ECCp - Ars begint te twijfelen

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ars begint meer en meer te twijfelen of ECCp toch wel kansen voor hun bied. Ze zien dat TNT steeds groter word terwijl ze zelf niet zo'n groei merken. Ook zien ze DPC inhalen niet meer zo zitten. Ze verwachten binnen een paar weken een nieuwe MegaFlush van ons.
Overigens, ze willen niet zomaar opgeven en ze willen zeker strijden tot het einde.
SETI power inzetten staat ook onder discussie al moeten ze daar wel mee oppassen ivm SETI@Germany die nu zo hard gaat.

Even tussendoor, in werkelijkheid lopen ze wel hard in op TNT en ze komen ook keihard op ons af. Het is dus wel echt zaak om nu sterk te blijven.
Originally posted by Jet Powers:
Sorry to call a spade a digging tool, but we aren't ever going to catch Weazy or DPC.

Factoid #1 - The overtake date on Weazy keeps moving further and further out.
Factoid #2 - DPC is going to dump HUGE on us in 3 weeks.
Factoid #3 - There has been no significant growth in TVM since the middle of March.
Factoid #4 - We are getting into the phase where the project could wrap itself pretty soon.

So, we are left with a few options to discuss:

:) 1) Be happy with 3rd place, and chalk up another fine (though not winning) effort to the greater glory of Ars.
:cool: 2) Acquire short term help from other Ars teams until this project is licked (for which we will be accused of poaching, perhaps).
:D 3) Acquire additional non-aligned users from the world at large.
:eek: 4) Convince members of other teams to defect to Ars.
Originally posted by whilden:
Hey 3rd rocks, but I think you guys can still get 2nd.

DPC is very strong (Rc5) and the likely hood of catching them is probably 1 in 100.

IIRC TVM's goal was to get into the top 10 after such a late entry into the project. You guys did Ars proud. :cool:
Originally posted by Larry Loen:
Let's say you could add 10K per day. By my famous conversion factors, that is 100 1 GHz Athlon equivalents.

But, we'd have to be very serious about this. The same horsepower, applied to SETI, makes up about 10 per cent of our current difference with SETI Germany (and, since the gauntlet is going on now, that may be largely already in the numbers I got -- so doing this puts us maybe another 10 per cent behind S. G.).
Edit: linky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:52
Leuk om te lezen dat andere teams toch met DPC bezig zijn, ik ga eens op mijn gemaktje dat linkje bekijken :)
volgens mij vrezen de meeste DPC'ers ARS en ARS vreest ons...hehe

Enne over die megadump...hmm ik dacht dat het door de geheimtaal die gebruikt werd niet voor anderen te ontcijferen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Wat die MegaDump betreft, dat heeft zo dikwijls in de DPCH gestaan dat Randy die hier dagelijks komt gluren dat al lang gezien heeft.

Als je toch wilt lezen bij Ars, is dit misschien ook een leuk draadje
[TVM] Team Vodka Martini (ECCp) Mark II
En als je er echt niet genoeg van kunt krijgen : [TVM] Team Vodka Martini (ECCp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Op woensdag 08 mei 2002 12:06 schreef MarcyDarcy het volgende:
Leuk om te lezen dat andere teams toch met DPC bezig zijn, ik ga eens op mijn gemaktje dat linkje bekijken :)
volgens mij vrezen de meeste DPC'ers ARS en ARS vreest ons...hehe

Enne over die megadump...hmm ik dacht dat het door de geheimtaal die gebruikt werd niet voor anderen te ontcijferen was :P
Ach ze waren al ver met het ontcijferen van de taal van de koeien maar dat ze het al geheel ontcijfert hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Proberen ze ons niet te 'smoken'? Zo van: net doen of we het opgeven en dan hopen dat die rare hollanders er met de pet naar gooien en dan keihard inhalen!

Zelf ben ik niet zo overtuigd van onze kracht (bij ECCp) en voorzie ik verlies tenzij het project voor juli afgelopen is ;(
die achterdehandflushes vallen volgens mij best tegen

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42764

Op woensdag 08 mei 2002 15:44 schreef Mobster het volgende:
[...]
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMiLLeNCoLiN
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2023
Proberen ze ons niet te 'smoken'? Zo van: net doen of we het opgeven en dan hopen dat die rare hollanders er met de pet naar gooien en dan keihard inhalen!

