Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net dat ding besteld, maar nu kan ik nergens vinden of je met deze webcam ook live internet-video kan maken.
Zegmaar dat je webcam opneemt en op een site alles direct afspeelt... }:O

Met de search optie heb ik geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden dus pls, zeg neit dat ik naar verwante onderwerpen moet zoeken :Z

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29
je wilt dus streamen naar een host, en vanaf de host moeten mensen je pagina met video kunnen bekijken :?

Dat kan, het hangt namelijk niet af van welke cam je hebt, maar van welke software/dienst je gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Roger that.

Dan weet ik dus genoeg. Maarre, is het verstandiger om een QuickCan Express te kopen of een QuickCam Web die 30 EUR duurder is. Ik hoef er alleen mee te video chatten en foto's maken...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> GT

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 18:34
De Quickcam web heeft een ingebouwde microfoon en volgens mij krijg je daar meer software bij.
Ik zelf heb even de Quickcam Express gehad maar snel weer verkocht. Slecht beeld doorde CMOS sensor. De duurdere hebben een CCD sensor wat een veel beter beeld geeft. Vooral in het donker was ie niks.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29
Op woensdag 08 mei 2002 11:01 schreef vweereld het volgende:
De Quickcam web heeft een ingebouwde microfoon en volgens mij krijg je daar meer software bij.
Ik zelf heb even de Quickcam Express gehad maar snel weer verkocht. Slecht beeld doorde CMOS sensor. De duurdere hebben een CCD sensor wat een veel beter beeld geeft. Vooral in het donker was ie niks.
dat is zo ja. ikzelf heb de express, aangezien ik die eens gratis als relatiegeschenk op een beurs heb gekregen :7

Maar de qualiteit is niet echt super nee :{
Pagina: 1