van de beste ever for een pcgamep, misschien dat iemand de creator van de muziek weet ofzo? zodat ik het kan leeche ergens of een cd kopen :D
zijn allemaal midi's dus probeer te zoeken op goegel

• Sir Vega
Op woensdag 08 mei 2002 12:30 schreef Dymlos het volgende:

[..]

zijn allemaal midi's dus probeer te zoeken op goegel
goegel ken ik niet :D

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:31 schreef Sir Vega het volgende:

[..]

goegel ken ik niet :D
google dan wijsneusje 8-)

• Sir Vega

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Op woensdag 08 mei 2002 12:26 schreef Sir Vega het volgende:

[..]

wh00t!!!! ik heb hier 3 files gevonden met musiek
http://arrakis.dune2k.com/files/music/attk.exe
http://arrakis.dune2k.com/files/music/mask2.exe
http://arrakis.dune2k.com/files/music/building.exe

dat attack muziekje is zooo rossee!!
2K? Dune 2000 heeft dezelfde muziek als Dune 2? :?

Verwijderd

dune 2 roeleert eigenlijk best wel nu ik er zo over nadenk ! ik kende alle levels uit mun hoofd en werd nooit verslagen *D alleen met ordos was het altijd kut spelen omdat je geen rocket launchers had terwijl de rest rocket turrets heeft en je ze alleen maar kan bestellen in een space port waar het overigens ook niet vaak aankwam :(

• Sir Vega
http://members.tripod.ca/shaohz/music/Dune2Midi.zip nog meer :D

nee maar die site heet dune2k , maar alle dunes worden erin vertegenwoordigd

• Sir Vega
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef Dymlos het volgende:
dune 2 roeleert eigenlijk best wel nu ik er zo over nadenk ! ik kende alle levels uit mun hoofd en werd nooit verslagen *D alleen met ordos was het altijd kut spelen omdat je geen rocket launchers had terwijl de rest rocket turrets heeft en je ze alleen maar kan bestellen in een space port waar het overigens ook niet vaak aankwam :(
alleen met harkonnnen uit te spelen door zo snel mogelijk met die raketten de hele map plat te gooine, op andere manier is het nooit gelukt :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef Sir Vega het volgende:
http://members.tripod.ca/shaohz/music/Dune2Midi.zip nog meer :D

nee maar die site heet dune2k , maar alle dunes worden erin vertegenwoordigd
Kewl, BOOKMARKED :)
Nu moet ik het zeker weer gaan spelen :D

Verwijderd

Tis mij gelukt met alle 3 :P met harkonnen was simpelweg het makkelijkst omdat ik altijd vlak voor ik een death hand dropte savede en als ie niet goed terecht kwam snel loaden en noges gooien ;) beviel het, dan saven :D Atreides was ook best makkelijk, met de sonic tanks en fremen ! rag je zo alles mee weg ! eerst alle rocket turrets wegknallen dan een stuk of 3 onithopters bouwen en je kon op je stoel gaan zitten en wachten totdat je het level gehaald had :D Ordos met overneem truuk was ook wel leuk ;) een Deviator bouwen op een Siege Tank ofzow douwen en wachten tot ie weer van de tegenpartij werd en dan op het knopje attack douwen op hun eigen gebouw, bleef ie maar door attacken totdat ie kapot was :)

/me vond het mooie tijden..

edit:
hoofdletters/leestekens aangepast

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:45 schreef Dymlos het volgende:
Een lap text zonder Leestekens, enters en Hoosdletters

/me vond het mooie tijden..
:D nofi hoor, maar wat een irri stukkie text om te lezen ;)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:47 schreef Flipke het volgende:

[..]

:D nofi hoor, maar wat een irri stukkie text om te lezen ;)
nu duidelijker ? ;)

• Sir Vega
ik niet begrijp. maaruh ik ga me huiswerk weer is oppakken me examen doet het in tegen stelling tot dune 2wel :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:54 schreef Sir Vega het volgende:
ik niet begrijp. maaruh ik ga me huiswerk weer is oppakken me examen doet het in tegen stelling tot dune 2wel :)
succes met examens volgende week

• Sir Vega
Op woensdag 08 mei 2002 12:57 schreef Dymlos het volgende:

[..]

succes met examens volgende week
2 weke :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:59 schreef Sir Vega het volgende:

[..]

2 weke :)
oekoek over 2 weken dan ;)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:39 schreef STINGnl het volgende:

[..]

2K? Dune 2000 heeft dezelfde muziek als Dune 2? :?
Niet helemaal, de meeste nummers zijn remakes maar er zitten ook wat nieuwe tussen

Verwijderd

Hmpf ga de Dune2k maar is weer uit de kast halen :7

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-01 09:22

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Als je in Dune 2 het geluid op Ensoniq Soundscape zet dan moettie draaien dacht ik, mijn SB Live Player 5.1 heeft er in ieder geval geen problemen mee onder XP pro

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Pagina: 1