Zelf ben ik niet zo overtuigd van onze kracht (bij ECCp) en voorzie ik verlies tenzij het project voor juli afgelopen is ;(
Kom op zeg, we laten ons niet uit het veld slaan!!

Gewoon met zijn alle nieuwe leden zien te werven en een mega flush zien te plaatsen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42764

Op woensdag 08 mei 2002 15:58 schreef DjMiLLeNCoLiN het volgende:

[..]

Gewoon met zijn alle nieuwe leden zien te werven en een mega flush zien te plaatsen. }:O
kijk! zo hoort het! :D

welkom op Got trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Proberen ze ons niet te 'smoken'?
Geen idee.

Het is in ieder geval wel zo dat ze bij Ars minder goed de boel kunnen ontcijferen dan bij TNT. Die figuur die dat bij Ars zo goed kon, die is voor langere tijd op vakantie naar ikweetnietwaar. Tot nog toe hebben we ze redelijk zand in de ogen kunnen strooien. En nu hadden ze de laatste tijd het gevoel, van he het gaat goed, dan komt ineens Randy vertellen dat we binnenkort een dump van 1.000.000 gaan doen. (Overigens, die dump ligt eerder op 2.500.000 maar goed, weten zij veel)
Nu willen sommigen zich dus terugtrekken naar SETI waar ze dus ook hulp nodig hebben.

Maar, je hebt gelijk we moeten zelf ook erg actief blijven.
Enne, diew aard evant weeeneenhal fmiljoeni sbedoeldv oo rdes pionage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op woensdag 08 mei 2002 15:58 schreef DjMiLLeNCoLiN het volgende:

[..]

Ik zeg hallo! Vergeet jij je floppen nou maar niet mee te nemen naar de Heimat! :P
* Mobster zegt dat DPC over de grens moet :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMiLLeNCoLiN
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2023
Op woensdag 08 mei 2002 16:27 schreef Mobster het volgende:

[..]

Ik zeg hallo! Vergeet jij je floppen nou maar niet mee te nemen naar de Heimat! :P
* Mobster zegt dat DPC over de grens moet :P
Zeg, ventje rustig maar.
Ik doe wat ik kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

laten we met zn allen ons niet druk maken over de toekomst, maar kom dus nu in actie, voorkomen is beter dan genezen, kom op zeg, we zijn toch niet voor niets nuchtere hollanders ??

you will assimilate !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Need.. to.. assimilate.. more..

misschien is het leuk om de eccp hitparades anders te noemen
misschien iets in de geest van de onze dpch en dan een andere niet kloppende stats erin metlinkies naar de juiste stats waarvoor je natuurlijk username en password nodig heb :D paranoia noemen ze dat geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Draadje waarin voorgesteld word project swapping te gaan doen. mensen van project A helpen een bepaalde tijd bij project B en later doen de mensen van project B weer wat voor de mensen uit project A.

Nog net geen Ars-flex subteam dus

*** ALL - The Great Ars Cycle Swap! ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 12:20

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op woensdag 08 mei 2002 16:07 schreef KoW het volgende:

[..]

Geen idee.

Het is in ieder geval wel zo dat ze bij Ars minder goed de boel kunnen ontcijferen dan bij TNT. Die figuur die dat bij Ars zo goed kon, die is voor langere tijd op vakantie naar ikweetnietwaar. Tot nog toe hebben we ze redelijk zand in de ogen kunnen strooien. En nu hadden ze de laatste tijd het gevoel, van he het gaat goed, dan komt ineens Randy vertellen dat we binnenkort een dump van 1.000.000 gaan doen. (Overigens, die dump ligt eerder op 2.500.000 maar goed, weten zij veel)
Nu willen sommigen zich dus terugtrekken naar SETI waar ze dus ook hulp nodig hebben.

Maar, je hebt gelijk we moeten zelf ook erg actief blijven.
Enne, diew aard evant weeeneenhal fmiljoeni sbedoeldv oo rdes pionage
Echt zoveel?? Ik hou me er niet zoveel mee bezig, niet echt into 'the scene' ;) Maar zoveel had ik niet verwacht.. wie zijn er eigenlijk allemaal aan het sparen, of wordt dat liever niet verteld hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op woensdag 08 mei 2002 20:32 schreef KoW het volgende:
Draadje waarin voorgesteld word project swapping te gaan doen. mensen van project A helpen een bepaalde tijd bij project B en later doen de mensen van project B weer wat voor de mensen uit project A.

