is het mogelijk op met die pakker planner van windows XP je max TCP/IP verkeer intestellen ? zo dat er aar 128kb/s down gehaalt kan worden en 3 a 4 kb/s up max kan ?
ik dacht dat dat alleen onder Linux mogelijk was
er zijn wel een paar van dat soort traffic shape programma's voor win2k en xp maar dat werkt niet echt lekker
er zijn wel een paar van dat soort traffic shape programma's voor win2k en xp maar dat werkt niet echt lekker
ja dat is wel mogelijk.
ga maar eens naar start en dan uitvoeren en type dan gpedit.msc in.
dan computer configurations en dan administrativ templates en dan network en dan qos packet scheduler en dan limit reservebal bandwite.
en zo kun je ook iets sneller inetten door dat te disabelen.
ga maar eens naar start en dan uitvoeren en type dan gpedit.msc in.
dan computer configurations en dan administrativ templates en dan network en dan qos packet scheduler en dan limit reservebal bandwite.
hehehe neej
moest w8en tot mun downloadje klaar was 
was niet resemu baar
maare moet ik dat ding nou op 1% of op 99% schoppen ?
was niet resemu baar
maare moet ik dat ding nou op 1% of op 99% schoppen ?
Niet dus.Op woensdag 08 mei 2002 12:43 schreef eghie het volgende:
ja dat is wel mogelijk.
.
.
.
qos packet scheduler en dan limit reservebal bandwite.
Dat sprookje is de wereld niet uit te rammen geloof ik, het lijkt wel een virus
Het is GERESERVEERDE bandbreedte voor processen die van QOS gebruik maken. Dat wil niet zeggen dat het ook gebruikt wordt. Het betekent alleen dat ALS er een proces van QOS gebruik kan maken, er ook voor gezorgd wordt dat hij bv 20% van je bandbreedte krijgt indien nodig. Gebruikt het proces niets, dan is de hele bandbreeedte beschikbaar.
Dat wordt gedaan om bepaalde processen niet te laten ondersneeuwen in een bedrijfsomgeving.
Een normaal mens gebruikt helemaal geen QOS dus merk je ook niets van de gereserveerde ruimte
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
In windows 2000 Advanced Server, zit er een QoS Administration panel, kun je instellen hoeveel kilobit er gebruikt mag worden... per apparaat en per applicatie.
Dan moet je alleen wel weer win2k advanced hebben
Dan moet je alleen wel weer win2k advanced hebben
Pagina: 1