HelaHola!
Ik kan een Sony Subwoofer kopen, via 2dehands markt.
Kost me 175€, en hijs actief.
Het type is sa-w301 en volgens de huidige eigenaar was het toen het parade paardje van Sony (toen is 4jr trug).

Eigenaar stuurde plaatje mee..
Ik wil deze misschien bijplaatsen in mijn huidige setup, louter voor films (bij muziek heb ik genoeg bass en ik vermoed dat een sub m'n muziek meer zal verprutsen...).
M'n spullies:
Amp: Pioneer vsx409-rds (5x80w+aansl. voor active subsel)
front: Infinity Delta 30's (leveren veel laag, maar geen sub)
center: Infinity Reference MKII
achter: Jamo LS800 (voldoen)
Verder DVD speler met eigen decoder etc.
Is deze sub de moeite voor mijn setup? Hoeveel meer 'feeling' bij films levert een sub (als ik film kijk rammel ik in principe al van de bank nu.. die 2 delta's geven echt een vet geluid, ben der zwaar verliefd op
).
Of, Hervas/JvS/Jag
moet ik maar sparen voor een Rel Quake oid? 
Owjah, kan dus niets van dit model vinden.. daarom post ik het hiero uberhaupt. Ben zelf niet weg van Sony, maar sub's zijn niet mijn terein.
Ik kan een Sony Subwoofer kopen, via 2dehands markt.
Kost me 175€, en hijs actief.
Het type is sa-w301 en volgens de huidige eigenaar was het toen het parade paardje van Sony (toen is 4jr trug).
Eigenaar stuurde plaatje mee..
Ik wil deze misschien bijplaatsen in mijn huidige setup, louter voor films (bij muziek heb ik genoeg bass en ik vermoed dat een sub m'n muziek meer zal verprutsen...).
M'n spullies:
Amp: Pioneer vsx409-rds (5x80w+aansl. voor active subsel)
front: Infinity Delta 30's (leveren veel laag, maar geen sub)
center: Infinity Reference MKII
achter: Jamo LS800 (voldoen)
Verder DVD speler met eigen decoder etc.
Is deze sub de moeite voor mijn setup? Hoeveel meer 'feeling' bij films levert een sub (als ik film kijk rammel ik in principe al van de bank nu.. die 2 delta's geven echt een vet geluid, ben der zwaar verliefd op
Of, Hervas/JvS/Jag
Owjah, kan dus niets van dit model vinden.. daarom post ik het hiero uberhaupt. Ben zelf niet weg van Sony, maar sub's zijn niet mijn terein.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.