Hail to the king baby!
Verwijderd
Ik zou zeggen, probeer het gewoon met een 300W voedingATX Form-factor and Minimum 400W ATX 2.03 Power Supply
The minimum requirement for full-power loading is a 400 Watt ATX 12V power supply; minimum requirement for +5V/3.3V is 180 Watts; +12 Volts requires 15 Amps; 5VSB requires 1 Amp. Also Ensure that the ATX power supply can put out at least 10mA on the +5 Volt standby lead (+5vsb). You may experience difficuly powering ON the system if the power supply cannot support the load. For Wake-On-LAN support, your ATX power supply must supply at least 720mA for +5VSB.
Even vergelijken:Op woensdag 08 mei 2002 12:14 schreef _knight_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het gewoon met een 300W voeding
En wat lees ik bij zijn voeding?The minimum requirement for full-power loading is a 400 Watt ATX 12V power supply; minimum requirement for +5V/3.3V is 180 Watts; +12 Volts requires 15 Amps; 5VSB requires 1 Amp.
De eerste is dus 20 watt te weinig, en de 12v is op het randje. Dus als je nog een leuke videokaart, dvd, hd, cdrw, enz.. hebt, dan zou ik inderdaad upgraden naar een zwaardere voeding zoals die enermax.Combined +3.3V and +5V rail shall not exceed 160W
12v - 15A
ok, weet ik voldoende.
Hail to the king baby!
He, ff vraagje. Dit moederbord heeft 1 ATX connector een ATX AUX connector en zo'n P4 connector. De voeding die ik nu heb heeft al deze aansluitingen maar moet je deze allemaal aansluiten of hoeft dat niet. Ik kan dat zo niet vinden in de manual??
Hail to the king baby!
Kan je het echt niet vindenOp woensdag 08 mei 2002 12:44 schreef urk_forever het volgende:
He, ff vraagje. Dit moederbord heeft 1 ATX connector een ATX AUX connector en zo'n P4 connector. De voeding die ik nu heb heeft al deze aansluitingen maar moet je deze allemaal aansluiten of hoeft dat niet. Ik kan dat zo niet vinden in de manual??
In ieder geval moet je de ATX connector én de "P4" connector er wel op prikken.
Niet echt duidelijk. Er staat nergens in de manual van "you must at least connect the ATX and the P4 connector" wel staat er dat ik voorzichtig moet doen met wat ik er wel opprik!!Op woensdag 08 mei 2002 13:10 schreef BalusC het volgende:
[..]
Kan je het echt niet vinden![]()
In ieder geval moet je de ATX connector én de "P4" connector er wel op prikken.
Hail to the king baby!
Uit ervaring kan ik je vertellen dat een Dual XP/MP flink wat verstookt, helemaal als je je bak flink vol hebt zitten. Ik heb mijn bak een paar maanden met een 330W Enermax aan de gang gehad (o.a. 2x XP, 2x GeForce, 2x 10Krpm om maar wat prikvreters te noemen) en dat ging krap aan; met name onder full-load hing hij heel af en toe. Nu met een 431W Enermax is hij zo stabiel als een huis
Bezuinig dus niet op je PSU, zeker niet met zo'n bord plus twee MP's.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
...dan probeer je toch gewoon of het werkt?
300W kan wel in een simpel systeem, maar als je veel drives, PCI kaarten en een dikke AGP kaart hebt kun je beter 350W of meer nemen.
300W kan wel in een simpel systeem, maar als je veel drives, PCI kaarten en een dikke AGP kaart hebt kun je beter 350W of meer nemen.
Pagina: 1