Toon posts:

Voodoo III of Matrox Millennium G400

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta voor een vervelende keuze op dit moment.
Ik heb hier nl. tijdelijk een Matrox Millennium G400 32mb Agp videokaart in de computer met de optie dat ik em kan kopen. Wat is nu het geval: De Matrox levert perfect beeld naar de Tv ( Dualhead optie ), maar de prestaties van de kaart met Unreal Tournament is gewoon bagger, totaal geen 3d effecten en hij schokt aan alle kanten. En dan te bedenken dat deze kaart 32 mb videogeheugen heeft.

De Voodoo III daarentegen heeft maar 16mb, maar loopt als de beste met Unreal, prachtige 3d effecten etc noem maar op, alleen het probleem is dat de videouitgang naar de tv van deze kaart helemaal niet meer werkt, en zoals de meesten weten zijn de voodoo drivers niet echt meer up to date tegenwoordig (zie www.3dfx.com).

Nu wou ik van jullie graag weten, wat je zou doen in deze situatie, waarbij je er van uitgaat dat je zowel graag Unreal speelt maar ook graag een Divx afspeelt en die op je gewone tv kunt bekijken ??

Tevens, wie kan mij een tip geven aangaande een combinatie van de beste, voordeligste videokaart met BEIDE opties, dus zowel een goede TV OUT als een "3dfx" mogelijkheid ??

Alvast bedankt.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:12
voodoo 3 3000 nemen met tv out is niet meer duur
en www.voodoofiles.com genoeg drivers om uittezoeken :)

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:38
Voor de nieuwste voodoo drivers [ getweakte drivers van derden ] zie http://www.voodoofiles.com

<Edit> Net te laat dus </Edit>

Verwijderd

hoeveel moet je betalen?

Kijk eens anders naar een tnt2 ofzow... of een oude gforce..

De Matrox g400 heeft een vergelijkbare snelheid als een tnt2. en heeft een superrrr beeld vergeleken met die voodoo. Ik heb welgeteld 15 minuten een voodoo3 3500 in mijn pc gehad.. Sjees wat een k*t beeld was dat... snel mijn tnt2 er weer ingepropt.

maar dit is ook al wel wer een 1.5 2 jaar geleden....

tip spaar ff voor een gf2mx400 ofzo die kost toch weinig. en doet het perfect...

Geen geld meer uitgeven aan oude 3dkaarten.. zijn toch al outdated...

En heb je de drivers wel goed ingesteld voor UT? zalwel.. schijnt een echte voodoo spel te zijn...

Edit:typo

Verwijderd

Topicstarter
Ok het probleem is opgelost, na even wat speurwerk op dit forum heb ik de correcte 3d drivers gevonden voor Unreal, en het spel loopt nu perfect :9 :9
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.