EverCrack

Pagina: 1
Acties:

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 13:58
Ik zit hier nu knikkebollend op mijn werk omdat ik gister weer eens een te lange sessie EverQuest heb gespeeld...

Echt supervette, verslavende game. Zijn er hier nog meer EQ spelers die wel eens last hebben van zo'n "ik moet nog even iets killen voor ik ga slapen" syndroom, "en nog iets", "en nog iets"! :)

En dan heb ik sinds gister de uitbreiding "Shadows of Luclin" nog in huis ook... aiaiai >:)

* Spooksel is blij dat ie morgen vrij is!

Mochten er spelers zijn, ik ben te vinden op de Vallon Zek server (PvP-teams).
Beittil Bonker, lv 20, Halfling Druid.
Dettwin, lv 17, Halfling Warrior.

edit op voorhand: mijn titel geeft dus aan dat er niet om slotjes geroepen moet worden omdat mensen denken dat ik een crack zoek ofzo!!!)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb je screenshots :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Spooksel
Nou, vangen maar:

11475 screenshots hier...

http://www.everlore.com/screenshots/default.asp

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op woensdag 08 mei 2002 11:43 schreef Spooksel het volgende:
Nou, vangen maar:

11475 screenshots hier...

http://www.everlore.com/screenshots/default.asp
Woei, superveel :) Thanks

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Spooksel
Leuk detail: als de everquest wereld (Norrath) een echt land was, dan zou het op 76 landen na het rijkste ter wereld zijn... aardig BNPtje dus voor een game.

Verwijderd

Die hard >:)

• Spooksel
Op woensdag 08 mei 2002 11:53 schreef Forau_diavolina het volgende:
Die hard >:)
je wil niet weten :P

Verwijderd

Toch jammer dat het geld kost, anders zou het net Morrowind online zijn :)

Verwijderd

/officiele mededeling/
Titel aangepast. Spooksel: mocht iemand toch menen op die toer te moeten krijgt ie ruzie met mij ...
Er is 1 reaktie verwijderd.
/einde officiele mededeling/

Dank U voor de aandacht.

Ontopic: ik blijf bij Ragnarok. Is tenminste nog gratis :P

• Spooksel
Op woensdag 08 mei 2002 12:02 schreef Terr het volgende:
Toch jammer dat het geld kost, anders zou het net Morrowind online zijn :)
Ja dat is idd zo, onlangs is zelf de prijs nog ietsje omhoog gegaan. Maargoed, zolang ik het nog kan missen en het spel leuk blijf vinden ga ik er gewoon lekker mee door.

Ik vind het gewoon een gaaf en (te zwaar :)) verslavend spel. En ik heb nog LANG niet alles gezien wat het te bieden heeft.

• Spooksel
check ook dit, topicje van toen ik net begonnen was... wat een powersysteempje speelde ik toen mee zeg :P

[topic=55387/1/25]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Geef mij maar Asheron's Call... deze maand begin ik ook met de beta van Asheron's Call 2 :)

Maar ken de verslaving.. speel het al 2,5 jaar.. en heb wel hele nachten doorgespeeld.. Is toch lullig als nog achter de computer zit als je vriendin al weer wakker wordt :P

En die $10 per maand is niet veel als je kijkt naar het feit dat er een heel team achter zit dat constant aan updates werkt (in eht geval van AC dan).. Iedere maand nieuwe dingen, wapens, armor, quests, landen, dungeons, etc, etc.. en een ongoing storyline..

Kan EQ toch niet zeggen..

• Spooksel
Op woensdag 08 mei 2002 13:55 schreef Bosmonster het volgende:
Geef mij maar Asheron's Call... deze maand begin ik ook met de beta van Asheron's Call 2 :)

Maar ken de verslaving.. speel het al 2,5 jaar.. en heb wel hele nachten doorgespeeld.. Is toch lullig als nog achter de computer zit als je vriendin al weer wakker wordt :P

En die $10 per maand is niet veel als je kijkt naar het feit dat er een heel team achter zit dat constant aan updates werkt (in eht geval van AC dan).. Iedere maand nieuwe dingen, wapens, armor, quests, landen, dungeons, etc, etc.. en een ongoing storyline..

Kan EQ toch niet zeggen..
uhm, dat kan EQ best wel zeggen hoor. Dat kost ook geld om te spelen en de updates gaan ook non stop door. Neem bijv vandaag, vandaag is er een grote patch waarbij ze (naar eigen zeggen) weer meer dan 1000 nieuwe recepten voor de tradeskills gaan toevoegen :9 (ik kan niet wachten...)

Verwijderd

heb het ooit een keer gezien bij mijn neefje...
is zoiets als ultima online, toch? :)

ow, btw, lees ook de geschiedenis van http://www.reallifecomics.com -> dat gozertje is ook helemaal verslaafd aan ultima, en later aan everquest :)

Verwijderd

Everquest vond ik eerlijk gezegd niet echt super, DAoC daarintegen... wat, 4 uur slaap per nacht is zat, de rest haal ik op me werk wel in ^_~

• Spooksel
Op woensdag 08 mei 2002 15:30 schreef Mani het volgende:
Everquest vond ik eerlijk gezegd niet echt super, DAoC daarintegen... wat, 4 uur slaap per nacht is zat, de rest haal ik op me werk wel in ^_~
haha, die verschijnselen begin ik er ook wel van te krijgen..

ik MOEST en ZOU een lv hoger komen... en toen was het weer 3uur... (met om 7u de wekker)... :(
ARGH

Pagina: 1