Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik heb er hier eentjel iggen die ik ongeveer 10 meter is schat ik zo, deze is niet zelf gemaakt maar was bij onze plaatselijke computerboer gewoon verkrijgbaar. Ze zijn er dus wel kant-en-klaar op de markt, vast ook wel van 15 meter.Op woensdag 08 mei 2002 10:41 schreef Proxar het volgende:
He dat is cool, wist niet of het problemen zou opleveren, beter eerst vragen voor uitvoeren om problemen te voorkomen toch? Hebben jullie verlengkabels aan elkaar gekoppeld of zelf kabel gemaakt? Zijn ze zo lang te koop 15 meter?
Hoe ver rijkt een draadloos toetsenbord en een muis? dus geen IR, maar een die via de FM werkt.
dat vind ik makkelijk om mijn DivX en DVD beneden te kijken....
Verwijderd
Als je een 2e PC met een switch wil besturen moet je dan niet ook je monitor-kabel verlengd hebben
Daar had ik dan eerder naar gevraagd dan een simpel serieel kabeltje voor het toetsenbord
uhm... tv-out? voor je DVD beneden.....Op woensdag 08 mei 2002 19:23 schreef RolfLobker het volgende:
Hej Proxar,
Als je een 2e PC met een switch wil besturen moet je dan niet ook je monitor-kabel verlengd hebben
Daar had ik dan eerder naar gevraagd dan een simpel serieel kabeltje voor het (hier stond DE) toetsenbord
Verwijderd
Ik had het niet tegen jouOp woensdag 08 mei 2002 19:23 schreef Snow_King het volgende:
[..]
uhm... tv-out? voor je DVD beneden.....
Wil je trouwen mijn spel-fout ook even in jou quote wijzigen
Verwijderd
Verwijderd
Standaard VGA-Kabel is vééééééél gevoeliger voor storing dan Composiet (TV-out).Op woensdag 08 mei 2002 23:05 schreef Proxar het volgende:
Denk dat de monitor kabel wel goed zit, heb immers ook tv-out liggen van meter of 10, of is de kabel/signaal van een monitor anders dan een normale tv-out kabel/signaal?
Je hebt om VGA te verlengen een dure kabel nodig.
Op de eerste plaats omdat de aansluiting waar je de beide stekkers in het midden bij elkaar klikt goed verbinding moet maken en afgeschermd moet zijn.
En op de tweede plaats omdat je heel veel verlies lijdt op een afstand van zeg 10 mtr.
Op hoge resoluties (1280x960 bv) zal je scherm heel erg wazig worden als je geen goede verlengkabel gebruikt.
Als je een Monitor Verlengkabel gaat halen zorg er dan voor dat je hem terug kan brengen als het beeld niet goed is.
Ik vind het wel erg grappig hoor.
Dat je wèl vraagt of je je toetsenbordkabel kunt verlengen maar niet of je de monitorkabel kunt verlengen
Forget your fears...
...and want to know more...
Volgens de spec's: minder dan 3 meter totaal. Zoals je hebt gelezen zit er redelijk wat rek in, maar het kan je gebeuren dat een bepaalde combinatie van keyboard, machine en kabel niet werkt. Probeer het eerst even, voordat je die 25 meter door het hele huis vlecht voor jan met de korte achternaam.Op woensdag 08 mei 2002 10:27 schreef Proxar het volgende:
Weet iemand de maximale lengte voor een toetsenbord en muiskabel.
I don't like facts. They have a liberal bias.
[ Voor 17% gewijzigd door Aetje op 18-01-2003 16:03 ]
Forget your fears...
...and want to know more...
Dit topic is gesloten.
![]()