Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
... hmmm de fsb.. goh.
zal ik vanmiddag gelijk ff doen..
Dit is een typische searchvraag btw
anders paar dinkjes in de bios
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
nopz, bij een gewist bios staat die standaard op 100 mhz FSB...Op woensdag 08 mei 2002 10:33 schreef SeVeN het volgende:
volgens mij staat die normaal wel op 133 maar oke
Een n00b utfs topic als deze komt dagelijks voorbij.. owjah, en ook nog RTFM!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
kijken.
zal ik vanmiddag gelijk ff doen
Hij had duron. Duron = 100 mhz FSB (tenzij ie slim was geweest, had ie em op 133 FSB gezet, maar dat was ie nietOp woensdag 08 mei 2002 10:35 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
nopz, bij een gewist bios staat die standaard op 100 mhz FSB...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Een 1120 MHz XP is wel degelijk een stuk sneller dan een 900 MHz Duron ......
nu zou het er op neer komen dat hij ong net zo snel is als mijn vorige pc (duron 600@900) das toch wel balen dan..
...
ik had een duron 600 (in andere kast/mobo etc. is verkocht)Op woensdag 08 mei 2002 10:37 schreef HaaZie het volgende:
[..]
Hij had duron. Duron = 100 mhz FSB (tenzij ie slim was geweest, had ie em op 133 FSB gezet, maar dat was ie niet)
en die draaide op 900 door een multyplier unlock..
en multi 9 & fsb 133 dat gaat niet zo hoog krijg je zo'n ding gewoonweg niet.
dit is een splinter nieuw mobo...
die andere zat op een asus A7V..
Verwijderd
kijk op dit website: http://athlonxp.amd.com/technicalInformation/
l:(
Verwijderd
als hij op 266 fsb 1540 moet draaien dan zou dat op :Op woensdag 08 mei 2002 11:04 schreef kma het volgende:
hehehehe als je niet wist de AMD ATHLON XP draait op een frontside bus van 266 mhz en jij draait die op 100mhz dus daar is je fout.
kijk op dit website: http://athlonxp.amd.com/technicalInformation/
l:(
100 fsb dus ( (1540/266 )* 100 = ) 579 MHZ worden
200 fsb dus ( (1540/266 )* 200 = ) 1157 Mhz worden
die 1120 in topic title is een ongeveer wedden dat hij 1157 aangaf ipv 1120.... ik denk dat het mobo idd op 200 fsb staat.
stom
ik post zodra ik zeker weet of dit het is (ik zit nu op school)
* xychix schreeuwt tegen XychiX UTFS
[topic=355002/1/25]
slotje en mijn oprechte excuses...
mijn angst om besotemieterd te zijn was goter dan mijn rationeel denkvermogen..
dit is nl de 1e keer dat ik mijn PC NIET zelf bouw..
ik had onderdelen besteld, kom ik daar heeft de shop hem al inelkaar gezet.. ik klagen.. ik hoefde de montage niet te betalen maar ze haalden hem NIET weer uitelkaar
ik thuis gelijk kast losdraaien, alles was netjes aangesloten maar zo'n SPIRE WISPERROCK cooler is errug moeilijk netjes te verwijderen/te plaatsen dus ik haal hem er maar niet af..
ik heb daneelec geheugen dus een beetje fsb OC-en moet kunnen. aan unlocken multyplier begin ik maar niet..