Nog net geen Ars-flex subteam dus

*** ALL - The Great Ars Cycle Swap! ***
goh waar komt dat 'flex' me bekend van voor >:)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Nu zijn er ook al die tijdelijk SETI members over willen brengen om even snel ECCp af te maken (zal ze tegenvallen maar ja, wie ben ik om dat te zeggen)
Ze zeggen, dan hebben we daarna ineens een hoop power meer over voor SETI, zodat die tijd dat we bij SETI langzamer gaan er weer terug uit halen.

Maare, ik weet niet in hoeverre ze kunnen rekenen.

Zodra ECCp is afgelopen zullen de desbetreffende members naar alle waarschijnlijkheid overstappen op SETI.

Als ze nu massaal overstappen op ECCp, dan krijgen ze bij SETI een enorme achterstand die niet zomaar in te halen is. Ze hebben dan wel binnen een maand of 3 á 4 het ECCp project klaar met een #1 positie, maar dan moeten ze hun SETI achterstand weer in gaan lopen

Als ze het laten zoals het nu is blijven ze net voor de Duitsers uitlopen totdat over 8 á 10 maanden ECCp vanzelf afgelopen is. En vervolgens krijgen ze er een hoop kracht bij om nog harder te gaan.

Het grootste voordeel van die tweede optie is voor hun dat het grootste deel van hun CPU tijd niet aan ECCp gegeven word, dus dat er netto meer CPU tijd overblijft om SETI hoog te houden. ECCp is maar een bij-projectje voor hun.
(Als ze willen winnen moeten ze ong. 10 tot 15M DP's erbij hebben, voor op #3 te blijven volstaan 5M DP's {schatting})

Maar, het is natuurlijk voor hun wel veel leuker om ook hier #1 te zijn. De vraag is dus, wat gaan ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:48
Megaflush, wanneer ? Ik heb de laatste tijd de DPCH's niet zo goed gevolgd aangezien ik niet zo actief hiermee bezig ben, maar ik heb ergens nog een PCtje staan die toch al een aantal maanden ECCP aan het draaien is. Moet ondertussen toch wel een paar K opstaan :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Op woensdag 08 mei 2002 22:24 schreef redwing het volgende:
Megaflush, wanneer ? Ik heb de laatste tijd de DPCH's niet zo goed gevolgd aangezien ik niet zo actief hiermee bezig ben, maar ik heb ergens nog een PCtje staan die toch al een aantal maanden ECCP aan het draaien is. Moet ondertussen toch wel een paar K opstaan :)
:? Je maakt een grapje right?
Geen grapje? Kewl :9~
Check het geheime forum es dan zou ik zeggen :+
Tegen de tijd dat ik daar in kom is het hele gedoe al achter de rug geloof ik :)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45
KoW mondje dicht over de hsulfagem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:48
Op woensdag 08 mei 2002 23:20 schreef Funcracker het volgende:

[..]

:? Je maakt een grapje right?
Geen grapje? Kewl :9~
Check het geheime forum es dan zou ik zeggen :+
Tegen de tijd dat ik daar in kom is het hele gedoe al achter de rug geloof ik :)
Ik maak nooit grapjes over dit soort dingen :P Heb de laatste tijd ff niet zoveel tijd gehad om mijn PCtjes te controleren (doe grotendeels G@H), maar ik zal binnenkort eens een keertje kijken hoeveel erop staat :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 01:26 schreef Squirtle het volgende:
KoW mondje dicht over de hsulfagem |:(
Ik zeg alleen datgene wat bij de concurrent al bekend is.

En het is bekend geworden doordat sommigen al de hele tijd over kletsten.

Eerst kletsen totdat iedereen het weet, en dan lopen mopperen dàt iedereen het weet, volgens mij doe je dan iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 17:12

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Op donderdag 09 mei 2002 11:48 schreef KoW het volgende:
[..]
Ik zeg alleen datgene wat bij de concurrent al bekend is.
En het is bekend geworden doordat sommigen al de hele tijd over kletsten.
Eerst kletsen totdat iedereen het weet, en dan lopen mopperen dàt iedereen het weet, volgens mij doe je dan iets verkeerd
Dat weet je nou toch onderhand wel KoW, Hollanders zijn net een bosbrand, zodra ze iets hebben zijn ze geneigd om het door te passen naar de buren, totdat alles afgefikt is.
Ik had hier eigenlijk een opmerking over de Oosterburen willen neerzetten, maar dat lijkt me in deze tijd niet erg geschikt. (4 & 5 mei enzo)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Pagina: 1